Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Turhaan valitat. Se on jokaisen oma asia.
Jos nainen on tyytyväinen sinkkuja, jopa onnellisempi kuin parisuhteessa sellaisen miehen kanssa joka ei vaatimustasoa täytä, niin tietenkään nainen ei vaadi liikaa. Jokainen on parisuhderintamlla vastuussa omasta onnestaan siinä mielessä, että kukaan ei ole kenellekään parisuhdetta velkaa.
Minulle oli aina selvää, että viihtyisin sinkkunakin ihan ok. Sen sijaan välttävässä tai tyydyttävässä parisuhteessa ei olisi riittävästi syytä sietää parisuhteessa olemisen vaihtoehtoiskustannuksia. Se oli toimiva taktiikka, auttoi pitämään silmät auki. En tuhrannut kenenkään aikaa antamalla mahdollisuuksia miehille, joiden kanssa en halunnut olla, vaan olin sinkkuna ja keskityin muihin asioihin siihen saakka että löysin mitä halusin.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seuranneena voin sanoa että jännä/ongelmatapaukset tuntuu kiinnostavan enemmän kuin asialliset/velattomat työnsä tekevät miehet. Mikäpä siinä, kukin tyylillään ja turha sitä on netissä itkee kun nämä "kiltit"miehet ei uskalla itse lähestyä missään🤷
Mites kun mä sivusta seuranneena oon huomannut että asiallinen/velaton mies saa kyllä suhteen. Kumman kokemus on oikeampi? (tähän olankohautus-emoji)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seuranneena voin sanoa että jännä/ongelmatapaukset tuntuu kiinnostavan enemmän kuin asialliset/velattomat työnsä tekevät miehet. Mikäpä siinä, kukin tyylillään ja turha sitä on netissä itkee kun nämä "kiltit"miehet ei uskalla itse lähestyä missään🤷
Mites kun mä sivusta seuranneena oon huomannut että asiallinen/velaton mies saa kyllä suhteen. Kumman kokemus on oikeampi? (tähän olankohautus-emoji)
Ei välttämättä kummankaan. Katsotaan siis tilastoja. Atlantin toisella puolella lähitulevaisuudessa puolet naisista on sinkkuja, ja Suomessa kolmannes miehistä on lapsettomia. Nuorista ikäpolvista pysyvässä selibaatissa elää selvästi suurempi osuus nuorista miehistä kuin nuorista naisista. Ja niin edelleen. Suunta on selvä: suhteita ei muodostu niin kuin vanhemmilla sukupolvilla. Parisuhteet, lasten saaminen ja ennen kaikkea seksi keskittyvät koko ajan pienemmälle joukolle miehiä. Vastaavasti naiset ovat enenevässä määrin mieluummin ilman kuin "tyytyvät" siihen aidosti oman tasonsa mukaiseen mieheen.
Näin se nyt vain on, ja sen mukaan on jokaisen elämänsä rakennettava. On osattava olla onnellinen myös ilman perhettä, vaikka sellaisen olisi aina halunnut. Koska omaa perhettä ei välttämättä koskaan saa, vaikka kuinka yrittäisi ja haluaisi. Koska kumppania ei vain löydy. Miehille siis lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Spämmäys poistoon.
Miksi nämä pitää aina poistaa? Jos me muut halutaan aiheesta väitellä niin mikset sinä voi vain antaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kummankaan. Katsotaan siis tilastoja. Atlantin toisella puolella lähitulevaisuudessa puolet naisista on sinkkuja, ja Suomessa kolmannes miehistä on lapsettomia. Nuorista ikäpolvista pysyvässä selibaatissa elää selvästi suurempi osuus nuorista miehistä kuin nuorista naisista. Ja niin edelleen. Suunta on selvä: suhteita ei muodostu niin kuin vanhemmilla sukupolvilla. Parisuhteet
Kuka ne tasotkin päättää? Vaikka kuinka olen heteronainen, niin on silti sanottava että näen paljon enemmän itsestään huoltapitäviä, koulutettuja naisia kuin miehiä. Tilastotkin antavat osviittaa tuohon suuntaan. Naiset kuluttavat enemmän tietynlaisia palveluita, ostavat enemmän kosmetiikkaa (mm. aurinkorasvaa), ovat harvemmin ylipainoisia, syövät paremmin, kouluttautuvat pidemmälle. Niitä samantasoisia miehiä ei vain ole riittävästi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
"Hyvännäköinen" tarkoittaa tunnetusti sitä, että pitää kuulua ainakin parhaan 20% joukkoon, jonka naiset mieltävät "keskiverroksi" ulkonäön puolesta. Puhutaan siis jo lähtökohtaisesti pienestä vähemmistöstä.
