Miten miesten peliharrastus voi olla turn off, kun naiset viettää 95% vapaa-ajastaan makaamalla sohvalla/sängyllä tuijottaen puhelintaan
Kommentit (34)
Kysyt tätä tosissas ton otsikon kirjoittamisen jälkeen? Voin ihan miehenä sanoa että keskiverto gameri on aika saamatonta pullamössö, mutta sen sijaan että tekisi asialle mitään piiloudutaan videopelien stigman taakse. Kasvata ne kivekset pikkuhiljaa ja lopeta toi mieslapseilu. Ei voi ottaa tosissaan miestä joka ihan oikeesti sunnuntai iltana vaiva.fi foorumilla vikisemässä tähän tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt tätä tosissas ton otsikon kirjoittamisen jälkeen? Voin ihan miehenä sanoa että keskiverto gameri on aika saamatonta pullamössö, mutta sen sijaan että tekisi asialle mitään piiloudutaan videopelien stigman taakse. Kasvata ne kivekset pikkuhiljaa ja lopeta toi mieslapseilu. Ei voi ottaa tosissaan miestä joka ihan oikeesti sunnuntai iltana vaiva.fi foorumilla vikisemässä tähän tapaan.
Mies isoissa lainaus merkeissä
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Tiktokkin on tyhjäpäistä homma, tosi niin, mutta se näky, kun ikänsä puolesta aikuinen mies, istuu pelituolisaan lihavana velttona läjänä, naputtamassa jotain iän ikuista grandautotheftiä, kärsä kolapullossa, on oksettava näky.
Liittyisikö tämä jotenkin siihen faktaan, että naisilla on niin paljon vähemmän sitä vapaa-aikaa. Kun olen päivän viettänyt lasten kanssa. jynssännyt kotia ja viikannut vielä viimeiset pyykit, ei tosiaan enää pysy sen vertaa tolpillaan että jaksaisi mihinkään peliin keskittyä. Just ja just jaksaa palstailla.
on teillä nuorilla muka ongelmat, ku tuutte eläkeikään ni saatte tehä niinkö haluutte, olla vaikka kärsä kolapullossa, peliohjain oikeessa ja puhelin vasemmassa kädessä
Vierailija kirjoitti:
on teillä nuorilla muka ongelmat, ku tuutte eläkeikään ni saatte tehä niinkö haluutte, olla vaikka kärsä kolapullossa, peliohjain oikeessa ja puhelin vasemmassa kädessä
Ja pylly pyörätuolissa noilla elämäntavoilla.
Eivät tuntemani naiset makaa 95% vapaa-ajastaan sohvalla. Tuijottavat puhelinta töissä, busseissa, kuntosaleilla, matkustellessaan, koiraa ulkoiluttaessaan ja vaikka missä.
Nuoret miehethän oli niitä jotka Suomessa on syrjäytyneitä ja jämähtäneitä kotiin naisten sijaan ihan ongelmaksi asti. Hyvä cope ja silleen, mut naiset on ikäväkyllä niitä joilla on harrastuksia kodin ulkopuolella, eivät istu koneen ääressä jatkuvana pettymyksenä muille sukunsa miehille.
Itse kyllä pelailen ainakin puolet päivästä aina ja olen nainen. Miksi aina oletetaan näitä vääristyneitä stereotyyppisiä juttuja naisista ja tehdään yleistyksiä? Ei ole varaa harrastaa mitään eikä käydä missään eikä ole kavereita(paitsi pelimaailmassa) Siksi pelaan ja pääsen pelimaailmassa eri paikkoihin onneksi
Alieeni kirjoitti:
Itse kyllä pelailen ainakin puolet päivästä aina ja olen nainen. Miksi aina oletetaan näitä vääristyneitä stereotyyppisiä juttuja naisista ja tehdään yleistyksiä? Ei ole varaa harrastaa mitään eikä käydä missään eikä ole kavereita(paitsi pelimaailmassa) Siksi pelaan ja pääsen pelimaailmassa eri paikkoihin onneksi
Myös osa naisista on syrjäytyneitä, mutta sitä tosiaan harvoin muistetaan kertoa julkisessa keskustelussa.
En tunne kuin yhden naisen, joka plärää puhelintaan 95 % ajastaan. Muut sen sijaan käyvät kaikenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa. Toisaalta, en asu pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole muuta tekemistä kuin pelata tai tuijottaa puhelinta.
Minulle ei ole turn-off, vaan ihan toivottu piirre kumppanissa.
T: Pelaava nainen
Vierailija kirjoitti:
MIKSI laitoit ANGLISMIN!
Se jos mikä on miinusta!
ÄLÄ MESOO!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
No nää on näitä, dildon omaavat naiset kuvittelevat olevansa korkeampaa tasoa mitä tekovaginan omistava mies.
🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭
squeek, squeek, tämän keskustelun on vallannut hiiri 🧀🧀🧀🧀🧀🐁🐁🐁🐁🐁🐁
Koska kaikk riippuvuudet ja muutkin huonot piirteet on paljon hyväksyttävämpiä naisilla kuin miehillä.
Samaa olen miettinyt. Kyllä hyvä peli aina enemmän kehittää kuin 4 tunnin tik tok selailu...