Arvatkaa mikä on kettumaista!
Mulla on pakastin joka ei ole arkkumallia eli ovi ei ole ylhäällä. Vaan pakastin on "jääkaappimallia" eli ovi on edessä, sivulla. Pistin pakastimen täpötäyteen kaupasta ostamiani ruokapakkauksia. Herneitä, lihaa, kalaa, marjoja,... kaikkea. Kaupan alkuperäisissä muovipakkauksissa kaikki ruoat. Täytin pakastimen ihan lattiasta kattoon asti ihan täyteen. Siis ihan lattiasta kattoon.
Ja mitä tapahtui? Mitä tänään juuri äsken huomasin? NE KAIKKI ON JÄÄTYNYT KIINNI PAKASTIMEEN!
Mä en mitenkään saa niitä ulos sieltä. Ne on jäätynyt kiinni pakastimen kattoon! Mun pitää sulattaa koko pakastin että saan ruoat pois sieltä. Mutta silloin sitten mulla on edessäni 10 kilogrammaa sulatettua ruokaa! Miten mä muka ehdin syödä 10 kilogrammaa sulatettua ruokaa ennenkuin se menee pilalle? Miten muka? Sulatettu ruoka säilyy ehkä 3 päivää. En mä nyt kolmessa päivässä ehdi syödä 10 kilogrammaa!
Ennen tätä en todellakaan ollut tiennyt että ruokapakkaukset saattavat JÄÄTYÄ PAKASTIMEN KATTOON KIINNI! Ihan älytöntä! Ei mitään järkeä! Hullu pakastin!
Kommentit (5)
Minulla unohtui arkkumallisen pakastimen kansi hieman raolleen ja kun parin kuukauden päästä katsoin pakastinta kaikki pakasteet olivat jääkerroksen ympäröimiä. Irroittelin sitten niitä taltalla ja vasaralla siitä jäästä irti. Tästä seurasi myös toinen potutuksen kohde, nimittäin sähkölasku.
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise senkin vanha mopo!
Mitä tarkoittaa käyttämäsi sana "mopo"? Niin: mitä on "mopo"?
ap
Ota mut messiin, tuon olutta tullessani...sulatetaan pakastin, tehdään emmeistä safkaa, skruudataan niitä kolme päivää...haetaan olutta tarvitessa lisää, sitten mää lähden kotia ja ennen lähtöä pastetaan jämät...ja molemmilla on kivaa eikä mee emmeet hukkaan!
HELLOUUU! Kertokaa omia ihmeellisiä PAKASTINTARINOITANNE!
t. ap