Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sairasta tuo joidenkin Lauri Tähkän puolustelu ja uhrin syyllistäminen!

Vierailija
13.12.2024 |

Miten jotkut kehtaavat syyllistää uhria kyseisessä tapauksessa. Ei nämä tuomiot kuitenkaan ihan kevyin perustein tule.

Kommentit (989)

Vierailija
1/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun roolit olisi toisin päin, jos tekijä olisi ulk0maalainen, mutta nyt nämä Ritvat ja Pentit sit tälläistä puolustelee henkeen ja vereen

Vierailija
2/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut nyt on sokeita faneja, ei näillä järki paljon päätä pakota!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä suuteli ja kosketteli, KAMALAA, HIRVEÄN KAMALAA. Kuolemantuomio täytyy nyt asettaa näin kamalasta rikoksesta. Nuoret naiset ovat vinksahtaneita. Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana jos Lauri olisi minua suudellut ja kosketellut. Miksi tuo nainen meni Laurin mukaan, katse peiliin. Halusi näköjään rahaa, näinhän sitä saa helposti.

Nainen 55-vuotta

Sellainen sokea fani sieltä!? Et voi olla tosissasi?

Vierailija
4/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen meni julkkiksen luokse Nämä tyypit kyllä on vastenmielisiä ihmisiä.

Ei tullut sulkuja tuohon. Tarkoitin siis että vastenmielisiä on nämä jotka sanoo että miksi uhri meni sinne ja juuri syyllistävät uhria, ei Tähkää.

Vierailija
5/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Jarin kanssa, fanit puolusti jopa pedoa. Sairasta porukkaa. 

Vierailija
6/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata puuttua millään tavalla kun ei ole itse ollut paikalla näkemässä.

Vierailija
7/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen meni julkkiksen luokse Nämä tyypit kyllä on vastenmielisiä ihmisiä.

Ei tullut sulkuja tuohon. Tarkoitin siis että vastenmielisiä on nämä jotka sanoo että miksi uhri meni sinne ja juuri syyllistävät uhria, ei Tähkää.

Realismi on aina negatiivista. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
8/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei kannata puuttua millään tavalla kun ei ole itse ollut paikalla näkemässä.

Nimenomaan, näillä uhria syyttävillä ei ole tietoa asiasta. Joten millä röyhkeydellä he kieltävät tuomion päätöksen.🤷

Vierailija
9/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää olla aina mukana ainakin pippurisumute, ja mielellään taser. Miehiin vain ei voi luottaa.

Vierailija
10/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä suuteli ja kosketteli, KAMALAA, HIRVEÄN KAMALAA. Kuolemantuomio täytyy nyt asettaa näin kamalasta rikoksesta. Nuoret naiset ovat vinksahtaneita. Minä ainakin olisin ollut innokkaasti mukana jos Lauri olisi minua suudellut ja kosketellut. Miksi tuo nainen meni Laurin mukaan, katse peiliin. Halusi näköjään rahaa, näinhän sitä saa helposti.

Nainen 55-vuotta

Olet oksettava.

Vierailija
11/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, multa ei heru sympatiaa varatulle naiselle joka humalassa menee vieraan mieheen huoneeseen. 

Miehesi Pasi olisi mennyt Eerika Vikmanin huoneeseen baari-illan päätteeksi olisit ottanut hänet hymyhuulilla vastaan seuraavana aamuna? 

Vierailija
12/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, multa ei heru sympatiaa varatulle naiselle joka humalassa menee vieraan mieheen huoneeseen. 

Seuraavaksi kun menet treffeille ja joku tekee sulle samat, niin muista toi. Mitäs menit sinne, ansaitsit sen Et sinä ole uhri nännännää. Sairas olet.

Vierailija
13/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella pitää olla aina mukana ainakin pippurisumute, ja mielellään taser. Miehiin vain ei voi luottaa.

Menisitkö sinä vieraan miehen huoneeseen sumuttamaan pippurisumutetta? 

Vierailija
14/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut lääpijä Laurille löytyy? Nainenhan ei sun sympatiaa kaipaakkaan, halusi vain oikeutta ja sitä sai. Jättäkää rauhaan.

Vierailija
15/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kun menet treffeille ja joku tekee sulle samat, niin muista toi. Mitäs menit sinne, ansaitsit sen Et sinä ole uhri nännännää. Sairas olet.

Eri asia mennä vaikka kahvilaan treffeille kuin lähteä bändärinä laulajan hotellihuoneeseen tarjolle.

Vierailija
16/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Sai peräti 4000 euroa. 

Vierailija
17/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Armi oli sammunut, Danny otti jonkun fanin huoneeseesa ja pani sitä.

Miksi ei kirjoiteta tästä? Armi oli alkoholisti ja Danny terve mies.

Vierailija
18/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi on aina negatiivista. Sitä saa mitä tilaa. 

Ehkäpä suakin lykkii joku kakkoseen ravintolan vessassa. Mitäs menit.

Vierailija
19/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mutta älä silti lähde kännissä toisen hotlaan.

Vierailija
20/989 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N = H, nyt ja aina. Naisten oma vika jos tulevat saaneeksi puutamatonta puskarakkautta.

Koska riisinkeitto-palleroilla nyt vain sattuu olemaan seksistinen hätätila, ja sen kyseenalaistaminen räsismiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi