Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki on parisuhteessa?

Vierailija
13.12.2024 |

Ja minä edelleen sinkku.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin huono

Vierailija
42/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miespuoliset kaverini ovat sinkkuja. Veljeni, lapsuudenkaverini, ala-asteen luokkatoverini. Huomattava osa ikisinkkuja. Juuri oli Hesarissa juttua, miten 18-29 vuotiaista yli 60 prosenttia on sinkkuja. Kumma kyllä vastaavan ikäisistä naisista vain reilu kolmannes. Tiedä sitten miksi minulle (miehelle) on käynyt niin paljon paremmin.

Mutta sinkkumiehiä naisille kyllä riittää pilvin pimein, valinnanvaraa on ja paljon. Jos olet mies niin...en oikein tiedä miten neuvoisin sinua.

Miehenä on aika näyttänyt auttavan ja tässä 40+ iässä olen vuosien kuluessa havainnut naisten käytöksessä enemmän kiinnikäyvää ja roikkuvaista muutosta. Nuorempana olin lähes ilmaa. Oma teoriani on että naisten kultaiset vuodet kun alkaa olemaan ohitse eikä huomiota tule miehiltä samaan malliin kuin parikymppisenä, niin aktivoituvat itse enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin mukaan tosiaan 18-29-vuotiaista miehistä 61 %, ja naisista 37 % on sinkkuja.

Miten helvetissä tuo on edes mahdollista? Miten mies sinkkuja voi tuossa ikäluokassa olla melkein tuplasti enemmän kuin nais sinkkuja? Eihän tuossa ole mitään järkeä!?

Vierailija
44/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miespuoliset kaverini ovat sinkkuja. Veljeni, lapsuudenkaverini, ala-asteen luokkatoverini. Huomattava osa ikisinkkuja. Juuri oli Hesarissa juttua, miten 18-29 vuotiaista yli 60 prosenttia on sinkkuja. Kumma kyllä vastaavan ikäisistä naisista vain reilu kolmannes. Tiedä sitten miksi minulle (miehelle) on käynyt niin paljon paremmin.

Mutta sinkkumiehiä naisille kyllä riittää pilvin pimein, valinnanvaraa on ja paljon. Jos olet mies niin...en oikein tiedä miten neuvoisin sinua.

Miehenä on aika näyttänyt auttavan ja tässä 40+ iässä olen vuosien kuluessa havainnut naisten käytöksessä enemmän kiinnikäyvää ja roikkuvaista muutosta. Nuorempana olin lähes ilmaa. Oma teoriani on että naisten kultaiset vuodet kun alkaa olemaan ohitse eikä huomiota tule miehiltä samaan malliin kuin parikymppisenä, niin aktivoituvat itse enemmän.

Tämä "huomio" on ollut ahdistelua, joten luojan kiitos se on vähentynyt - sääliksi käy ne nuoret naiset jotka tuota vielä enemmissä määrin kohtaavat.

Vierailija
45/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla parisuhteessa? Inhoan koko sanaakin. 

Vierailija
46/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo naiset suhteissa keskenään?

Hyvä kysymys mistä moinen epäsuhta. En osaa itse ainakaan sanoa miten sellainen voi olla mahdollista.

Todennäköisesti osa noista naisista on suhteessa (vähän) yli 30-vuotiaan kanssa, jotkut harvat toisen naisen kanssa.

Vierailija
47/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin mukaan tosiaan 18-29-vuotiaista miehistä 61 %, ja naisista 37 % on sinkkuja.

Miten helvetissä tuo on edes mahdollista? Miten mies sinkkuja voi tuossa ikäluokassa olla melkein tuplasti enemmän kuin nais sinkkuja? Eihän tuossa ole mitään järkeä!?

