G: Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Kommentit (43)
naimisissa olen, että (toivottavasti) tähän jääkin.. ois tietysti voinut enempikin kokeilla, mutta oman miehen kanssa sujuu hyvin.
Vaimo on antanut pillua tietääkseni minun lisäksi neljälle muulle.
m31+n29
Villit vuodet sattuivat 19-26 ikävuosiin jolloin olin enimmäkseen sinkku ja nýt jälkikäteen miettien hain hyväksyntää ja oli epävarma itsestäni, siksi tuli tehtyä ehkä enmmän kuin olisi ollut tarpeen.
Ei nyt varsinaisesti kaduta, mutta oli siellä kyllä sellaisia joita olisi voinut jättää väliin. 27 v. tapasin nykyisen miehen ja sen jälkeen ei ole tarvinnut kokeilla muita, en kaipaa noita aikoja.
Miehelle en kyllä ole paljastanut määrää, yleensähän periaate on että naisen kannattaa jakaa oma lukunsa kolmella ja kertoa se määrä ;o)
Viinanhuuruiset pari vuotta teininä, niitä suhteita kadun.
alle 40, eli tarkkaa määrää en muista. Ja ikää on 40v. Eikä kaduta pätkääkään :-). Suurimman osan elämästäni olen ollut parisuhteessa, mutta muutama villi vuosi mahtuu mukaan...
Eikä kaduta pätkääkään! Tähän jos johonkin olen elämässäni tyytyväinen:) Ja seksi tuli kuvioon vasta papin aamenen jälkeen, vakaumuksestamme johtuen. Seksielämämme on lähes täydellistä;)
Olen tosi tyytyväinen tähän määrään. Yksi olisi ehdottomasti liian vähän, koska silloin ei tietäsi mitään koko seksistä. Tai ei ainakaan siitä kuinka erilaista se on eri ihmisten kanssa. 4 on jo sillain aika paljon, että en mä enempääkään haluis. Ja tässä on muutenkin hyvä. Joukossa on yksi yhdenillan tuttavuus, et se on varmaan turhin noista, mutta kokemus seksin sinäänsä! Näki että niitä ei kannata harrastaa :)
1 yhden illan juttu hiukan kaduttaa, muuten ihan ok.
joskus kaduttaa...nyt olen naimisissa ja pienen pojan äiti.
Kaduttaa, mutta ei määrä vaan muutama henkilö, joihin tuhlasin sen yhdenkin illan;)
Ei oikeastaan kaduta, paitsi yksi ex. Jos olisin tiennyt millanen hän on ihmisenä olisin kiertänyt kaukaa.
Ei sinänsä kaduta, mutta ehkä olisi ollut mukava, jos ekakertakin olisi ollut mieheni kanssa jne...
Lukumäärä ei sinänsä kaduta tai hävetä, kaikesta kun pitää vain oppia. Pari yksittäistä tyyppiä kaduttaa.
Jotkut tapaukset kaduttaa nuorena kun tuli tyhmittyä. Mutta sitten on niitäkin tapauksia, joille olis kannattanu antaa ja pihtarius kaduttaa...
16 kappaletta, ikää mulla jo 35 eli vanhuus lähestyy. Mukana 9 vuoden avioliittokin, jolloin vain 1 eli aviomies.