Kuinka usein käyt kirjastossa?
Käynnit vaihtelevat, mutta yleensä kerran viikossa käyn. Haen varauksia ja lainaan. En vietä aikaa siellä muuten.
Kommentit (35)
Kävin joskus 5 vuotta sitten tulostamassa yhden paperin.
Kerran vuosikymmenessä. En ole ihan joka vuosikymmen käynyt.
Ennen kävin joka viikko, olen kova lukemaan. Nykyisin käyn vain äänestämässä ennakkoon. Kirjat ostan kirjakaupasta. En malta odottaa uutuuksia. Joskus otan jonkun mielenkiintoisen kirjan ilmaisilta pisteiltä, joita on tässä kaupungissa siellä täällä. Olen myös vienyt kirjoja niihin.
Siitä on yli kymmenen vuotta kun viimeksi kävin.
Aikaisemmin kävin joka viikko, mutta nyt harvemmin, 1 tai 2 kertaa kuussa. Voi olla, että taas joskus käyn enemmän.
Silloin kun on ennakkoäänestys. Kirjat lainaa e- tai äänikirjoina.
Pari kertaa viikossa. Nyt pitää kyllä lukea nuo jo lainassa olevat kirjat, kun osaan on varauksia.
1-2krt/ kaksi kuukautta. Lainaan muutaman kirjan kerrallaan. Oikeastaan vain tietokirjoja lähtee mukaani. Saatan netissä jatkaa lainausaikaa, jos haluan vaikka lukea jonkun toiseen kertaan.
Vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin. Kirjasto on ollut minulle aina ns. turvapaikka, hyllyjen välissä kirjojen selailu ja valitseminen on mukavaa. Kirjasto on pääosin ihan rauhallinenkin jos ei satu olemaan jotain tapahtumaa.
No vaihtelee. Kyllä melkein joka viikko, mutta en lähikirjastossa miehet huom. Tietysti käyn kirjastossa, missä näkee ihmisiä samalla ja voi hoitaa monenlaisia asioita, syödä eväätkin tarvittaessa.
5 kertaa viikossa (olen töissä kirjastossa)
E-kirjastossa melkein joka päivä, fyysisessä kirjastossa en muutamaan vuoteen.
Pari kolme kertaa viikossa. Lainaan ja palautan, ja joskus osallistun siellä oleviin tapahtumiin kuten kirjailijavierailuihin. Kuukausittain luen aikakauslehtiä lukusalissa, niin ei tarvitse itse tilata.
Varmaan keskimäärin kerran viikossa. - En haluaisi elää paikassa, jossa en voisi käyttää kirjaston tarjomia mahdollisuuksia. Olen kyllä yrittänyt kun on tuota tullut vähän maailmallakin asuttua.
Pari krt kuukaudessa hane luettavaa / palautan
Tosin ärsyttää kun siellä ei enää olla hiljaa vaan pennut mölyää :(
Nykyisin en ollenkaan, kirjasto tulee kotikoneelleni.
Noin kerran viikossa. Käyn lainaamassa kirjoja.
En koskaan, melua, huutoa ja muuta häirintää, en edes omista kirjastokorttia. Tulehan käymään Itäkeskus, Hki, niin ymmärrät.