Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Haluan riisua sinut vihdoin - aseista. Yhden voit pitää.
Vierailija kirjoitti:
Oon välipäiväalessa.
Ai, tarjoan Fazerin suklaapatukan🤠
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut ja sua. Siinä se. Tekisi mieli nautiskella sinu(st)a.
Sama <3 oot mielessä ja mulla on ikävä sua
Vierailija kirjoitti:
Kaikki riippuu siittä, miten kohtelet irl.
Ei riipu vaan siitä miten kohteluun vastataan.
Kaikissa suhteissa on ylä ja alamäkiä, jolloin rakastaa joskus enemmän ja joskus vähemmän. Siksi voi rakastua myös muihin joskus, jolloin kannattaa antaa vain ajan kulua, mikäli rakastaa myös omaa kumppaniaan. Tai hyväksyä se, että välittää useammasta kuin vain omasta puolisosta. Jos ei enää rakasta omaa kumppaniaan tekee oikein kun jättää hänet ja antaa vapauden molemmille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on parisuhteessa ja rakastuu toiseen, pitäisi uskaltaa erota. Kaikki muu on pelkuruutta ja loukkaus kumppania kohtaan.
Entä jos rakastaa kumppaniaan eikä halua erota?
En usko, että voit rakastaa romanttisesti yhtä aikaa useita. En siis tarkoita, etteikö voisi rakastaa lapsiaan tai läheisiään, vaan romanttista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on parisuhteessa ja rakastuu toiseen, pitäisi uskaltaa erota. Kaikki muu on pelkuruutta ja loukkaus kumppania kohtaan.
Miksi silloin pitäisi erota?
AP sanoi, että pitää erota, jos rakastuu toiseen. Samaan aikaan voi rakastaa omaa kumppaniaan. Mulla ei ole näin, mutta kaivatulla on.
Oot ihanan ymmärtävä ihminen <3
Terveisiä Eskolle! Aulikilla oli hyvä hanuri ikäisekseen.
Ärsyttää. Pitäisi yksi asia saada eteenpäin eikä se onnistu kun on pyhäpäivä.
Minä taas uskon, että ihminen voi rakastaa useampaa romanttisesti samaan aikaan, mutta en usko, että kukaan pystyy luomaan tervettä suhdetta useampaan yhtäaikaa, joku kärsii aina, tavalla tai toisella, ihmisten pitäisi pyrkiä sitoutumaan yhteen ihmiseen, se on tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakastut siihen kumppaniisi joka päivä, et muihin ihmisiin jos häntä rakastat. Jos joku muu mahtuu mieleesi, et rakasta kumppaniasi. Se on niin yksinkertaista.
Jos kerta noin ajattelet, en halua olla missään tekemissä enää kanssasi. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakastut siihen kumppaniisi joka päivä, et muihin ihmisiin jos häntä rakastat. Jos joku muu mahtuu mieleesi, et rakasta kumppaniasi. Se on niin yksinkertaista.
Juu, näin on Joko tai -maassa. Maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta noin ajattelet, en halua olla missään tekemissä enää kanssasi. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen.
??
Koska luovutat ja laitat mulle viestiä😘
No se ei mustavalkoinen tarina voi mennä vaikka näin:
Mä itse olin ajatellut jo että tässä tämä on, olen onnellinen ja kiitollinen mitä elämältä sain ja se on siinä. En tyytynyt mihinkään vaan pikemminkin ajattelin, että se mitä monet muut saa ei ole mua varten ja mun rastini elämässä on hyväksyä se ja mulla on niin hyvä elämä ja parisuhde kuin voi olla ja aidosti tunnen niin edelleen.
ihastuin toiseen ehkä siitä syystä että jollain tasolla olin onneton. En ruokkinut sitä ihastusta mitenkään koska tiesin sen olevan turhaa ja mahdotonta. Kyseessä kuitenkin poikkeuksellinen ihminen siinä miten samalla aaltopituudella olemme yms. Kuitenkin rakastuin tähän ihmiseen koska hänen kanssa meillä oli kohtaaminen jossa kohtasin en paitsi omaa onnettomuuttani myös sen että siinä edessäni on ihminen joka on valmis näkemään sen mitä haluan ja minut. vaikea selittää. Sellainen kammottava ovi vaan aukesi ja halusi se ihminen tai ei, mahdollisuus oli siellä sen oven takana.
nyt ihastus on aivan sekopäisellä raastavalla tasolla kun puolet minusta toivoo sen päättyvän ja puolet toivoo tämän ihmisen ilmestyvän ruusupuskan kanssa mun oven taakse. Näin kuvainnollisesti puhuen. Hän on myös onnellisessa parisuhteessa mutta tiedän että hänellä on erityinen suhde minuun. Sen enempää en tiedä mitä hän ajattelee tai tuntee.
kyllä mä haluaisin taas siihen, kun en halunnut mitään muuta. Ja olin onnellinen omassa elämässäni täysin enkä miettinyt ketään muuta. Mut ei sinne niin vaan takaisin pääse enää.
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelen?
Vierailija kirjoitti:
Koska luovutat ja laitat mulle viestiä😘
Kenelle?
Kiitos, nukuin pääkipuni pois. Toivottavasti sinulle meni paremmin eilinen päivä.