Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vuokralainen tosiaan oikeutettu saamaan veden tasauslaskussa tulleen palautuksen itselleen?

Vierailija
16.12.2024 |

En tuota mielellään heille antaisi vaan pitäisi ellei ole pakko. Summa oli useampi satanen! Huoneistossa on mittari, mutta he eivät tiedä lukemista, lasku tulee minulle. Ei kukaan oikeasti käytä noin vähän vettä. Tässä on jotain hämärää. Sanon, että ei tullut palautusta kuin kymppi. 

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan rehellistä peliä. Ilmoitan vuokralaiselle tasauslaskun tiedot ja palautan tai perin lisää tilanteen mukaan. Kusetus johtaa siihen, että luottamus vuokralaisen ja vuokraisännän välillä katoaa. Onhan näitä tapauksia ollut, että puolen vuoden asumisen jälkeen yritetään periä 400 euron tasausmaksu. Siinä on silloin edellisen asukkaan vesilaskukin.

Vierailija
22/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vuokralaisella oikeus pyytää noita kulutuslukemia? Se on nyt villakoiran ydin. Minä en niitä hänelle kerro.

AP

Huoneistossa on mittari . . .

Eivät he tiedä lähtölukemia! 😂

AP

Oletko noin valmis varastamaan toisilta? Tekemään petoksen, jos tulee tilaisuus? Ei ihme, että Suomi kuseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vuokralaisella oikeus pyytää noita kulutuslukemia? Se on nyt villakoiran ydin. Minä en niitä hänelle kerro.

AP

AP

Jos huoneistossa on mittari, niin ihan siitä ovat voineet sen lukeman katsoa muutettuaan.

Vierailija
24/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuokrasopimuksessa lukee vaikka 20€/kk / henkilö niin sen maksavat oli lukemat mitä tahansa.

Höpö höpö, tuollaista sopimusta ei tee kukaan. Siinä pitää lukea vesiennakko 20e/kk/henkilö.

Vierailija
25/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Jos huoneistossa on mittari, niin ihan siitä ovat voineet sen lukeman katsoa muutettuaan.

Höpö höpö. Etkö muuta keksi? Mene pois.

AP

Vierailija
26/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin hölmöä vuokranantajaa olekaan?

Vierailija
27/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Itse kun tulen asuntoon uutena vuokralaisena, ensimmäisiä tehtäviä jotka teen on vesimittarin etsintä ja lukemien kirjaaminen ylös ja dokumentointi valokuvin. Ihan vain varmistaakseni oman selustani, kaikennäköistä kun voi tapahtua vesivuodosta kusettavaan vuokranantajaan. Sama juttu pois muuttaessa. 

Vierailija
28/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan vahvasti että AP ei ole ikinä ollut vuokranantaja tai omistanut mitään kiinteää omaisuutta.

Vierailija
29/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää ap roskiin siitä trollailemasta. Olet surkimus ja turha rasite yhteiskunnalle. 

Vierailija
30/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tottakai on.

Vierailija
31/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, se on heidän rahaa. Ottamalla sen syyllistyt kavallukseen.

Vierailija
32/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Mistä tiedät etteivät tiedä

Oletko noin valmis varastamaan toisilta? Tekemään petoksen, jos tulee tilaisuus? Ei ihme, että Suomi kuseen. 

Vierailija
33/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

On laitonta olla palauttamatta. Ja laskutustiedot voivat paljastua vuosienkin jälkeen kun vuokralainen huomaa ja muistaa kysellä vesilaitokselta et mitenkä paljon sitä menikään... 

Vierailija
34/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

NEWSFLASH, ottaa sen lukeman ylös kuukauden eka päivä ja uudelleen seuraavassa kuussa. Sitten lasketaan niiden erotus, niin saadaan kuukauden kulutus. tämä neuvo oli ilmainen, ole hyvä.

Sanni16kerava 

Vierailija
35/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vuokralainen kaysoi ensi töikseen mitä vesimittari näyttää. Olen tietysti palauttanut kaikki ylimääräiset, jotka ovat jääneet alle vesimaksun ennakon. Vuokralainen on todella säästeliäs veden kuluttaja, käy varmaan töissä suihkussa?

Vierailija
36/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

On laitonta olla palauttamatta. Ja laskutustiedot voivat paljastua vuosienkin jälkeen kun vuokralainen huomaa ja muistaa kysellä vesilaitokselta et mitenkä paljon sitä menikään... 

Vesilaitos ei tiedä paljonko yhteen huoneistoon menee vettä. Huoneistokohtainen mittari on taloyhtiön omaisuutta. Yhtiöön mennyttä määrää eivät sinulle edes kerro.

Vierailija
37/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vuokranantajan, joka ei maksanut vuokratuloista veroa, ja kun verottaja mätkäisi laskun useammalta vuodelta alkoi parku, ettei muka tiennyt.

Vierailija
38/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä vuokralainen kaysoi ensi töikseen mitä vesimittari näyttää. Olen tietysti palauttanut kaikki ylimääräiset, jotka ovat jääneet alle vesimaksun ennakon. Vuokralainen on todella säästeliäs veden kuluttaja, käy varmaan töissä suihkussa?

Tuollaista en hyväksy.

AP

Vierailija
39/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Vesilaitos ei tiedä paljonko yhteen huoneistoon menee vettä. Huoneistokohtainen mittari on taloyhtiön omaisuutta. Yhtiöön mennyttä määrää eivät sinulle edes kerro.

Mutta isännöitsijä kyllä tietää. Ei kannata muutaman kympin takia tai satkun takia olla rosiksessa selittelemässä kavallusta.

Vierailija
40/108 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista en hyväksy.

AP

Maailmassa lienee paljon sellaista mitä et hyväksy, eikä sinulta kuitenkaan edes kysytä. 🤣😂🤣