Kuka hullu menee Kaisaniemen puistoon kaamoksena
Kommentit (98)
Ketkä sairaat hullut tekivät puistosta sellaisen, ettei sinne ole turvallista mennä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010726500.html
iltasanomat tehnyt valaisevan jutun kaisaniemenpuistosta syyskuussa. Jämpittelijöiden kannattaa lukaista.
Somput on vallanneet senkin paikan.
Minä olla Ahmed ja minä olla Kaisaniemi puistosa välilä iltaisin. Minä etsiä vaimo. Ikä ei väli minule, muta pitä olla vähintän 9 vuota vanha. Minä tykkä suomalaine tytö.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää persut siellä Savo-Karjalassa, Satakunnassa ja Pohjanmaalla niin teillä on kaikki hyvin. Älkää tulko tänne, täällä on sivistyneitä ihmisiä. Pahoinpitelijä oli valkoinen setämies Vantaalta, hajaantukaa.
Jos nyt alatte pelätä johdonmukaisesti valkoisia setämiehiä, niin hyvä. Vähenevät ne känninujakat, joita teikäväki harrastaa viikonloppuisin.
Teiltä kun suljetaan ne sairaalat niin teillä ei ole vara hankkia puukonreikiä ja ampumahaavoja öisin ja viikonloppuina.
Muuta vihervassari irakiin. Laita kaapu päälle ja alistu muslimi miehesi tahtoon
Vierailija kirjoitti:
Ketkä sairaat hullut tekivät puistosta sellaisen, ettei sinne ole turvallista mennä?
Vihervassareiden lemmikit. Eli Abdullah, Hassan, Mohammad ja mitä näitä nyt on
Minä Hassan olla puisto melkkein joka ilta. Minä etsiä vaalea tytö, minä tykkä koskea. Ja mukana minu 5 muuta kaveria
Olkoon vaan siellä Hassan ja sen kaverit, avoin huumekauppa on viimeviikkoina ollut poliisin kynsissä ja ovat sitä saaneet siistittyä, mutta tämä tyyppi oli joku Jarppa Vantaalta. Älkää nyt taas sekoittako asioita. Ei ne huumediilerit satunnaisia mammoja vedä pataan, ihan vaan toisiaan listivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te hölmöt mitään tiedä. Kaisaniemen puisto on mm. Kruununhaan asukkaiden päivittäinen läpikulkureitti keskustaan.
No niinpä. Siellä on mm. luksushotelli, yksi kaupungin parhaista kouluista, päiväkoti jossa Kiurunkin lapsi on ja on Kruununhaan asukkaiden ja yliopistolaisten peruskulkureitti. Kasvitieteellinen puutarha on vieressä. Päivisin viehättävä, rauhallinen, arvoalueen puisto.
Joo, en menisi sinne klo 2 yöllä, koska rautatieaseman läheisyys tuo huumekauppaa siihen osaan puistoa. Mutta klo 16.00 se on verrattavissa vaikkapa Espaan.
Ei se kyllä ole mikään peruskulkureitti. Sehän on puisto, joka on syrjässä kaikesta ja siksi siellä käydään huumekauppaa täysin rauhassa vierailta. Kolkko puisto, jonne ei ole syytä mennä, jos ei ole ostamassa huumeita.
Aa, okei. Eli jos sinne menee kävelemään ja saa pataansa niin se ei suinkaan ole sen pataan lyöjän syytä vaan sen joka uskalsi mennä kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te hölmöt mitään tiedä. Kaisaniemen puisto on mm. Kruununhaan asukkaiden päivittäinen läpikulkureitti keskustaan.
No niinpä. Siellä on mm. luksushotelli, yksi kaupungin parhaista kouluista, päiväkoti jossa Kiurunkin lapsi on ja on Kruununhaan asukkaiden ja yliopistolaisten peruskulkureitti. Kasvitieteellinen puutarha on vieressä. Päivisin viehättävä, rauhallinen, arvoalueen puisto.
Joo, en menisi sinne klo 2 yöllä, koska rautatieaseman läheisyys tuo huumekauppaa siihen osaan puistoa. Mutta klo 16.00 se on verrattavissa vaikkapa Espaan.
Ei se kyllä ole mikään peruskulkureitti. Sehän on puisto, joka on syrjässä kaikesta ja siksi siellä käydään huumekauppaa täysin rauhassa vierailta. Kolkko puisto, jonne ei ole syytä mennä, jos ei ole ostamassa huumeita.
Etpä ole selkeästi koskaan käynyt edes kyseisessä paikassa. Etkä edes tiedä, missä se on. Syrjässä kaikesta? Koulu, päiväkoti, kolme luksushotellia puistossa itsessään, yliopisto, kasvitieteellinen puutarha, Sibelius-lukio ja yksi Suomen kalleimmista arvoalueista vieressä. Ydinkeskustassa, esimerkiksi Milttonin toimisto, yliopiston kirjasto, yms. vieressä, eli Helsingin paraatipaikalla.
Ei ehkä kannata sieltä perähikiältä fantasioida Helsingistä.
Ja niin, Helsingissä ei tule kaamosta.
Onko totta, että canadagoose varastetaan päältä jos yksin liikkuu puistossa illalla?
Vierailija kirjoitti:
Aa, okei. Eli jos sinne menee kävelemään ja saa pataansa niin se ei suinkaan ole sen pataan lyöjän syytä vaan sen joka uskalsi mennä kävelemään?
No hei, aloittaja ei edes tiedä millä leveysasteilla on kaamos - joten ei taida olla ihan tosissaan otettavaa roskaa.
Onhan se outoa jos ei puistossa voi kävellä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miellyttävämpi, mutta oikaiseeko edes yhtään. Isoakin tietä pitkin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei poista sitä faktaa, että siellä pyörii tosi arvelluttavaa sakkia. Kuin myös toki muissakin Helsingin puistoissa, kuten Kallion seudulla.
Itse en kyllä kulkisi yksin, varsinkaan pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että canadagoose varastetaan päältä jos yksin liikkuu puistossa illalla?
Se riistetään sinulta jo junassa kun juna on lähestymässä Helsinkiä. Niin vaarallista täällä on. Siksi saapuvat junat ovatkin täynnä alastomia ihmisiä kun heiltä on vaatteetkin ryöstetty jo viimeistään Tikkurilan kohdalla.
Vastaus on: idiootit kansanedustajat menevät sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei poista sitä faktaa, että siellä pyörii tosi arvelluttavaa sakkia. Kuin myös toki muissakin Helsingin puistoissa, kuten Kallion seudulla.
Itse en kyllä kulkisi yksin, varsinkaan pimeässä.
Eihän mihinkään puistoon kannata yksin pimeällä mennä. Mutta eihän nyt yöstä puhuta.
Käytiin maalta siellä isolla kirkolla ja heti oli puistossa jotain hässäkkää. Jarmolta lähti puhelin ja multa lompakko sekä uus hyllyhansseni. Ei paljon poliisia napannut selvittää rikosta vaikka hyvät tuntomerkit annettiin! Ens kerralla ei kävellä vaan mennään rautatie-asemalta taksilla laivalle.
Aki