"Korkea koulutus" rajaa pois huomattavan suuren osuuden, koskapa jo oliko 67% korkeakouluopiskelijoista on naisia.
"Hyvä taloustilanne" tarkoittaa sitä, että miehen tulee ansaita enemmän kuin mies. Nuoremmissa ikäluokissa naiset tienaavat enemmän kuin miehet, joten tavoiteltu mies kuuluu selvästi vähemmistöön.
Kun sitten otetaan mukaan vielä tietty vartalon pituus (oletettavasti 180 cm tai enemmän), oletettavasti asuminen pääkaupunkiseudulla tai
Miksi juuri koulutuksen jättäisi pois? Sehän on lähes jokaisen mahdollista hankkia, eli sinänsä kohtuullinen kriteeri. Ja monelle myös yksi tärkeimmistä. Ja niin moni alle 40-vuotias suomalaismies on 180 cm ja yli, ettei se ole mitenkään kovin rajaava kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
"Hyvännäköinen" tarkoittaa tunnetusti sitä, että pitää kuulua ainakin parhaan 20% joukkoon, jonka naiset mieltävät "keskiverroksi" ulkonäön puolesta. Puhutaan siis jo lähtökohtaisesti pienestä vähemmistöstä.
"Korkea koulutus" rajaa pois huomattavan suuren osuuden, koskapa jo oliko 67% korkeakouluopiskelijoista on naisia.
"Hyvä taloustilanne" tarkoittaa sitä, että miehen tulee ansaita enemmän kuin mies. Nuoremmissa ikäluokissa naiset tienaavat enemmän kuin miehet, joten tavoiteltu mies kuuluu selvästi vähemmistöön.
Kun sitten otetaan mukaan vielä tietty vartalon pituus (oletettavasti 180 cm tai enemmän
Eli siis miehen pitää kuulua koulutuksen mukaan parhaaseen kolmannekseen, ja pituuden puolesta parhaaseen puolikkaaseen? Jos näin, pitää miehen kuulua parhaan 16,5% joukkoon. Tutkan ulkopuolelle siis jää 83,5% miehistä. Siitä vain, mutta aika vaikeaa voi löytäminen olla.
Jos vaatii siivoamaan, leipomaan ja sukuloimaan, niin kyllä, se on liikaa vaadittu parisuhteelta.
Hyvää Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sitten otetaan mukaan vielä tiett
Hankalaa on, mutta hankalaa olisi myös olla parisuhteessa sellaisen kanssa jota ei halua tai kunnioita.
Onneksi naiset rupsahtavat ja sitten elämästä tulee ikävää. Toivottavasti elän niin vanhaksi, että pääsen itkettämään av-mammoja.
"Hankalaa on, mutta hankalaa olisi myös olla parisuhteessa sellaisen kanssa jota ei halua tai kunnioita."
Toki, mutta jos tai kun kelpuuttaa vain sellaisen miehen, jollaisia on väestöstä noin 10% niin kannattaa miettiä, mitä oikeasti haluaa saavuttaa elämässä. Ja varautua siihen, ettei koskaan saavuta haluamaansa, jos todellakin pystyy "tyytymään" ainoastaan siihen unelmiensa eliittimieheen.
Vierailija kirjoitti:
"Hankalaa on, mutta hankalaa olisi myös olla parisuhteessa sellaisen kanssa jota ei halua tai kunnioita."
Toki, mutta jos tai kun kelpuuttaa vain sellaisen miehen, jollaisia on väestöstä noin 10% niin kannattaa miettiä, mitä oikeasti haluaa saavuttaa elämässä. Ja varautua siihen, ettei koskaan saavuta haluamaansa, jos todellakin pystyy "tyytymään" ainoastaan siihen unelmiensa eliittimieheen.
Kyllä niitä 180-senttisiä korkeakouluttautuneita vähän enemmän on, ja nuorena ainakin moni heistä ihan hyvännäköisiä. Korkeakouluttauneet usein myös paremmassa kunnossa eli sinänsä ei huono kohderyhmä siinäkään mielessä.
Minusta jokaisen pitäisi jo lapsena varautua siihen, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Ei sen tarvitse tarkoittaa sitä, että sitten pitäisi huijata itsensä haluamaan jotain muuta. On täysin luonnollista, että kouluttautunut nainen haluaa kouluttautuneen miehen. Olemme menneet jossain vikaan, koska koulutuskuilu sukupuolten välillä vain kasvaa kasvamistaan. Yliopisto olisi niin luonteva paikka tavata se kumppani, ja molemmat todennäköisesti samanikäisiä, suht nuoria.
Ihan vidun sama mitä sä kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä 180-senttisiä korkeakouluttautuneita vähän enemmän on, ja nuorena ainakin moni heistä ihan hyvännäköisiä. Korkeakouluttauneet usein myös paremmassa kunnossa eli sinänsä ei huono kohderyhmä siinäkään mielessä.
Minusta jokaisen pitäisi jo lapsena varautua siihen, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Ei sen tarvitse tarkoittaa sitä, että sitten pitäisi huijata itsensä haluamaan jotain muuta. On täysin luonnollista, että koulut
Kolmasosalla miehistä on korkeakoulutus ja alle puolet heistä on 180 senttiä tai yli. Prosentteina tämä tekee noin 15% jolloin pelkästään nämä kaksi kriteeriä rajaa 85% miehistä heti kättelyssä pois.
Tuo 15% joukko tietenkin pienenee edelleen, jos otetaan lisää kriteereitä kuten esimerkiksi työttömyys.
No ei uiddu.
Mies petti ja jätti.
Aina oli "töissä" ........
Rahaa kuitenkaan oli justjajust vuokraosuuteensa. Ikä 53 v.
Paska. Surkea.
En luule itsestäni liikaa vaan olen oikein realisti. Minulla on elämässä kaksi pitkää parisuhdetta joista jälkimmäinen kestää loppuelämäni. Molemmat suhteet tavallisen hyvän miehen kanssa.
Olen ihan hyvin tienaava, hauska, harrastan liikuntaa, huolehdin että olen ulkoisesti naisellinen, olen ahkera monella saralla ja mulla on ystäviä ja kavereita ja kaikin puolin oma elämä kunnossa.
Mieheni on tavallinen ulkoisesti, melko lyhyt, ei hiuksia enää, liikkuu terveesti, tienaa ok, hoitaa kotihommia tasavertaisesti, pukeutuu siististi ja osaa keskustella ihmisten kanssa, mikä tärkeintä arvostaa naisia ja on järkevä.
Nämä miehet jotka jankuttavat siitä että meille naisille kelpaa vain laatikkoleuka ovat ulkoisesti sellaisia etten kiinnitä mitään huomiota ja kun avaavat suunsa kuka tahansa terve nainen juoksee karkuun. Katso ympärillesi missä tahansa niin näet millaisia pariskunnat ovat: 99% tavallisia ihmisiä. Ei nyt tule mieleen justiin ketään laatikkoleukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo lähipiirin miehiä, voisin pikemminkin väittää, että naiset tekevät pariutumisasioissa suoranaista hyväntekeväisyyttä.
Tämä x10000000.
Tämä menee juuri päinvastoin kun katsoo vähänkään ympärilleen. Miehet ovat joutuneet tyytymään itseänsä kaksi kertaa kookkaampiin, runsaasti tatuoituihin kananpersetukkiin, vaikka olisivat itse sopusuhtaisia ja siistejä.
Tuo kertoo enemmän lähipiiristäsi kuin mistään muusta. En ole vuosiin täällä ihmisten ilmoilla nähnyt naista, joka olisi kuvaamasi kaltainen.
Lähipiirissäni on vain hyvännäköisiä naisia. Heidän seassaan olen kasvanut ja punkeroita en lähipiiriini kelpuuta.
Etkö ole kuullut sitä, että nainen haluaa mieluumin törmätä metsässä karhuun kuin mieheen? Eikö se kerro sinulle sitä, ettei kiltteys todellakaan ole mikään perusolettamus?