Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki on parisuhteessa?

Vierailija
13.12.2024 |

Ja minä edelleen sinkku.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa miettinyt. Ja kun eroavat, menee max. vuosi että ovat löytäneet jonkun uuden. Ja minä en ole koko elämäni aika onnistunut löytämään ketään.

Tämä juuri. Ja koskee myös outoja hiippareita, joiden ei olisi missään tapauksessa kuvitellut olevan varattuja.

Ap

Vierailija
22/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on normaali asia. Jo aikojen alussa, tai no kun Jumala loi miehen. Miehelle luotiin kumppani, nainen. 

Pötyä. Ihmistä ei ole luotu ja lisääntymisen prototyyppi oli itseään kopioiva naaraspuolinen olento. Suvullinen lisääntyminen alkoi kun tapahtui kopiovirhe solunjakautumisessa.

Sukupuolia on samalla kaksi, kaippa niitä olisi luotu kerralla enemmän jos niitä kerran olisi enemmän.

Kehäpäätelmä, jonka voi viritellä vain todella typerä uskovainen ihminen :DDD

Muuten kun mies ja nainen keskenään lisääntyy, niin mihin me tarvitaan enemmän sukupuolia, no ei varmaan mihinkään

Jälleen typerä kehäpäätelmä. 

Ihmisyys on aika hemmetin paljon enemmän kuin sukupuolielinten nylkyttämistä sisäkkäin, mutta se täyttää sun mielen kun et oikeasti pääse kenenkään iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nyhjääminen ei edistä teidän parillistumista. Menkääpä ulos näkemään ihmisiä. 

Mä en viitsi kun nuolen vielä haavojani edellisen parisuhteen jäljiltä. Yksin on hyvä, tajusin sen juuri. Olen jakanut asunnon jumaliste vuodesta 1965 jonkun kanssa, ikinä en ole saanut elää täysin omin luvin omassa huushollissa ja nyt mulla on se ilo.

On ihanaa, ette tajua miten ihanaa, että saa nukkua vaikka poikittain isossa sängyssään, katsoa mitä kanavaa haluaa sillä volyymilla kuin haluaa, vallata koko sohvan, pitää kotinsa siistinä tarvitsematta hiihtää jonkun rähmätassun perässä rätin kanssa pyyhkimässä kahvoja, tasoja, ovia ja pöytiä kun se ei opi pesemään käsiään.

Eikä tartte kuunnella ja haistella sen pieruja ja pesemättömiä hampaita, saatana. Miksi miehet ovat niin siivottomia? Niiden käsitys siisteydestä on se, ettei ole kovin paljon villakoiria lattioilla ja että kalusteiden päällä oleva tahma- ja pölykerros on tasainen.

Vierailija
24/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jäi muuten muuan tinder-mies Salossa ilman naista, kun ei ollut imuroinut eikä pyyhkinyt pölyjä. Ystävätär kertoi. Äijällä oli kiva ja tyylikäs koti, mutta se haki selvästi jotain ilmaista piikaa tai äitemammaa huusholliinsa, joten: EI JATKOON.

Vierailija
25/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät on loisia. Älkää nyt ihmeessä sellaista punkkia halutko kuppaamaan teiltä elämänhalun ja rahat!

Vierailija
26/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa miettinyt. Ja kun eroavat, menee max. vuosi että ovat löytäneet jonkun uuden. Ja minä en ole koko elämäni aika onnistunut löytämään ketään.

Tämä juuri. Ja koskee myös outoja hiippareita, joiden ei olisi missään tapauksessa kuvitellut olevan varattuja.

Ap

No älä! Aina uudet tuttavuudet luulevat minusta että olen varattu vaikka koskaan en ole ollut. -edellinen

Vierailija
27/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus hullaannuttaa. Ole tolkun ihminen, älä rakastu. On perheriitoja, lähisuhdeväkivaltaa, murhia, perhesurmia, alkoholismia, katkeruutta, pelkoa, ahdistusta, agressiivisuutta, huutoa ja raivoa pienistäkin asioista, mustasukkaisuutta. Kaikkea tätä rakkaus teettää.

