Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee pahalle monta päivää seksin jälkeen.

Vierailija
13.12.2024 |

Alkanut inhottaa seksi kumppanin kanssa kun alapää haisee sen jälkeen useamman päivän. Valkovuotokin on erilaista vaikka kuinka pesisi.

Onko meillä niin erilaiset bakteerikannat vai mistä johtuu, tuntuu että ennen ei ollut ongelmaa tai sitten olen vasta nyt sen huomannut mutta tosi häiritsevää. 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa. Etkö pese alapäätäsi heti touhun jälkeen? Se sperma siellä alkaa haisemaan.'

Muistui mieleen kesällä kerran yhdessä jonossa edelläni seisoi eräs emäntä kesämekossa. Se haju oli sanoinkuvaamaton. Helman alta löyhkäsi ennen haistamaton sperman, kusen ja paskan haju. Olin silloin lapsi, niin se haju osui just mun nenään. Ja siinä talossa ei ollut suihkutiloja. Navetassa joku sauna.

Vierailija
42/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviit oman bakteerikannan vahvistusta ettei keikahda tommoseks. Apteekista apuja.

aika yleinen ilmiö. 

Kiitos, pitääpi tutkia 

Ap

Voit tietenkin laittaa ihan vaan pastoroimatonta yugurttia, jos löydät tai jotain gefilus pirtelöä. Kannattaa mainita asiasta poikkikselle, ettei tule väärinymmärryksiä.

kannattaa koittaa myös Tabascoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus laitoin brie-juustoa, kun ei ollut maustamatonta jogurttia kaapissa. En kyllä huomannut, että olisi auttanut.

Vierailija
44/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä jokin sukupuolitauti. Olen gynekologi.

Vierailija
45/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ongelmaa meillä. Jään seuraamaan.

Laitoit saman kommentin tuonne miksi avioliittomme ei toimi ketjuun. Ehkä tässä syy xDDD

Vierailija
46/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat?

Vierailija
47/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kondomia tai heittäkää mällit navalle. Se sperma saa paikat haisemaan. Käytä Canesbalance geeliä, se vie hajut jo ekalla kerralla.

Vierailija
48/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää kondomia tai heittäkää mällit navalle. Se sperma saa paikat haisemaan. Käytä Canesbalance geeliä, se vie hajut jo ekalla kerralla.

Ja tietysti pesu heti seksin jälkeen, mieluiten maitohappoa sisältävällä intiimipesuaineella.

Vierailija
49/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa niellä

Vierailija
50/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa niellä

Aika sairas saa olla jos nielee

Vierailija
51/70 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa. Etkö pese alapäätäsi heti touhun jälkeen? Se sperma siellä alkaa haisemaan.'

Muistui mieleen kesällä kerran yhdessä jonossa edelläni seisoi eräs emäntä kesämekossa. Se haju oli sanoinkuvaamaton. Helman alta löyhkäsi ennen haistamaton sperman, kusen ja paskan haju. Olin silloin lapsi, niin se haju osui just mun nenään. Ja siinä talossa ei ollut suihkutiloja. Navetassa joku sauna.

Tottakai pesen! Hyi että. 

Ap

Vierailija
52/70 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että sperma jää jostain syystä hautumaan sisääsi.

T. lääketieteen lisensiaatti

Vierailija
53/70 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy muualla ja tuo sinulle tuliaisia mukanaan. 

Vierailija
54/70 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksin haju! Opi nauttimaan niistä!

Hajut on osa seksiä ja seksi osa hajuja, joten ne kulkee käsi kädessä!

Hajujen myötä nautintoon sanon minä

Vierailija
55/70 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten ihana. Kunnon seksin haju

Vierailija
56/70 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä niin erilaiset bakteerikannat vai mistä johtuu, tuntuu että ennen ei ollut ongelmaa tai sitten olen vasta nyt sen huomannut mutta tosi häiritsevää. 

Jos te panette säännöllisesti paljaalta niin kyllä teillä on aina ollut ihan samat bakteerikannat joten yhtäkkiä ilmestynyt haju kertoo jostain muusta.

Vierailija
57/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sain yhdeltä tyypiltä muutaman kerran hiivatulehduksen. Lähti pois lääkkeellä, mutta kun uudelleen olin saman ihmisen kanssa, niin tarttui uudelleen. 

Vierailija
58/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviit oman bakteerikannan vahvistusta ettei keikahda tommoseks. Apteekista apuja.

aika yleinen ilmiö. 

Kiitos, pitääpi tutkia 

Ap

Voit tietenkin laittaa ihan vaan pastoroimatonta yugurttia, jos löydät tai jotain gefilus pirtelöä. Kannattaa mainita asiasta poikkikselle, ettei tule väärinymmärryksiä.

Jumankekka sun kanssa, nauroin niin että tuli kuset housuun!😣

Vierailija
59/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerivaginoosi on vaivasi nimi

Veikkaan kanssa tätä. Vaatii reseptilääkkeen. Kannattaa ottaa suun kautta syötävä ja sen jälkeen hiivalääke koska ton antibiootin jälkeen tulee hiiva. 

Jos mies ja sinä pesette vehkeenne saippualla niin kannattaa lopettaa. Luultavasti loppuu bakteerivaginoosit siihen. 

Vierailija
60/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti pesu heti seksin jälkeen, mieluiten maitohappoa sisältävällä intiimipesuaineella.

Ei pesuaineita.