Onko kukaan koskaan katunut tapailun lopettamista?
Otsikossa kysymys. Onko tapailun lopettaminen joskus tuntunut hätiköidyltä tai muuten väärältä päätökseltä, ja oletteko yrittäneet korjata tilannetta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ennemmin niinpäin, että ei olisi pitänyt muutamaa tyyppiä alkaa tapailemaan ollenkaan, mutta säälistä/painostuksesta tuli sitten tapailtua.
Säälittävää.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ennemmin niinpäin, että ei olisi pitänyt muutamaa tyyppiä alkaa tapailemaan ollenkaan, mutta säälistä/painostuksesta tuli sitten tapailtua.
Säälittävää.
Tiedän.
Mikä siinä kieltäytymisessä on niin vaikeaa? Oletko vieläkään oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Tiedän.
Mies ottaisi hengen pois jos menee kieltäytymään joten turvallisinta vain lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Tiedän.
Mies ottaisi hengen pois jos menee kieltäytymään joten turvallisinta vain lähteä mukaan.
Apua. Kannattaa ehkä vähän miettiä, millaisissa piireissä liikkuu ja millaisia miehiä tapailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Tiedän.
Apua. Kannattaa ehkä vähän miettiä, millaisissa piireissä liikkuu ja millaisia miehiä tapailee.
No täähän on naisilla aina se selitys kun ei uskalleta miehelle sanoa kielteisesti suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Tiedän.
Siinä on vaan se ettei sitä voi tietää ennenkuin tutustuu! Voi nimittäin käydä toisinkin päin, ja joku osottautua hyvässäkin mielessä ihan erilaiseksi kun omat ennakkokäsitykset tai muiden puheet olisi vaikuttanut. Eri (mutta mulla myös tapailuhuti sellaiseen joka kiristi vaikka millä tavoin jos lopetan tapailun)
Kerran. Järjellä ajateltuna päätös oli oikea koska elämä olisi mennyt ihan toiseen suuntaan, enkä edelleenkään usko, että se olisi ollut minulle pitkällä tähtäimellä hyvä vaihtoehto. Mutta kauan se harmitti, että juttu jäi ikään kuin kesken ulkoisten tekijöiden takia.
Olen tyytyväinen elämääni nyt, enkä valitsisi edelleenkään toisin, mutta silloin tällöin haikeudella muistelen ja pohdin, miten asiat olisivat lopulta menneet.
Mulla loppui tapailu, kun aloin seurustella.
Mun ei olisi kannattanut alkaa seurustella sen uuden kanssa ikinä.
Tapailumies oli hyvä tyyppi ja siitä ei ollut mitään harmia ikinä.
Säälittävää.