Holiday club esittelylomat
Kukaan käynyt useamman kerran hc lomaosakkeen tutustumislomilla? Hiljattain käytiin Turun Caribiassa ja selvästi oli myyntiedustaja ja varsinkin "kymppi" aika äkäsenä ja useamman kerran otti esiin meidän aiemmat käynnit. Aiemmin olleet esittelyt hyvin asiallisia, mutta nyt oli kaveri niin ärsyyntynyt että. Onko tuo jotenkin kiellettyä noita tarjouksia hyödyntää, vaikka ei ostohousut ole jalassa? Olen ajatellut että meidän ostot ja ravintolakäynnit toisi kuitenkin ei-sesonkiaikaan hyvää lisää eikä hotelli näyttäisi niin hylätyltä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ovela. Eka kerralla toinen puoliso varaa ja toisella kerralla toinen. Onhan tuo aikamoista unelmien myyntiä, itse ollut kolmesti noissa tilaisuuksissa. Varsinkin se retostelu että voi aina vaihtaa kohdetta ja matkustaa ympäri maailmaa. Oli niin yliampuvaa varsinkin toisella kerralla että päätimme ihan piruuttamme varata kolmannenkin viikonlopun. Varasimme sen lapsen nimissä.
Kylpylät itsessään ihan laadukkaita, ei mitään valittamista. Mutta osakkeen ostaminen, sekin onnistuu, mutta yritäpäs päästä siitä eroon. Yllätyt sivukuluista ja siitä mitä lopulta saat...
Työpaikan hölmö lankesi tuohon. 600€/kk maksaa ja lomaviikko joskus syyskuun lopussa. Nyt sitten panttaa lomaa ja kerää niitä pisteitä, että saa vaikka hotellin jostain Bahamalta ilmaiseksi 😂😂😂
600€/kk??? Ja eroon ei pääse jos kukaan ei osta?
Vierailija kirjoitti:
600€/kk? Siis mitä?
Ylipäätään luulin että nää on jääny jo kasarille.
Se on aikamoinen aikamatka ja elämys osallistua tuohon esittelyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ovela. Eka kerralla toinen puoliso varaa ja toisella kerralla toinen. Onhan tuo aikamoista unelmien myyntiä, itse ollut kolmesti noissa tilaisuuksissa. Varsinkin se retostelu että voi aina vaihtaa kohdetta ja matkustaa ympäri maailmaa. Oli niin yliampuvaa varsinkin toisella kerralla että päätimme ihan piruuttamme varata kolmannenkin viikonlopun. Varasimme sen lapsen nimissä.
Kylpylät itsessään ihan laadukkaita, ei mitään valittamista. Mutta osakkeen ostaminen, sekin onnistuu, mutta yritäpäs päästä siitä eroon. Yllätyt sivukuluista ja siitä mitä lopulta saat...
Työpaikan hölmö lankesi tuohon. 600€/kk maksaa ja lomaviikko joskus syyskuun lopussa. Nyt sitten panttaa lomaa ja kerää niitä pisteitä, että saa vaikka hotellin jostain Bahamalta ilmaiseksi 😂😂😂
Kuin jostain kyllä isä osaa sarjan jaksosta 👍
Vierailija kirjoitti:
Voiko näitä varata, vaikkei ole luottotietoja?
Ei sitä kysytä, joten kyllä voi. Voit vielä sanoa vaikka esittelyssä, ettei sulla ole varaa ostaa osaketta ja siksi et ole kiinnostunut. Siihen ei auta vaikka se esittelijä kuinka yrittäisi vakuutella miten kannatava diili se osake olisi. Katsot vaan silmät pyöreenä ja sanot että ei oo rahaa ollenkaan! Ja sanot vielä vaikka että kaveri maksoi lahjaksi sen esittelylomankin! Varmaan pääset nopeasti pois siitä esittelytilaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin jostain kyllä
Ei tälle varmaan sais nauraa, mutta kyllä repesin...MIKSI JOKU OSTAA TOLLASEN SHITUN???
Kai tuo on 600 euroa per VUOSI? Ainakin jossain holiday clubilla on vuosivastike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuollaisen esittelijän peruspalkka on ja minkäköhän suuruisen summan saa kaupoista?