Vierailija
28/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et loppujen lopuksi halua parisuhdetta kovin paljon. Minulle kävi niin; treffailin miehiä liukuhihnalta, mutta oikeaa ei tuntunut löytyvän, vaikka moni mies olisi halunnut aloittaa suhteen rakentelun kanssani. Tulin sitten siihen lopputulokseen, että en halua parisuhdetta. 

Vierailija
29/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Yksin eläviä on Suomessa 1,28 miljoonaa. 564000 miestä ja saman verran naisia. Näistä 40% on yli 60-vuotiaita ja 60% alle sen. Lopuista kahdestaan tai perheenä elävistä on alaikäisiä yli miljoona. Eli pareittain tai perheenä elää reilut 3 miljoonaa.

Tilastokeskus

Näissä tilastoissa pitää muistaa, että myös monet virallisesti yksin elävät saattavat kuitenkin olla seurustelusuhteessa. En tiedä, miten noissa on käsitelty eri asunnoissa asuvat avioparit, mutta ovat toki aika marginaalisen pieni porukka. Yleisempää on, että seurustellaan, muttei olla (vielä) muutettu yhteen, tai ei ole aikeitakaan muuttaa yhteen.

Toinen ryhmä, mitä mietin, että eronneet alaikäisten lasten vanhemmat. Kumpikaan heistä ei välttämättä ole parisuhteessa, mutta lapset asuvat virallisesti toisen kotona, vaikka lapset käytännössä olisivatkin vanhemmillaan 50-50. Onko siis etävanhempi yksinelävä, mutta lähivanhempi perheellinen, vai onko osattu erottaa sinkuiksi sinkkuisät ja äidit, jotka ovat taloutensa ainoat aikuiset. Tämä on varmasti jo suurempi ryhmä, koska aina moni avioliitto päätyy eroon, puhumattakaan niistä, jotka ovat saaneet lapsia avoliitoissa.

Vierailija
30/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä sinkku, koska liikaa tunnelukkoja ja toipuminen edellisestä erosta on kestänyt aivan liian pitkään. Kivoja ottajia olisi, ja kaipaan lopulta kuitenkin läheisyyttä. Paradoksaalinen tilanne. Ehkä pitää vain heittäytyä ja yrittää taas.

Vierailija
31/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "pari" ei tee sinun elämästäsi täydellistä eikä edes nykyistä parempaa. Sun pitää korjata ongelmasi ensin ja vasta sitten elämääsi mahtuu toinen ihminen.

On liian kova taakka sille toiselle, että oletat hänen korjaavan kaiken mikä on sinulla pielessä. Hänellä on oma elämänsä.

Vierailija
32/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Yksin eläviä on Suomessa 1,28 miljoonaa. 564000 miestä ja saman verran naisia. Näistä 40% on yli 60-vuotiaita ja 60% alle sen. Lopuista kahdestaan tai perheenä elävistä on alaikäisiä yli miljoona. Eli pareittain tai perheenä elää reilut 3 miljoonaa.

Tilastokeskus

Näissä tilastoissa pitää muistaa, että myös monet virallisesti yksin elävät saattavat kuitenkin olla seurustelusuhteessa. En tiedä, miten noissa on käsitelty eri asunnoissa asuvat avioparit, mutta ovat toki aika marginaalisen pieni porukka. Yleisempää on, että seurustellaan, muttei olla (vielä) muutettu yhteen, tai ei ole aikeitakaan muuttaa yhteen.

Toinen ryhmä, mitä mietin, että eronneet alaikäisten lasten vanhemmat. Kumpikaan heistä ei välttämättä ole parisuhteessa, mutta lapset asuvat virallisesti toisen kotona, vaikka lapset käytännössä olisivatkin vanhemmillaan 50-50. Onko s

Muistapa itse, että moni pariskunta elää kuin sisko ja veli, puhumatta ja koskettamatta, enintään kyräilee ja tiuskii toisilleen, kiukuttelee päivästä toiseen ja vihaa toinen toistaan. Lisäksi parisuhteissa tapahtuu enemmän väkivaltaa ja tappoja kuin sinkkupiireissä seurustellessa.

