Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Naiselle jolla on yleensä ponnari ja välillä kauniit kiharat. Silmissäni aina yhtä kaunis 😍
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sivusta. En ole tänään vielä kirjoittanut palstalle mitään. Näköjään muillakin on samoja ajatuksia kuin minulla. Olen tehnyt sen päätöksen, että on pakko irtautua sinusta. Sitä ei voi tehdä ihan heti, vaan ensi vuoden aikana hiljalleen. Meillä on pitkä historia ja tämä "ero" tuntuu kuin eroaisi parisuhteesta, vaikkei meillä koskaan mitään romanttista ollutkaan. Tahdon vain palata siihen tilanteeseen millaista elämäni oli ennen sinua. Ei se varmasti enää onnistu, mutta pakko on edes yrittää. Näin ei voi jatkua. Kiitos ja anteeksi.
nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Niin maistuuko pipari?
Ei mikä tahansa, mutta kaivatun tarjoama totta kai.
Thank goodness tämä vuosi on paketissa, en jää kaipaamaan mitään tästä vuodesta. Toivotaan ens vuodelle viisautta, voimia ja parempia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle jolla on yleensä ponnari ja välillä kauniit kiharat. Silmissäni aina yhtä kaunis 😍
Taitaa olla monella pitkähiuksisella. Sivusta.
Uskoako vai ei. Aika ihmeellistä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Luovutin, valitettavasti.
Minä taas en, odotan vielä hiukan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa usein, sivusta.
Kaipaan sinua, vaikka olisit vaihtanut galaksia. Vaikka en uskoisi enää mihinkään, vaikka toivoa ei olisi, sinua kaipaan. Juuri nyt en ole toivoton vaan toivon. Vaikka sinua en vierelleni saisikaan, ensi vuodelta toivon erityisesti yhtä asiaa, ja se on yhteys.
Piparia tarjolla ympäri vuo(rokau)den kaivatulle. Ei ole toistaiseksi maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos. Myös sun kiharat on kivat, oon pari kertaa ollut lähellä kokeilla onko ne yhtä pehmoiset kuin miltä näyttää. Toistaiseksi oon vielä onnistunut hillitsemään itseni :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla monella pitkähiuksisella. Sivusta.
Lyhyehkö ponnari. Mutta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä asioitakin tapahtuu. Ei kovin usein, mutta tapahtuu. Ei se mitenkään tavatonta ole, että kaksi ihastuu toisiinsa tms. Ei sekään, että tällaisessa tapauksessa eksyvät vaikkapa tänne kaipaamaan, mikäli jostain syystä irl asiat eivät ole edenneet tai eivät voi. Tietenkin täällä dominoi yksipuolisuuden tragedia ja särkyneet unelmat, mutta mahtuu joukkoon paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Kaksplus-kaipuuketjuun. Jättäkää uppoava Vauva.
Se käytettävyys on vielä surkeampi kuin vauvafoorumin.
Oisitpa ts mun ja voisinpa olla sun.
Vierailija kirjoitti:
Piparia tarjolla ympäri vuo(rokau)den kaivatulle. Ei ole toistaiseksi maistunut.
Voisi tehdä selkeämmän tarjouksen.
Liisa <3
Oletkohan koskaan miettinyt millaiset joulut meillä olisi ollut?
Ei ole mitään mistä luovuttaa. Aina välillä iskee ikävä, mutta se on vain ikävää, ei mitään konkreettista.
Kaivatulle olisi mäntää tarjolla ympäri vuo(rokau)den, vielä ei ole kelvannut.
Kultaseni, rivot viestit ei ole multa.