Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee pahalle monta päivää seksin jälkeen.

Vierailija
13.12.2024 |

Alkanut inhottaa seksi kumppanin kanssa kun alapää haisee sen jälkeen useamman päivän. Valkovuotokin on erilaista vaikka kuinka pesisi.

Onko meillä niin erilaiset bakteerikannat vai mistä johtuu, tuntuu että ennen ei ollut ongelmaa tai sitten olen vasta nyt sen huomannut mutta tosi häiritsevää. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää kondomia tai heittäkää mällit navalle. Se sperma saa paikat haisemaan. Käytä Canesbalance geeliä, se vie hajut jo ekalla kerralla.

Ja tietysti pesu heti seksin jälkeen, mieluiten maitohappoa sisältävällä intiimipesuaineella.

Ei pesuaineita. 

Mä huomasin tässä alkuvuodesta saman homman että monen peräkkäisen seksi-illan jälkeen alkoi alapää tuoksahtaa ikävälle. Mitään muita oireita ei ollut, ei kutinaa tai poikkeavaa valkovuotoa. Hain apteekista maitohappobakteeria sisältävän intiimipesuaineen ja homma ratkesi sillä. Nykyään pesen aina yhdynnän jälkeen alapääni pesuaineella. Ei hajuja tai muutakaan ikävää oiretta. Eli pesuaineella peseminen ei tarkoita sitä että pestään normi saippualla. Sitä en suosittele kellekään.

Vierailija
62/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää kondomia tai heittäkää mällit navalle. Se sperma saa paikat haisemaan. Käytä Canesbalance geeliä, se vie hajut jo ekalla kerralla.

Ja tietysti pesu heti seksin jälkeen, mieluiten maitohappoa sisältävällä intiimipesuaineella.

Ei pesuaineita. 

Mä huomasin tässä alkuvuodesta saman homman että monen peräkkäisen seksi-illan jälkeen alkoi alapää tuoksahtaa ikävälle. Mitään muita oireita ei ollut, ei kutinaa tai poikkeavaa valkovuotoa. Hain apteekista maitohappobakteeria sisältävän intiimipesuaineen ja homma ratkesi sillä. Nykyään pesen aina yhdynnän jälkeen alapääni pesuaineella. Ei hajuja tai muutakaan ikävää oiretta. Eli pesuaineella peseminen ei tarkoita sitä että pestään normi saippualla. Sitä en

Kannattaa kiinnittää huomiota siihen millä mies pesee vehkeensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pesuaineita. 

Mä huomasin tässä alkuvuodesta saman homman että monen peräkkäisen seksi-illan jälkeen alkoi alapää tuoksahtaa ikävälle. Mitään muita oireita ei ollut, ei kutinaa tai poikkeavaa valkovuotoa. Hain apteekista maitohappobakteeria sisältävän intiimipesuaineen ja homma ratkesi sillä. Nykyään pesen aina yhdynnän jälkeen alapääni pesuaineella. Ei hajuja tai muutakaan ikävää oiretta. Eli pesuaineella peseminen ei tarkoi

Niin? Ongelma tuossa oli nimenomaan se sperma siellä pillussa. 

Vierailija
64/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosi. Alkaa yleensä oireilla enemmän panemisen jälkeen. Apteekista saa hoitoaineita, estoaineita ja jos oikein pahaksi menee, eikä parane niin lääkäri voi kirjoittaa lääkekuurin. Aika tavallinen vaiva naisilla. 

Vierailija
65/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa peiton alla käryää. Tässä suhteessa vissiin kanssa bakteerikannat sekaisin mhb kun laittaa niin ei haise

Vierailija
66/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut töissä, kun olen haistellut naisten istuimia.

Vierailija
67/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sperma muhii n 2pv laukeamisen jälkeen ja kun se sekoittuu sun erilaisiin kuun eri päinä oleviin marmeladeihin niin joo haisee. ja toi mitä veikkasit on myös totta. noin hajut haistaa työkaverit ja muut sivulliset vierestä, vessoista jne. itse totut kohta,mutta muille lemahdat. tulee juttua..

Vierailija
68/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma on immunosuppressantti ja sen on tarkoituskin sabotoida vaginan bakteeritasapainoa, jotta siemenet pääsevät läpi naisen defensseistä ja loisiman naisen kohtuun. Säännöllisestä seksistä seuraa siis monenlaisia sukuelinoneglmia naisille, sillä naisen keho ei ole tarkoitettu mälliviemäriksi, vaan ottaman siemn vastaan vain silloin kun on tarkoitus lisääntyä

totta,tuota ei moni tiedä.

Vierailija
69/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat veks ja saippuaa pimpukkaan

Vierailija
70/70 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy minkä takia en tykkää aamuseksistä työpäivinä. Sitten mennä työpaikalle haisemaan.