Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä päädyit vauvapalstalle?

Vierailija
17.12.2024 |

Itse päädyin niin, että googlasin jotain, klikkasin hakutuloksista vauvapalstaa ja sille tielle jäin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoidossa ja terapeutti suositteli...

Vierailija
22/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin niin, etten pystynyt juuri poistumaan kotoa, ja olin yksinäinen. Olin aktiivinen monilla englanninkielisillä sivustoilla, mutta kaipasin välillä keskustelua äidinkielelläkin.

Mene sinne mistä olet tullutkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin presidentin vaalien alla ehdokkaista kaikkea mahdollista. aaltola oli saanut vauvan, ja sitä täällä oli jauhettu. jäin myös vanukaskeskusteluihin ja muihin miesten haukkumisjuttuihin kiinni. sannafanien telaketjupuolustukset olivat antropologisessa mielessä mielenkiintoisia. joukossatyhmyystiivistyy-ilmiö kiinnosti. no, presidentti on valittu ja sanna menneen talven lumia, mutta käyn täällä kyllä joka päivä kun joudun odottelemaan jossakin.

Vierailija
24/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin niin, etten pystynyt juuri poistumaan kotoa, ja olin yksinäinen. Olin aktiivinen monilla englanninkielisillä sivustoilla, mutta kaipasin välillä keskustelua äidinkielelläkin.

Et tuota oikeasti toivo. Trollit kaipaavat aina yleisöä. Nyt sait huomiota, ole hyvä. -eri

Vierailija
25/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mihin sattuu?

Vierailija
26/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä aikaa yli 20 vuotta. Asuimme perheen kanssa ulkomailla ja palattuani Suomeen löysin palstan.

Vierailija
27/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän lähemmäksi en oikein pääse, kun sairastumisen myötä jo muutin takaisin kotikylääni :) Joka siis ihan täällä Suomen korvessa sijaitsee.

Vierailija
28/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tutkimusta junttien sielunmaisemasta.

Millainen peili sulla on?

Vierailija
29/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittoi linkin johonkin keskusteluun, olin ehkä jotenkin tiennyt tämän mutta pidin suomi 24 tasosena. ( enkä paljon erehtynyt.)

Vierailija
30/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja sitten pienten lasten äitinä päädyin palstalle. Nyttemmin seurailen huvikseni, on vähän eri meininki. Välissä oli aika, jolloin täältä sai akuutin tiedon, jos jotain tapahtui. 

Vierailija
31/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan, lopetettuani hillittömän alkoholinkäyttöni ja saatuani psykoottisessa mielentilassa AA-kerhon vanhimman ohjauksessa rukousvastauksena syyn juomiselleni - olen transnainen ja tarvitsen oman lapsen - eksyin palstalle. Tämän jälkeen sain asianmukaista hoitoa, neuroleptit kuuriluontoisesti ja ruokavalion kuntoon jatkoin omana itsenäni ja lapsihaaveet unohtuivat. Palstalla olen edelleen.

Vierailija
32/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ja kaupunki lehdessä oli Ville rannan sarjakuvapiirros, jossa vauva.fi ja jupinaa. Uteliaisuudesta katsoin. Onhan täällä informaatiota, mutta myös pahuutta. Mammat oli juuri tappaneet Teri Niitin.

Vierailija
33/33 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitäkin kadehtia, jos itse ei osaa englantia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi