Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka olisit vaihtanut galaksia. Vaikka en uskoisi enää mihinkään, vaikka toivoa ei olisi, sinua kaipaan. Juuri nyt en ole toivoton vaan toivon. Vaikka sinua en vierelleni saisikaan, ensi vuodelta toivon erityisesti yhtä asiaa, ja se on yhteys.
Toivoa on aina, ja sama on toiveeni. Lahjan sain tälle vuodelle, mutta en täydellisesti... Toivoa ei saa menettää. Elämän solmut ja .... aukeavat joskus, aika on puolellamme. Aina ja ikuisesti olen sinun. 💝
Kaikki riippuu siittä, miten kohtelet irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparia tarjolla ympäri vuo(rokau)den kaivatulle. Ei ole toistaiseksi maistunut.
Voisi tehdä selkeämmän tarjouksen.
Torjuit yhteydenottoni, joten selkeämpiä tarjouksia on hankala toimittaa. Jos poistat eston, laitan sulle ylle kirjoittamani viestin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka olisit vaihtanut galaksia. Vaikka en uskoisi enää mihinkään, vaikka toivoa ei olisi, sinua kaipaan. Juuri nyt en ole toivoton vaan toivon. Vaikka sinua en vierelleni saisikaan, ensi vuodelta toivon erityisesti yhtä asiaa, ja se on yhteys.
Toivoa on aina, ja sama on toiveeni. Lahjan sain tälle vuodelle, mutta en täydellisesti... Toivoa ei saa menettää. Elämän solmut ja .... aukeavat joskus, aika on puolellamme. Aina ja ikuisesti olen sinun. 💝
Oletko Toivo vai kaivattuni?
Haluan sut ja sua. Siinä se. Tekisi mieli nautiskella sinu(st)a.
Kukaan ei voi tajuta miten paljon häntä rakastan, vaikka on toisen mies.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan. Sama tilanne.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmannella ihan presiis sama tilanne. Eikä ole sammunut ei. Ei vaikka miten vuosia kuluu, 'välimatkaa' ja näkemättömyyttä on.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut ja sua. Siinä se. Tekisi mieli nautiskella sinu(st)a.
Minulle kelpaa kanssa. Myös käytetty kakkonen.
Teepussit kiinostelee. -kunnollinen tullimies
Sori kun uusiks. Näkyy systemaattisesti katoavan nää mun iltaterkut.
Lämpöistä joulunaikaa muruset💛💚 Halit ja pusut tietenkin. Hyrinät tiedät kyllä keiltä ja paijaukset tiedät kyllä keille. Ikävä on. Varmasti on hymyilty eilen ja tänään😚
Joulukuusi on edistynyt sitten eilisen kello yhdentoista heti poistuneen pidemmän viestin. Pylly pystyssä sitä ähistiin suoraan vielä monta kertaa senkin jälkeen kun oli muka suora. On se parista kulmasta ihan tolkuttoman vino, mutta eihän me mitään insinöörejä ollakaan. Ihan hirmu kaunis ja kimmeltävä siitä siltikin tulee tänäkin vuonna, hih. Kauniit unet ja zzzz👋 sitten kun unimaa kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Oon välipäiväalessa.
Paljonko maksaa?
Ai niin ja, ajattelen joka kerta sua kun haistelen noita hyasintteja😚
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja, ajattelen joka kerta sua kun haistelen noita hyasintteja😚
Tai siis hyasintteja yleisesti ja noita mitkä täällä sattuu olemaan. Ei siis mitään tiettyjä hyasintteja, joista tietäisit. Mut kumminki. Niitä nuuhkin ja vedän tuoksua oikein syvään🌟🎇 Sillee et vähän alkaa pyörryttää.
Että huumaava on tuoksu. Niin ois sussakin.
Jos mun kaivattu vain haluaisi minua, se satuttaisi minua ja särkisi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kaivattu vain haluaisi minua, se satuttaisi minua ja särkisi lisää.
Kyllä minä ainakin haluan kaivattua, ja hän tietää, että rakastan häntä. Halutakin saa.
Vierailija kirjoitti:
Niin maistuuko pipari?
Maistuu, mutta tänään olisi piirakkaa tarjolla.
Voisi tehdä selkeämmän tarjouksen.