Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petipuuhiin vatsakkaan miehen kanssa?

Vierailija
15.12.2024 |

Onnistuuko 40+ vatsakkaalta mieheltä kunnon paneminen? Ollaan nyt tapailtu ja mies on ihana. Seuraava askel olisi sängyn suuntaan. En nyt itsekään ihan langanlaiha ole, mutta vatsaa mulla ei ole. Eikä mieskään mikään megalihava ole, mutta selvästi on vatsaa kertynyt. Muuten se ei mua haittaa ollenkaan ja kiihotun hänestä, mutta onnistuuko seksin saralla ihan kaikki? Onko vatsa tiellä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pora oikean kohdan löytää, mies joutuu selkää taittamaan vaan enemmän

Vierailija
2/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, kulli on hänellä liian pieni.

Mistä me voitaisiin ko. yksilön pystymiset tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä kun vaan sinnepäin sohii.

Vierailija
4/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku pilillä saattaa olla että ei onnistu

Vierailija
5/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan vatsa vähän tiellä, mutta 20 cm riittää sullekin. Kolme senttiä saat lisää, jos innostat mut liikunna saloihin.

Vierailija
6/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naidessa vatsa ei ole yhtään tiellä, siinä asennossa lantio kohtaa takapuolen ja vatsa on yläpuolella.

Vierailija
7/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää se lätinä, joka kuuluu vatsakkaan miehen kanssa rakastellessa. Läts läts. Sitten vielä se hikoilee nopeasti, ja lätinä senkun kasvaa. Huh, äkkiä alta pois!

Vierailija
8/25 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilet olla toppina? 

Vierailija
9/25 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakas mies on jotenkin niin kiihottava, niin pehmeä. En ole huomannut mitään ongelmaa, paitsi, että mahan yli ei näe.

Nimimerkki ei enää ikinä kovaa miestä, pehmeä syleily tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
10/25 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän tiellä. Mua harmittaa kun tuntuu että ei pääse niin helposti niin syvälle ja en itsekään pysty oikein lantiota liikuttamaan.

Enemmän haittaa ylipainoisen miehen kunto, eli ei jaksa kovin pitkään panna. En hirveästi itse tykkää olla päällä mutta sitäkin teen kun onnistuu paremmin. 

Haluisin miestä ihan hulluna mutta tuntuu että hänellä ei kestävyys riitä. Ollaan löydetty kyllä tavat nauttia mutta mutta..

Mies on pitkä ja harteikas, 120kg ja mahakas. Minä 58kg painava nainen.

Vierailija
11/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sinulta onnistuu, kun pitää tollaisia kysellä ja sana "petipuuha" on ihan vit.. ärsyttävä ja lapsellinen!

Vierailija
12/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsakas mies on jotenkin niin kiihottava, niin pehmeä. En ole huomannut mitään ongelmaa, paitsi, että mahan yli ei näe.

Nimimerkki ei enää ikinä kovaa miestä, pehmeä syleily tuntuu niin hyvältä.

Kiva että arvostat! Millainen itse olet, jos saa kysyä?

Tepi45

Vierailija
13/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän tiellä. Mua harmittaa kun tuntuu että ei pääse niin helposti niin syvälle ja en itsekään pysty oikein lantiota liikuttamaan.

Enemmän haittaa ylipainoisen miehen kunto, eli ei jaksa kovin pitkään panna. En hirveästi itse tykkää olla päällä mutta sitäkin teen kun onnistuu paremmin. 

Haluisin miestä ihan hulluna mutta tuntuu että hänellä ei kestävyys riitä. Ollaan löydetty kyllä tavat nauttia mutta mutta..

Mies on pitkä ja harteikas, 120kg ja mahakas. Minä 58kg painava nainen.

Samojen ongelmien äärellä, minäkin 58kg nainen ja mies vain likemmäs satakiloinen, mutta on huonokuntoinen eikä harrasta mitään liikuntaa. Joudun aina olemaan päällä kun mies vain makaa paikallaan.

Vierailija
14/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hoikka ja timmi niin pystyy mutta 2 vatsakasta on kyllä mahdoton tapaus.

Vierailija
15/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot hoikka ja timmi niin pystyy mutta 2 vatsakasta on kyllä mahdoton tapaus.

Huomattu on.  Nainen vielä kysyi "onko mulla muka iso maha". Meinasi veitikka pettää, mutta sivuttain onnistui erinomaisesti.

Vierailija
16/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampea äijä selälleen ja ratsasta se nysää. Kyllä se siitä

Vierailija
17/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan intohimo heräsi, kun luulin että tämä on minulle kirjoitettu, luin että varakkaan.

Vierailija
18/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää se lätinä, joka kuuluu vatsakkaan miehen kanssa rakastellessa. Läts läts. Sitten vielä se hikoilee nopeasti, ja lätinä senkun kasvaa. Huh, äkkiä alta pois!

Nimenomaan kiihottaa aivan älyttömästi aahh..!! Vielä kun on partaa ja karvaa mahassa.

N30

Vierailija
19/25 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin naidessa vatsa ei ole yhtään tiellä, siinä asennossa lantio kohtaa takapuolen ja vatsa on yläpuolella.

Varsinkaan jos vatsaa nostaa käsillä ylös.

Vierailija
20/25 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kiihottaa aivan älyttömästi aahh..!! Vielä kun on partaa ja karvaa mahassa.

N30

Ihanaa! Millainen sinä olet N30?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan