Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta naista mäessä!

Vierailija
25.02.2007 |

Tilanne: vauva 6kk, tähän asti ollut perusterve. 2 edellistä yötä huutanut, viimeyön selvästi kovemmin. Ei siis yhtäjaksoisesti, mutta välillä kovaan (kipu)itkuun pärähtäen. Rauhoittui ylösnostettaessa 5 minuutissa. Panadolia en antanut, kun ehti rauhoittua. Nyt suht tyytyväinen ja kuumeeton. Eli uusavuttoman yhden lapsen äidin kysymys: veisitkö sinä tänään lääkäriin korvien tarkastusta varten? Kovasti kiitos jos joku viitsii vastata, asiattomatkin jaksan ottaa huumorilla:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaisin hampaita itkun syyksi. Tai jos vaikka alkanut näkemään ekoja pahoja unia.

Vierailija
2/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt epävarmoissa tilanteissa ja olen ollut tyytyväinen siihen. Kummallakaan kerralla ei korvissa ollut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla että ne hampaat tekevät tuloaan.

Vierailija
4/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tänään on sunnuntai, en ehkä lähtisi jonottelemaan julkiselle puolelle, vaan veisin yksityiselle. jos lähin mahdollinen yksityinen on esim 200 kilsan päässä, odottaisin huomiseen ja antaisin panadolia maksimivuorokausiannoksen. jos on korvatulehdus, niin sehän voi muutenkin mennä ohi pelkällä särkylääkkeellä. en siis näe että sulla olisi kauheeta paniikkia. onko vatsa toiminut? onko ikenet turvoksissa? harooko korvia? itkeekö lähinnä makuuasennossa? nukuta kohotetussa asennossa, jos sattuu korviin, se helpottaa.

Vierailija
5/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina lapsen korvan nipukkaa sisäänpäin, kohti korvakäytävää. Jos tämä tekee kipeää, on korva tod. näk. tulehtunut.

Vierailija
6/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta särkylääkkeisiin. Lääkäri lupasi antaa kovasti kipeälle pojalle 2xvrk pronaxenia + panadoli 3-4xvrk.

Buranasta ei ole pronaxenin aikaan haittaa mutta ei mitään hyötyäkään. sama vaikuttava aine! Näin sanoi lastenlääkäri!

Vierailija
7/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes korvien katsomisesta ole välittänyt. Siitä olen tiennyt et on korvat kipeänä kun on kova kuume ja itkee yöt. :)

Vierailija
8/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jo vastanneille. Unohdin kertoa, että aavistus nuhaa on ollut, tosin nyt selkeästi ollut jo parempi muutaman päivän. Hampaista tuskin on kyse; 2 alaetuhammasta jo puhjenneet ja yläikenessä ei pullotuksia. Ei tunnu harovan korviaan erityisemmin. Sitä ajattelin itsekin, etten millään viitsisi lähteä julkiselle jonottamaan ja pöpöjä keräämään. Ehkä käytämme sitten yksityisellä.. Onko vielä vinkkiä hyvästä paikasta Tampereella? ap

Vierailija
9/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samallaiselta itkulta kuin mun molemmpien muksujen kanssa. Itku tuli pitkällään olessa muuten ei mitään. Tällä hetkellä molemmilla putkitetut korvat, lapset 4v ja 10kk. Kannattaa ehdottomasti käydä näyttämässä lekurille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme