Miten aijjot keplotella kun 1.1.2025 tulee asumistukeen kymppitonnin varallisuusraja? Meneekö kätseiseksi kaikki massit?
Kommentit (36)
Multa kela ei ole koskaan pyytänyt s-tilin tietoja. Käyttötili on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa toki kaikki samaan pinoon, niin ilmiannan poliisille kaikki kerralla.
😄
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on ostamassa autoa. Ostamme rahoillani - hänelle tietysti auto, minun nimiinu. Käteisen vien tallelokeroon. Autoa sanon tarvitsevani työnhakuun. Kaverin nimissä on rahastosijoitukseni, maksan hänelle käteisellä - myös kaikki kulut.
Että sentään mikä hölmö...
"Rinnakkaistaloutta pystyy pyörittämään postin ikimerkeillä, koska postimaksut eivät halpene." Kiitos tästä nro 3, niin viisaasti sanottu.
Minulla on käteistä ollut monia vuosia jo. Säästöt pidän käteisenä kotona. Minulla on noin 37000 euroa käteistä.
Tuohon varallisuuteen ei lasketa kesämökkiä. Itse ostin juuri 300 000€ kesämökin, joten asumistuki juoksee jatkossakin minun vuokra-asuntoon. 🙂
No ei tuollaista voi keplotella. Jos on oma asunto, niin on.
Seksinmyyjien määrä lienee nousussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on ostamassa autoa. Ostamme rahoillani - hänelle tietysti auto, minun nimiinu. Käteisen vien tallelokeroon. Autoa sanon tarvitsevani työnhakuun. Kaverin nimissä on rahastosijoitukseni, maksan hänelle käteisellä - myös kaikki kulut.
Mitä mä just luin
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käteistä ollut monia vuosia jo. Säästöt pidän käteisenä kotona. Minulla on noin 37000 euroa käteistä.
Seteleitä vai kolikoita? Mihin olet tunkenut rahat?
Nuorena voit laittaa rahat ASO-tilille. Se ei vaikuta. Voit myös ostaa vaikka kultaa tai muita mineraaleja kotiisi. Todella rikkaana voit ottaa tilin ulkomaille ja siihen luottokortin.
Minä aion, sinä aiot. Me aiomme, he aikovat. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena voit laittaa rahat ASO-tilille. Se ei vaikuta. Voit myös ostaa vaikka kultaa tai muita mineraaleja kotiisi. Todella rikkaana voit ottaa tilin ulkomaille ja siihen luottokortin.
Miten siirrät sinne ulkomaan tilille rahat? Yli sata maata ilmoittaa tietoja Suomen viranomaisille.
https://web-archive.oecd.org/tax/automatic-exchange/crs-implementation-….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seteleitä vai kolikoita? Mihin olet tunkenut rahat?
Pussilakanan sisään ja käytät yöllä peittona?