Naisia kiinnostavat kypsät, nuoret miehet. Sellaisia löytyy 30+ -ikäisistä. Esim. 26-vuotias saattaa mieluummin olla 31-vuotiaan kanssa kuin omanikäisensä, jolla ei vielä ole sitoutumishaluja lapsihaaveista puhumattakaan.

Vierailija
48/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostavat kypsät, nuoret miehet. Sellaisia löytyy 30+ -ikäisistä. Esim. 26-vuotias saattaa mieluummin olla 31-vuotiaan kanssa kuin omanikäisensä, jolla ei vielä ole sitoutumishaluja lapsihaaveista puhumattakaan.

Mietin tätä itsekin. Tämä kuitenkin tarkoittaisi, että melkein puolet 18-29 vuotiaista naisista olisivat 30+v miesten kanssa. 26-29v kohdalla tämä voi pitääkin paikkansa (naiset pariutuvat keskimäärin 3-4v vanhemman miehen kanssa), mutta 18-25v naisten kohdalla tuskin. Jotain muutakin vaikuttaisi olevan meneillään.

Vierailija
49/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa miettinyt. Ja kun eroavat, menee max. vuosi että ovat löytäneet jonkun uuden. Ja minä en ole koko elämäni aika onnistunut löytämään ketään.

"Kun eroavat" sanavalinta kertoo kaiken. Vaikuttaa liukuhihnatoiminnalta, pakko olla joku mutta otetaan joku joka ei olekaan sopiva ts oikea.

Vierailija
50/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on aina virhe.

Vierailija
51/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi jännä-alfa pyörittää samaan aikaan useampaa naista ja nämä naiset luulevat olevansa suhteessa. Samaan aikaan ikätoveri-miehet on ilman naista.  Eli tilastot vääristyy tuosta huomattavasti.

Vierailija
52/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen tätä ihmetellyt että (mitenkään mollaamatta) harmaavarpuset ja kotihiiretkin pariutuvat, mutta itse en saa edes osaksi jännähkönä ja menevänä aikaan yhtään mitään vaikka yritetty on.  Mistä nuo oikein löytää toisensa ja millä tavalla päätyvät yhteen :o

Vierailija
53/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmat nykyään enää parisuhteessa. Lapsiakaan ei enää synny.

Kehä3 ulkopuolella nuoret elää pitkälti samaa elämää kuin vanhempikin väestö

Vierailija
54/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et loppujen lopuksi halua parisuhdetta kovin paljon. Minulle kävi niin; treffailin miehiä liukuhihnalta, mutta oikeaa ei tuntunut löytyvän, vaikka moni mies olisi halunnut aloittaa suhteen rakentelun kanssani. Tulin sitten siihen lopputulokseen, että en halua parisuhdetta. 

Minulla taitaa olla sama ongelma! Olen kylläkin tavannut 2 miestä joiden kanssa olisin halunnut viedä suhdetta eteenpäin, mutta eritavalla kuin nuo miehet olisivat halunneet. Eikä löydetty kompromissia. Molempiin olin aidosti rakastunut. 

luulen että en oikein osaa kunnolla edes määritellä mitä minä suhteelta haluan. Pitäisi ihan ensin tutustua kunnolla ystävinä ja saada luottamus. Miehet taas haluavat äkkiä sänkyyn ja joka paikkaan. Haluan myös lojaaliutta ja aitoa välittämistä. Ehkä rimani on liian korkealla.  En pysty tyytymään vähempään kuin mikä sydämessä tuntuu oikealta.  Deittailun lopetin jo vuosia sitten kun tajusin että se ei ole ollenkaan oma juttuni.

ap:lle: sellaiset ihmiset seurustelevat, jotka tietävät mitä haluavat ja kohtaavat tyypin joka haluaa samaa. Mitä sinä haluat parisuhteelta?

Vierailija
55/55 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti heillä ei ole kriteereitä kumppaneille? Itse tajusin juuri eilen, että syy sinkkuuteeni on se, etten löydä itseäni parempaa kumppania rinnalleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan