Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Holiday club esittelylomat

Vierailija
17.12.2024 |

Kukaan käynyt useamman kerran hc lomaosakkeen tutustumislomilla? Hiljattain käytiin Turun Caribiassa ja selvästi oli myyntiedustaja ja varsinkin "kymppi" aika äkäsenä ja useamman kerran otti esiin meidän aiemmat käynnit. Aiemmin olleet esittelyt hyvin asiallisia, mutta nyt oli kaveri niin ärsyyntynyt että. Onko tuo jotenkin kiellettyä noita tarjouksia hyödyntää, vaikka ei ostohousut ole jalassa? Olen ajatellut että meidän ostot ja ravintolakäynnit toisi kuitenkin ei-sesonkiaikaan hyvää lisää eikä hotelli näyttäisi niin hylätyltä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea työ pakkomyydä...

Vierailija
2/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ovela. Eka kerralla toinen puoliso varaa ja toisella kerralla toinen. Onhan tuo aikamoista unelmien myyntiä, itse ollut kolmesti noissa tilaisuuksissa. Varsinkin se retostelu että voi aina vaihtaa kohdetta ja matkustaa ympäri maailmaa. Oli niin yliampuvaa varsinkin toisella kerralla että päätimme ihan piruuttamme varata kolmannenkin viikonlopun. Varasimme sen lapsen nimissä.

Kylpylät itsessään ihan laadukkaita, ei mitään valittamista. Mutta osakkeen ostaminen, sekin onnistuu, mutta yritäpäs päästä siitä eroon. Yllätyt sivukuluista ja siitä mitä lopulta saat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei käy kateeksi tuo työ...ei ihmekään että pinna kiireellä, kun tietää että pitää pitää myyntipuhe, mutta näkee jo heti, että noi ei osta...

Vierailija
4/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylät itsessään ihan laadukkaita, ei mitään valittamista. Mutta osakkeen ostaminen, sekin onnistuu, mutta yritäpäs päästä siitä eroon. Yllätyt sivukuluista ja siitä mitä lopulta saat...

Tuohon on kuin golf-osakkeen ostaisi.

Vierailija
5/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty monesti. Ilmoitetaan heti alkuun että voidaan kuunnella ne pakolliset litaniat, ja tuhlata molempien osapuolien aikaa, jos esittelijä niin haluaa, mutta missään tapauksessa ei tule kauppoja. Sanotaan ihan suoraan että ollaan paikalla vain ja ainoastaan sen halvan esittelyloman vuoksi. Useamman kerran se esittely onkin sitten lopetettu heti alkuunsa. Ei se esittelijäkään välttämättä halua turhaa työtä tehdä. Jos haluaa, niin tokihan me istutaan se kaksi tuntia kuuntelemassa, mutta missään kohtaa ei anneta yhtään siinaa, vaan ihan joka käänteessä todetaan että emme ole kiinnostuneita. Olen jopa sanonut etten huolisi osaketta edes ilmaiseksi, enkä ottaisi riesakseni vaikka vähän maksettaisi. Itsepähän antavat mahdollisuuden varata määrättömästi noita esittelylomia, niin ihan turha kiukutella sitten. Sen kyllä sanoisin myös suoraan, jos yhtään yrittäisivät kritisoida miksi käymme esittelyissä jos enme ole edes aikeissa ostaa. 

Vierailija
6/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla ovela. Eka kerralla toinen puoliso varaa ja toisella kerralla toinen. Onhan tuo aikamoista unelmien myyntiä, itse ollut kolmesti noissa tilaisuuksissa. Varsinkin se retostelu että voi aina vaihtaa kohdetta ja matkustaa ympäri maailmaa. Oli niin yliampuvaa varsinkin toisella kerralla että päätimme ihan piruuttamme varata kolmannenkin viikonlopun. Varasimme sen lapsen nimissä.

Häh? En tajua miksi ei vaan voi varata ihan omalla nimellä. Kyllä se on ihan sallittua! Meille ainakin toistuvasti tulee noita kutsu-mainoksia ihan mun nimellä, ja mun nimellä ollaan aina varaus tehty.

Vierailija
7/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä kutsuja saa? Kiinnostaisi halpa majoitus.

Vierailija
8/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi siis se pikkupomo oli ihan räjähtämispisteessä, kun ollaan jo nähty tarpeeksi  :D :D kyllähän mä toki ymmärrän sen, että turhauttaa, mutta miksi mulle tulee edelleen säännöllisesti niitä kutsuja?

Ap

Vierailija
9/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta niistä? 

Vierailija
10/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne, just noinhan se on. Mikä ihme tota meidän esittelijää oikein meissä pänni? 

Ap

Vierailija
11/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiday vlub tutustumisloma kun Googlea, niin löytyy. Ja tosiaan oikein mainio hintalaatusuhde on.

Vierailija
12/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä kutsuja saa? Kiinnostaisi halpa majoitus.

Googlaa holiday club esittelyloma, niin voit ihan sieltä varata. Kun olet kerran käynyt, alkaa niitä kutsuja tulla ihan kotiinkin.

Vierailija
13/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holiday vlub tutustumisloma kun Googlea, niin löytyy. Ja tosiaan oikein mainio hintalaatusuhde on.

Kunhan laskee sen 2h esittelyn ns. Työajaksi. Siinä helposti säästää muutamia satoja euroja. 

Vierailija
14/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä esittelyloman ehdoissa lukee että aiemmasta esittelystä pitää olla kulunut yli puoli vuotta. Niillä on oikeus veloittaa loman ovh-hinta jos käy tiheämmin. Me lopetettiin noi lomat kun ei jaksa enää kuunnella sitä myyntiliturgiaa.

Vierailija
15/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se v*tuttaa kun koijaria koijataan! 😂 Käykää jatkossakin niissä ja antakoon porttikiellon jos niin ei saa tehdä 😎

Vierailija
16/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi monessa esittelyssä kun on käynyt, niin kyllä siitä saa välillä hyvät naurut, sen verran erikoisia myyjäpomoja siellä pyörii 

Vierailija
17/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, sehän olikin helppo homma. 

Vierailija
18/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi siis se pikkupomo oli ihan räjähtämispisteessä, kun ollaan jo nähty tarpeeksi  :D :D kyllähän mä toki ymmärrän sen, että turhauttaa, mutta miksi mulle tulee edelleen säännöllisesti niitä kutsuja?

Ap

Aivan! Voisivathan he halutessaan rajata, että saa vaikka vaan yhden tai kaksi mahdollisuutta.  Jos eivät näin halua tehdä, niin sitten heidän on vaan hyväksyttävä, että ihmiset käyttävät hyväksi näitä esittelyitä, kun siihen kerran annetaan mahdollisuus, ja oikein kutsutaan yhä uudelleen!

Vierailija
19/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan hölmö lankesi tuohon. 600€/kk maksaa ja lomaviikko joskus syyskuun lopussa. Nyt sitten panttaa lomaa ja kerää niitä pisteitä, että saa vaikka hotellin jostain Bahamalta ilmaiseksi 😂😂😂

Vierailija
20/74 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, en käsitä miksi lähettävät kutsuja jo kerran esittelyssä käyneille. Että ihan oma syy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi