Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vein iltapäivällä lapset talvileirille ja äsekn soittivat sieltä
18.02.2007 |
että pojalle on noussut kuume yli 38. mitä voi olla kun viedessä oli ihan kunnossa? onko a-virusta vai voiko olla jotain ohimenevää? Nyt harmittaa pojan puolesta, ja omasta jos koko viikon suunnitelmat menee uusiksi.
Kommentit (2)
Ja influenssa alkaa just noin yhtäkkiä.
Onneksi olkoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos tulos toistuu uusintamittauksessa on poika kipeä.