Varmaan noi helppoheikit on lähinnä provikkapalkalla. Yhtä pas*aa duunia kuin joku puhelinmyynti.
Mut oikeesti...eihän noita kukaan järkevä osta, ei kai??
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on 600 euroa per VUOSI? Ainakin jossain holiday clubilla on vuosivastike
Tohon varmaan laskettu itse osaketta varten otettu lainanlyhennys. Mutta silti, khyl on pelle...
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vastike on kyllä per vuosi, mutta törkeän kallista se silti on! Se pelkkä osake kuitenkin maksaa useita kymppitonneja, varsinkin jos haluaa hyvän viikon sesonkiaikana, ja laadukkaasta kohteesta. Sitten olet kiinni joka vuosi siinä samassa viikossa, samassa paikassa. Ja aina maksat sen 600€, tai mikä nyt juuri sen kohteen vastike sattuukin olemaan. Samalla lyhennät lainaa tietysti siitä ostohinnasta, jos sitten et ole sen verran varakas, että olet ostanut sen ilman lainaa. Tietysti voit vaihtaa lomasi ajankohtaa, jos et vaikka saakaan lomaa töistä juuri sillä omalla viikollasi, mutta se tietysti sitten maksaa erikseen! Voit myös vaihtaa kohdetta, jos et haluakaan aina käydä siinä samassa paikassa. Lisämaksusta tietenkin.
Oon ollut useammassa esittelyssä. Usein pitävät meitä aika pitkään tilaisuudessa eli emme selvästi ole onnistuneet viestimään että ei kiinnosta. Noin 10 vuotta sitten ekassa haastattelussa näin yhdet kaupat (sen jälkeen en ole nähnyt ainuitakaan...). Kaupan tunnisti siitä, että myyjä maireana soitti sellaista kelloa tämän kunniaksi. Niin supernoloa että vieläkin myötähäpeä valtaa olon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon varmaan laskettu itse osaketta varten otettu lainanlyhennys. Mutta silti, khyl on pelle...
Ai niin🙈 Maksaahan se osakekin jotain. Aivan hulluutta! Ekan vuoden 1 lomaviikko maksoi siis 7200. Sillähän tekee useamman loman minne päin maailmaa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin🙈 Maksaahan se osakekin jotain. Aivan hulluutta! Ekan vuoden 1 lomaviikko maksoi siis 7200. Sillähän tekee useamman loman minne päin maailmaa tahansa.
Ja älä unohda lentomatkoja, ne pitää kuitenkin maksaa Tohon päälle :D
Vierailija kirjoitti:
600€/kk? Siis mitä?
Ylipäätään luulin että nää on jääny jo kasarille.
Tuossa lähihoitaja jutussa puhutaan kyllä vuosimaksusta, ei kuukausimaksusta...
Miten nuo on vieläkin laillisia? Eroon ei pääse ellei joku osta tai jos et maksa jollekin että ottaa sen käsistäsi. Muuten maksat osaketta kuolemaasi saakka ja tietääkseni nuo vielä periytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kyllä ne vastikkeet ihan tuota luokkaa, tai enemmänkin on. Yhdestä viikosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muista myös huomioida, että sulla on sitten oltava joka vuosi juuri tuo sama viikko lomaa töistä. Tai jos vaihdat, niin maksat sitten extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää ole todellista! Toivon näiden piruparkojen puolesta että kohteet on sitten edes laadukkaita eikä seinäpaneelit repsota. Mielikuva on kyllä just sellanen kasari-beige-persikka pulleine plyysisohvineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis se 600€/kk oli lyhennys mitä tämä hölmä maksaa vuoden vai kaksi. Sitten herkuttelee pelkällä vastikkeella. On sellainen joka ei yhtään rahan päälle ymmärrä ja aiba perseauki kun tekee tällaisia diilejä. No Bahamanloma odottaa sitten eläkkeellä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää ole todellista! Toivon näiden piruparkojen puolesta että kohteet on sitten edes laadukkaita eikä seinäpaneelit repsota. Mielikuva on kyllä just sellanen kasari-beige-persikka pulleine plyysisohvineen.
*huutonaurua*
Varmaan noi helppoheikit on lähinnä provikkapalkalla. Yhtä pas*aa duunia kuin joku puhelinmyynti.