Niin kyllästynyt digiin
Jatkuviin päivityksiin,salasanoihin,varomaan sitä tätä ja tuota,uusimaan toimivia tuotteita yms.
Meidät sidotaan kiinni digiin, erotetaan luonnosta ja entisaikojen normaalista ja sepä vielä näkyy meissä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit, että pankki yms asiat hoidetaan?
Tahallinen ärsytystäky tietysti, mutta sanon silti: ennen vanhaan pankkiasiat hoidettiin pankin tiskillä, elävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt siihen, ettei netti ole enää hauska.
Eihän tästä ole kuin vaivaa ja harmia. Miksi me ylläpidetään tätä?
Miksi sitten roikut netissä? Ei täällä ole pakko olla.
Kyllä on aika monessa asiassa nykyisin kun asioitaan hoitaa.
Mitä asioita hoidat vauvapalstalla?
Niin,siitähän tässä onkin ollut kysymys.Miten voin kirjoittaa tänne kun olen täynnä kaikkea päivitystä yms. mitä digi minulta vaatii.
En siis jaksa vasta kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen elämäni on täällä, koska kukaan ei siedä minua oikeassa elämässä.
Sinä sivusta , olet oman elämäsi seppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonottaisitko mieluummin pankissa? Varaisitko kesän lomamatkan matkatoimistossa, jossa kaunis nuori neiti antaa hyvän tarjouksen, jos ostat nyt Malagan kauneimpien käymälöiden omatoimikierroksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonottaisitko mieluummin pankissa? Varaisitko kesän lomamatkan matkatoimistossa, jossa kaunis nuori neiti antaa hyvän tarjouksen, jos ostat nyt Malagan kauneimpien käymälöiden omatoimikierroksen?
Ihmisillä pitää olla vaihtoehtoja.Toiset jaksavat hyvin jonottaa ja vaihtaa muutaman sanan asiakaspalvelijan kanssa ja toisille on parempi näpytellä koneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä pitää olla vaihtoehtoja.Toiset jaksavat hyvin jonottaa ja vaihtaa muutaman sanan asiakaspalvelijan kanssa ja toisille on parempi näpytellä koneita.
Miten niin pitää olla? Ja kyllä pankkiin saa varata ajan tai ihan vaan jonottaa (ainakin joihinkin pankkeihin) , jos välttämättä haluaa nähdä ihmisen. Laskujakaan ei ole pakko maksaa netissä, joten halukkaat voivat milloin vain siirtyä takaisin paperisiin maksusiirtoihin.
Rakastan digiä, mutta inhoan sen toimimattomuutta. Siksi yritän selvittää sen oireita perinpohjin. Päivitykset eivät mene läpi, wifi-yhteys katkeilee, laajennukset putoo päältä ym ym. Selvitetty on, mutta ei kuuluisi mielestäni minulle.
Totesin, että kun laittaa kuulokkeet korville, virtuaalilasit silmille, näkö ja kuuloaisti suljettu ympäristöltä, mutta hajuaisti vielä reagoi. Mitähän sille keskitään, jotta voin elää omassa kuplassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,siitähän tässä onkin ollut kysymys.Miten voin kirjoittaa tänne kun olen täynnä kaikkea päivitystä yms. mitä digi minulta vaatii.
En siis jaksa vasta kysymykseesi.
Olet sekava. Onko lääkkeet varmasti otettu tänäänkin?
Moni hakee huomiota itselleen somesta, jossa huomiota saa mitä kärjekkäämpiä näkemyksiä esittää. Somekäytös on levinnyt monien käytökseen myös somen ulkopuolelle. Saa nähdä milloin päättäjät älyävät, että some on vienyt sen aktiivisia käyttäjiä koko ajan vain hullumpaan suuntaan. Ongelma on siinä, että monet päättävissä asemissa olevat ovat itse somen aktiivisia käyttäjiä, joten eivät pysty tarkastelemaan asiaa ulkopuolelta.
Sosiaalinen elämäni on täällä, koska kukaan ei siedä minua oikeassa elämässä.