Mistä te kuvittelette että nää kasvavat ahdistuneisuushäiriöt yms johtuu?
Suurinosa teistä ei ees tiedä mikä sen ongelman juurisyy on, te vaan oletatte että jotkut ihmiset syntyy tänne maailmaan ihan sekasin ja et ne on hulluja tai jotain :D Mä tiedän tän koska mä oon kasvanut ympäristössä missä on katottu alaspäin mt-ongelmaisia. Se kuvitelma on että jotkut vaan on hulluja :D
Ei se mee niin.... Se on jatkumoa kokoajan siitä että kukaan ei tee omaa traumatyötään, ne kasvattaa omat lapsensa omien traumojensa kautta tiedostamatta edes koko asiaa.
Siihen tottakai kaikki muu skeida mitä tämä yhteiskunta puskee, koska mikään ei ole luonnollista eikä normaalia.
Siel on aivan älytön ongelmapesäke ja norsu huoneessa mitä kukaan ei edes ymmärrä.
Kukaan ei osaa kattoa pintaa syvemmälle koskaan missään asiassa
Hei me eletään ihmiskunnan huippua :DD oikeesti me eletään ihan päinvastaista, tää on alenemistila ollu jo tuhansia vuosia, ei täs oo missää vaiheessa mikää kehittyny, päinvastoin kaikki on menny huonommaks tuhansia vuosia.
Me ollaan teknologian kulussakin menty ihmiskuntana ihan väärään suuntaan
Tääl ei panosteta ihmisen sisäiseen kasvuun ollenkaan, vaikka jokainen meistä on spirituaalinen olento tässä universumissa.
Mut joo :D Lisää pilsuja, eiköhä se siitä :D
Kommentit (122)
Jokaisella on säkillinen ahdistus ja muita pillereitä. Jotkut tekevät lopullisen ratkaisun. Tuutit toitottaa hyvinvointi ja onnellisten maata. Mikäpä noista on totta. Riikat ja petterit vielä vähän aikaa saattavat luulla niin.
Kätevä tekosyy olla töistä pois.