Mitä tekisit jos naisystäväsi pahoinpitelisi sinut?
Kommentit (15)
Ei kukaan mies joudu pahoinpitelyn uhriksi, koska vahvempana pystyy pistämään takaisin. Korkeintaan törkeä pahoinpitely, jossa mukana erillinen tekoväline.
Antaisin pahoinpidellä kunnolla ja soittaisin poliisin. Sitten vaan syytettä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies joudu pahoinpitelyn uhriksi, koska vahvempana pystyy pistämään takaisin. Korkeintaan törkeä pahoinpitely, jossa mukana erillinen tekoväline.
Olin paikalla kun humalainen nainen alkoi mättää nukkuvaa miestään jollain astalolla. Olisi kuollut mies, jos en olisi herännyt ja mennyt väliin.
No se olisi siinä sitten. Ei väkivaltaa kummankaan osalta.
Miksi eräs mies sanoi minulle että jos alkaisin lyömään? häntä niin hän tekisi ilmoituksen kun en ole millään tavalla osoittanut väkivaltaisuutta häntä kohtaan eikä minulla ole rikosrekisteriä
vaihtaisin hänet koiraan,sen haukku ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla kun humalainen nainen alkoi mättää nukkuvaa miestään jollain astalolla. Olisi kuollut mies, jos en olisi herännyt ja mennyt väliin.
Niinhän juuri sanoin, että jos tekovälinen on mukana, silloin asia on eri. Esim. leka tai puukko tai ase. Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eräs mies sanoi minulle että jos alkaisin lyömään? häntä niin hän tekisi ilmoituksen kun en ole millään tavalla osoittanut väkivaltaisuutta häntä kohtaan eikä minulla ole rikosrekisteriä
Munaton mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaton mies
Mietin onko hänellä joku fetissi
Saisin varmaan siemensyöksyn.