siis onko muka olemassa ei-lihavia ja terveitä ihmisiä, joilla ei ole kuntosalikorttia?
Miten ihminen edes pysyy kasassa ilman lihaksia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kuntosalikorttia, mutta on omakotitalo ja metsää. Siinä kun puuhastelee tuntikausia niin ei muuta kuntosalia tarvitse. Lihakset kaikilla on jo syntyessään, se miten niitä käyttää vaikuttaa niiden toimivuuteen.
Naurattaa nämä "ei tarvitse kuntosalille enää mennä" -tyypit, jotka ajattelevat että joku haravointi ja marjastus käy monipuolisesta treenistä ja lihakset kasvaa.
Miksi lihasten tarvitsisi kasvaa loputtomiin? Tärkeämpää on niiden vahvuus ja sitkeys, ei ulkonäkö.
Ei tarvitse kasvaa. On silti naurettavaa väittää, että ne kasvavat yhtä hyvin haravoinnilla kuin kuntosalitreenillä.
Kukas niin väitti? Suurin osa ihmisistä ei tarvitse isoja lihaksia. Haravointi, marjastus, kaikenlainen fyysinen työ pitää yllä riittävää lihaskuntoa, jolloin ei tarvitse käydä erikseen salilla. Paitsi jos haluaa kasvattaa isot lihakset. Itse en ole niistä ollenkaan kiinnostunut.
Tänään kun lykkii pihassa lunta kolalla ei tarvitse kuntosalia yhtään mihinkään, vaan tässä yhdistyvät kuntoliikunta ja hyöty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kuntosalikorttia, mutta on omakotitalo ja metsää. Siinä kun puuhastelee tuntikausia niin ei muuta kuntosalia tarvitse. Lihakset kaikilla on jo syntyessään, se miten niitä käyttää vaikuttaa niiden toimivuuteen.
Naurattaa nämä "ei tarvitse kuntosalille enää mennä" -tyypit, jotka ajattelevat että joku haravointi ja marjastus käy monipuolisesta treenistä ja lihakset kasvaa.
Miksi lihasten tarvitsisi kasvaa loputtomiin? Tärkeämpää on niiden vahvuus ja sitkeys, ei ulkonäkö.
Ei tarvitse kasvaa. On silti naurettavaa väittää, että ne kasvavat yhtä hyvin haravoinnilla kuin kuntosalitreenillä.
Kukas niin väitti? Suurin osa ihmisistä ei tarv
"Siinä kun puuhastelee tuntikausia niin ei muuta kuntosalia tarvitse."
Teen fyysistä työtä. Lenkkeilen, pyöräilen, melon ja hiihdän vapailla, tykkään ulkoliikunnasta. Kyllä on lihaksia, eikä tarvitse mennä hikiselle salille muiden sekaan pyörimään.
Ei ole ollut salikorttia koskaan, tanssinut ja jumpannut olen kyllä paljon. Yhden kerran otin ohjatun kuntosalitreenin ja selkä meni niin phasti jumiin että ilin viikon työkyvytön, siihen loppui salilla käynnit.
Mitä syositummaksi salilla käyminen on tullut, sitä lihavampia ihmiset ovat. Arkiliikunta ja syömiset ovat tärkeämpiä kuin muutama salikäynti viikossa. Mutta jos siitä tykkää niin mikä ettei. Mulla on kotona painot, jumppamatto ja kuntopyörä se riittää mulle.
Ihan kuule arkiliikunnalla, talvella lumityöt, halkojen hakkaaminen, ulkona lenkkeily, ei sinne hikiseen saliiin tarvitse mennä teini pissisten sekaan.
Tosi monella pullerollahan juuri on se kortti, mutta ei se riitä.
Salilla haisee ja tekeminen on turhaa. Teen halkoja ja kannan vettä.
Siis onko oikeasti olemassa noin tyhmiä ihmisiä, kuin ap? Ällistyttävää, että pystyt äimistelyltäsi elämään. Mikähän lienee seuraava ihmettelysi kohde?
Vierailija kirjoitti:
En ole elämässäni koskaan käynyt kuntosalilla, mutta jotenkin olen yrittämättä elossa pysynyt ja vieläpä normaalissa vaatekoossa.
Sama minulla. Osaan liikkua ja kuntoilla ihan ilmaiseksi. Ei tulisi mieleenkään maksaa vieraiden ihmisten hien haistelusta.🤢
Ei kai se kortti kestään hoikkaa ja hyväkuntoista tee, pitäisi käydä siellä salilla treenamassa myös.
Ihan hyvin pysyn kasassa kun luut on kunnossa ja iho pitää kaikki elimet sisällä, kai siellä jotain lihaksiakin on vaikka en käy salilla vaan harrastan enimmäkseen hyötyliikuntaa ja jos jotain kuntoilua harrastan niin teen sen ilman korttia kotona tai metsälenkillä.
Ap:lle, ihminen pysyy kasassa luiden avulla. Ilman niitä olisit lihaläjä maassa.😂
Onpa outo aloitus! Työstä saa hyvää liikuntaa ja pihahommista. Nyt juuri lumitöistä. Lisäksi talvisin hiihdetään ja kesällä lenkkeillään muuten. Käsipaino-ohjelma tehdään kotona päivittäin. Vointi on mitä parhain!
Nykyihminen kun vierastaa työntekoa, se hommaa itsensä hikoilemaan ja rehkimään tunkkaiseen kuntosaliin.😅
En käy kuntosalilla. Ne laitteet näyttää kidutusvälineiltä. Kuntoilua voi ilmaiseksi ja tehdä vaikka kehopainoharjoittelua raittiissa ilmassa.