Vierailija
33/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sellaista miestä on olemassakaan, jonka minä huolisin.

Sen pitäisi olla raitis ja älykäs, kiinnostunut kaikesta, vahva libido ja terve asenne työntekoon ja rahaan. Eli ei riippuvuuksia eikä tolvana. Tunteeko kukaan yhtään miestä, joka ei olisi riippuvainen ja tolvana? Niin.

Vierailija
34/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "pari" ei tee sinun elämästäsi täydellistä eikä edes nykyistä parempaa. Sun pitää korjata ongelmasi ensin ja vasta sitten elämääsi mahtuu toinen ihminen.

On liian kova taakka sille toiselle, että oletat hänen korjaavan kaiken mikä on sinulla pielessä. Hänellä on oma elämänsä.

Mitä hittoa nyt taas? En mä odota kumppanin korjaavan muuta kuin tämän läheisyyden ja seksin puutteen.

Ap

Vierailija
35/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että sellaista miestä on olemassakaan, jonka minä huolisin.

Sen pitäisi olla raitis ja älykäs, kiinnostunut kaikesta, vahva libido ja terve asenne työntekoon ja rahaan. Eli ei riippuvuuksia eikä tolvana. Tunteeko kukaan yhtään miestä, joka ei olisi riippuvainen ja tolvana? Niin.

Siis suuri osa miehistä on tuollaisia, siis ei riippuvuuksia ja järkeä löytyy. 

Vierailija
36/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskus

Toinen ryhmä, mitä mietin, että eronneet alaikäisten lasten vanhemmat. Kumpikaan heistä ei välttämättä ole parisuhteessa, mutta lapset asuvat virallisesti toisen kotona, vaikka lapset kä

Muistapa itse, että moni pariskunta elää kuin sisko ja veli, puhumatta ja koskettamatta, enintään kyräilee ja tiuskii toisilleen, kiukuttelee päivästä toiseen ja vihaa toinen toistaan. Lisäksi parisuhteissa tapahtuu enemmän väkivaltaa ja tappoja kuin sinkkupiireissä seurustellessa.

Kuitenkin sinkkukaverin silmin he ovat parisuhteessa. Ihan niinkuin ne erillään asuvat seurustelevat pariskunnatkin. Kun heidät kutsutaan kaveriporukan illanviettoon, tulevat pariskuntina. Mutta viralliset tilastot näyttää tuon seurustelevan parin sinkkuina (ja toki ne kulissisuhteessa elävät näyttäytyvät tilastoissa pariskuntana, vaikka kaikki tietäisivät heidän suhteensa olevan kuollut. Yleensä ihmiset ei kuitenkaan tiedä sitä.).

Vierailija
37/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian kovat vaatimukset. 

Ei edes ole.

Ap

Mitkä ne ovat?

Vierailija
38/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei halua elää yksin. Sinä haluat.

Vierailija
39/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miespuoliset kaverini ovat sinkkuja. Veljeni, lapsuudenkaverini, ala-asteen luokkatoverini. Huomattava osa ikisinkkuja. Juuri oli Hesarissa juttua, miten 18-29 vuotiaista yli 60 prosenttia on sinkkuja. Kumma kyllä vastaavan ikäisistä naisista vain reilu kolmannes. Tiedä sitten miksi minulle (miehelle) on käynyt niin paljon paremmin.

Mutta sinkkumiehiä naisille kyllä riittää pilvin pimein, valinnanvaraa on ja paljon. Jos olet mies niin...en oikein tiedä miten neuvoisin sinua.

Mistähän nämä tiedot on peräisin? Eikö Helsingissä ole paljon enemmän naisia kuin miehiä, myös nuorissa ikäluokissa. Jos naisia on paljon enemän parisuhteessa kuin miehiä, ovatko he kenties monivaimoisissa liitoissa?

Vierailija
40/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian kovat vaatimukset. 

Ei edes ole.

Ap

Mitkä ne ovat?

Pitää olla kunnollinen, työssäkäyvä, huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta ja haluta olla juuri mun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan