Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti toista puolta ei edes ole täällä ja jos onkin niin kaipaa jotakuta muuta
Mun elämänkohtalo on tuo. Kuolla kokematta aitoa läheisyyttä.
Jos tunnet että tämä on totta, tiedät mitä tehdä ja tiedät ettet saisi jäädä uhriutumaan, se ei ainakaan paranna elämänlaatuasi missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden viimeisiä päiviä viedään. Uusi vuosi odottaa!
Gallup:
Milloin viimeksi kuulit kaivattusi äänen?
bonuspiste tunnisteesta N/M kumpaa kaivattusi edustaa
Olisiko ollut syyskuussa, joka tapauksessa syksyn puolella. Koko vuotena vain muutaman kerran. Hänen toivomuksestaan, ei voi mitään.
Miten se sillä tavalla meni?
Sehän meni, tietää kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksihommia 🤫
Olisikin. Tosin oma takaa, että tällä hetkellä miehistä kiinnostavat eniten Ben ja Jerry kuuman saunan päätteeksi ja tuplapeiton alle käpertyneen. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vuoden viimeisiä päiviä viedään. Uusi vuosi odottaa!
Gallup:
Milloin viimeksi kuulit kaivattusi äänen?
bonuspiste tunnisteesta N/M kumpaa kaivattusi edustaa
Toukokuussa 21, m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan 40-45 ikäisiltä täällä toisinaan aloituksia, joissa puhuvat todella pessimisesti omasta senhetkisestä tilanteestaan; ikäänkuin elämä olisi jo ohi, hautaan valmis; vanhuus jo ovella.
Minusta todella surullista ajatella näin synkistellen ollessaan vasta keski-ikäinen ja vasta elämänsä puolivälissä. Itse keski-ikäisenä en synkistele lain; suorastaan aavistan tulevien vuosieni olevan ilon- ja rakkaudentäyteisiä, vaikka niitä vuosia kuinka karttuu. Ja niitähän karttuu, koko ajan.
Koen olevani kukkeimmillani naiseudessani ja ihmisyydessäni juuri nyt. Pidän itsestäni [ulkonäöstänikin] terveellä tavalla. Ehkä juuri siksi - saan tasaisesti deittipyyntöjä, vaikka en ole missään seuranhakuäpseissä.
En ole tuollaista huomannut täällä tai muuallakaan. Oma elinpiirini koostuu 35-60-vuotiaista ja kaikki elävät kovin aktiivista elämää. T.
Itseään nuoremman ystävän kuolema vetää ajatukset väkisinkin synkäksi.
Iltaa mammoille. Olis tarjolla jauheliha pastaa ja parsaa. Tervetuloa..
Mun kaivattu on komea. Kroppa kuin nuorella Jumalalla ja kasvot kuin kiltin nallekarhun. Ihana iso mies, jonka hauis on kova. Tiedän, kun kokeilin sitä meidän tanssiessa hitaita. Ja minä en ikinä muuten tanssi hitaita.
Montako alapeukkua saan?
Vierailija kirjoitti:
Puheet kuin enkelillä, Kasvot kuin enkelillä, Katse kuin taivaasta, Ajatus kuin itse jumalalta.
Kauniin poeettista. Olisi ihanaa kuunneltavaa. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei halattu erotessa
Sen olisin halunnut nähdä kun olisimme kaivatun kanssa lähtiessä halanneet ja muut oli siinä ympärillä😁😁😁😁😁😁😁
Juu ei😂
-Sivusta yks vaan-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti toista puolta ei edes ole täällä ja jos onkin niin kaipaa jotakuta muuta
Mun elämänkohtalo on tuo. Kuolla kokematta aitoa läheisyyttä.
Jos tunnet että tämä on totta, tiedät mitä tehdä ja tiedät ettet saisi jäädä uhriutumaan, se ei ainakaan paranna elämänlaatuasi missään vaiheessa.
Tottahan se on. En edes tiedä millaista se on. Ehkä parempi niin. Kun ei tiedä mistä jää paitsi niin on helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sylkeekin vaihtuu, m>n.
Pus mus 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei halattu erotessa
Sen olisin halunnut nähdä kun olisimme kaivatun kanssa lähtiessä halanneet ja muut oli siinä ympärillä😁😁😁😁😁😁😁
Juu ei😂
-Sivusta yks vaan-
Ei se niin kaukana ollut, muutama shotti jne...
Oltiin omassa kuplassa, se jäi mieleen.
Mitä aihetta viestittelynne viimeksi koski?
Otettu opiksi, ei enää samoja virheitä uuden ystävän kanssa.