Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä olen onnellinen, että tuli aikoinaan ostettua oma osake.

Vierailija
24.02.2007 |

Vuokrat nousee koko ajan. Älkää ostako liian hienoja ja kalliita asuntoja, kyllä vaatimattomaankin mahtuu, kunhan on OMA.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi se kesti noin kymmenen vuotta mielestäni, alkoi siinä 1990 alussa ja loppui siinä 2000. Taloudella menee tällähetkellä tosi hyvin ja työvoimasta alkaa olemaan koko ajan pulaa, esim. terveydenhuollossa. He eivät saa enään esim. vuorotteluvapaita, koska ei ole työttömiä sairaanhoitajia (ja tämä on totta ihan täällä Lapissa). Ja työvoiman tarve tulee kokoajan kasvamaan.

Minä en todellakaan usko että lamaa on vielä pitkään aikaa tulossa. Toki elektroniikka alalla tulee lisää työttömiä, johtuen siitä että siirretään työpaikkoja halvan työvoiman maihin, mutta Suomessa on paljon muitakin työaloja. Uskon että tulevaisuudessa töitä löytyy ja tiettyjä notkahduksia tulee, mutta samanlaista lamaa ei ole näkyvissä kuin 90-luvulla.

Jos sinun mielestä se on lamaa, että korot nousee, niin kohtahan aletaan saavuttamaan normaaleja korkoja.

Mua niin jotenkin ärsyttää nää kirjoittavat, jotka odottavat seuraavaa lamaa. Kannattais alkaa elämään eikä vain odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi