Kehutaanko välillä? Missä puolisosi on erityisen hyvä?
Omani on hyvä piirtämisessä ja nikkaroimisessa, yleensäkin tarkkuutta vaativissa asioissa.
N55
Kommentit (34)
Ihmisten kanssa. On sosiaalinen ja auttaa mielellään avun tarpeessa olevia.
Matematiikassa
Kasvien, sienien ja lintujen tunnistamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on hyvä kumppani ja isä. Hän on myös ahkera tekemään asioita. Mieheksi älykäs ja taitava soittamaan .
Olet törkeä. N
Teknisissä asioissa ja päättelykykyä vaativissa asioissa, sosiaalisissa tilanteissa, nopeudessa ja empatiassa.
Siivoamisessa, sitä tekee mielellään.
Keittiössä ei ole parhaimmillaan, mutta sen puutteen korjaa makuuhuoneessa.
M42
Hyvä ruoanlaittaja (hyvä monessa muussakin) ja suhtautuu kaikkiin ystävällisesti.
M 58
kyseessä miesystäväni, mutta sanotaan sitten mies: sosiaalisesti erittäin lahjakas, kypsä, ottaa vastuun itsestään ja välillä myös muista. sängyssäkin ihana. pitää huolta mutta ei silti anna muiden kävellä itsensä yli. kaikin puolin parisuhdemateriaalia. onnekseni tämän komistuksen naismaku osuu hiukan vanhempaan ja muhkeampaan.
On kätevä käsistään. Näkyy kotihommissa. Ammatiltaan elektroniikka asentaja.
On myös rauhallinen ja hyväntuulinen.
Mahtava päikkäröijä! Nyt nukkunut kohta 2 h. :D
Vaimoni on todella hyvä ratsastamaan kovalla penikselläni.
Pitää musta huolta ja välittää. Tykkää mun kokkauksista. Haluaa halia. Hieroo pyydettäessä selkää. Haluaa päättää asioista mun kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on todella hyvä ratsastamaan kovalla penikselläni.
Samoin. Lisäksi paras suihinottaja jonka olen kohdannut.
M46
Puolisoni on hyvä lyhyissä päiväunissa ja lopettamaan kesken asian ilman kummempia vääntämistä tarpeen (uni, lähtö..) esim. jalkapallon katsominen tai pelaaminen.
Hän on myös hyvä tekemään asioita loppuun saakka, vaikkei asiat meinaa onnistua
Hän on myös hyvä keskustelemaan vakavista asioista ja neuvottelemaan toimista asian parantamiseksi sekä lohduttamaan (nämä ovat myös omia hyviä ominaisuuksiani, muissa aiemmin mainituissa minulla vielä parannettavaa).
Mieheni tuo usein erektoituneen peniksensä varressa minulle aamiaiseksi donitseja tai rinkeleitä. Siinä hän on hyvä.
Rehellinen ja haluaa selvittää asiat. Kirjat ovat hänelle tärkeitä. Pitää mökin liiterin täydellisessä järjestyksessä, jollaista saa hakea (ollut aina rojukasa).
Minulla on kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja seksiä. Mitä mies muuta tarvitsee?
Puolisoni on on siis aikamoinen velho ja ihmemies, osaa korjata koneet, rakentaa, kirjoittaa, on lukenut, hallitsee kaikki tekniset jutut, on matemaattisesti huippulahjakas ja myös tunneälykäs, omistautuva isä sekä erinomainen rakastaja.
Minulla on siis käynyt satumainen tuuri, kun olen tuollaisen saanut puolisoksi.
Mieheni on hyvä kumppani ja isä. Hän on myös ahkera tekemään asioita. Mieheksi älykäs ja taitava soittamaan .