Holiday club esittelylomat
Kukaan käynyt useamman kerran hc lomaosakkeen tutustumislomilla? Hiljattain käytiin Turun Caribiassa ja selvästi oli myyntiedustaja ja varsinkin "kymppi" aika äkäsenä ja useamman kerran otti esiin meidän aiemmat käynnit. Aiemmin olleet esittelyt hyvin asiallisia, mutta nyt oli kaveri niin ärsyyntynyt että. Onko tuo jotenkin kiellettyä noita tarjouksia hyödyntää, vaikka ei ostohousut ole jalassa? Olen ajatellut että meidän ostot ja ravintolakäynnit toisi kuitenkin ei-sesonkiaikaan hyvää lisää eikä hotelli näyttäisi niin hylätyltä.
Kommentit (74)
Minun vanhemmat menivät tähän ansaan. Kymppitonnin maksavat, 1000€ vuodessa. Olin niin järkyttynyt kun kertoivat, etten edes raskinut sanoa minkä emämunauksen tekivät, eihän sille olisi voinut enää mitään tehdä. Aivan järkyttävää. Ostivat kun tuttavansakin olivat ostaneet. Pitäähän sitä nyt jos kerta muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmat menivät tähän ansaan. Kymppitonnin maksavat, 1000€ vuodessa. Olin niin järkyttynyt kun kertoivat, etten edes raskinut sanoa minkä emämunauksen tekivät, eihän sille olisi voinut enää mitään tehdä. Aivan järkyttävää. Ostivat kun tuttavansakin olivat ostaneet. Pitäähän sitä nyt jos kerta muutkin.
Loma-osakkeita myydään edelleen ja kauppa käy, mikäs siinä jos tykkää jostain tietystä kohteesta ja haluaa sinne joka vuosi. Systeemi tuntuu olevan toimiva joillekin ihmisille, kai varsinkin jos matkustaa isommalla porukalla.
Lomaosake maksaa sen 10-30k€ jos astut ansaan ja kun myyt niin 1-1000€ varmaan se realistinen millä pääsee eroon. Vastike on 500-800€ vuodessa. On siinä lomaviikolle hintaa mutta jos niitä pisteitä hilloamalla pääsee sinne Karibiansaarille bungaloviin ilmaiseksi? 🤔
olen ollut kerran j atoiste en mene vaikka saisinkin sen lahjakortin tai edullisen loman.
Onko esittelytilaisuudessa pikkusuolaista tai kahvittelu? Pikkupomo tuo lohivoileipiä ja olutta tarjolle niin jaksaa katsoa sitä ruutupaperille piirtelyä 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko esittelytilaisuudessa pikkusuolaista tai kahvittelu? Pikkupomo tuo lohivoileipiä ja olutta tarjolle niin jaksaa katsoa sitä ruutupaperille piirtelyä 😅
Joo, ei noin hyvät eväät oo, kaffetta ja mehua ja toisinaan keksiä :D mutta mikäs tossa 2h esittelyssä on, jos tykkää jutella. Lapsi siihen sivuhuoneeseen lastenhuoneeseen leikkimään ja kaffetta nauttimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on 600 euroa per VUOSI? Ainakin jossain holiday clubilla on vuosivastike
Tohon varmaan laskettu itse osaketta varten otettu lainanlyhennys. Mutta silti, khyl on pelle...
Ai niin🙈 Maksaahan se osakekin jotain. Aivan hulluutta! Ekan vuoden 1 lomaviikko maksoi siis 7200. Sillähän tekee useamman loman minne päin maailmaa tahansa.
Ja älä unohda lentomatkoja, ne pitää kuitenkin maksaa Tohon päälle :D
Ja muista myös huomioida, että sulla on sitten oltava joka vuosi juuri tuo sama viikko lomaa töistä. Tai jos vaihdat, niin maksat sitten extraa.
Joissakin v
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Lomaosake maksaa sen 10-30k€ jos astut ansaan ja kun myyt niin 1-1000€ varmaan se realistinen millä pääsee eroon. Vastike on 500-800€ vuodessa. On siinä lomaviikolle hintaa mutta jos niitä pisteitä hilloamalla pääsee sinne Karibiansaarille bungaloviin ilmaiseksi? 🤔
Kyyyyllä kuullostaa hyvältä :D :D
Siis oikeesti, mä oon käynyt kanssa. Siis voi että mitä teatteria, kun yritetään vakuutella miten yhden Kajaanin viikon pisteillä voit viettää lomasi Karibialla yms täyttä bs... paitsi että ei niitä ookaan vapaana ja lennot toki pitää maksaa ja se osake ja se vastike loppuelämän 🤣🤣🤣🤣
Apua, nää on hauskoja, kertokaa lisää!
Onko kukaan joulua viettämässä holidayclubin esittelylomalla? Onko myyntikeijoilla tonttulakit päässä ja joulumusaa laitetaan kännykästä soimaan?
Joissakin vastaavissa on sekin ongelma, ettei edes maksamalla pääse vaihtamaan ellei joku halua vaihtaa sitä omaansa päikseen.
Pysykää kaukana näistä!