Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ärsyyntyy tyhmyydestä?

Vierailija
13.12.2024 |

Esim mulla pistää ärsyttämään lapset tai mies, kun eivät ymmärrä yksinkertaista puhetta!

"annatko ne mausteet" "mitkä, mitä on mausteet?"

"otatko sen lähimpänä olevan keltaisen paperin siitä" "mikä näistä on lähin keltainen"

Niinkö @?))'//€?*+=%@ ei vaan kestä hermot. Miten ei yli 10-vuotiaat ja kohta 40v mies ymmärrä suomen kieltä!

Oonko ainoa jolla menee herne nenään välittömästi, jos kaikki pitää vääntää rautalangasta (ja mielellään tehdä ite)?

Entä mitä neuvoja antaisitte tilanteeseeni, hermojani koetellaan tällä tavalla päivittäin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että se tyhmä olisitkin sinä?

Tai te kaikki olette tyhmiä, mutta eri tavoilla?

Vierailija
2/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja sen takia ärsyynnynkin jatkuvasti ihmisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn omasta tyhmyydestäni läheisen älykön vieressä.

Vierailija
4/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet ainoa ja uniikki lumihiutale. Tässä mitalisi 🏅 

Vierailija
5/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko ap suoraan soveltaa, mutta kun multa kysytään jotain tyhmää, vastaan että "mitä itse arvelet". Jos hän sanoo ettei tiedä, sanon "mieti".

Näin kai pikkulasten kyselykauteen neuvotaan suhtautumaan, sen sadannen tyhmän kysymyksen jälkeen, kun on pakko saada pieni tauko vastaamisessa. 

Vierailija
6/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on osittain subjektiivinen käsitys. Jos baarissa koittaa keskustella vaikka politiikasta, niin toinen osapuoli on yleensä "tyhmä", koska ei vain ymmärrä SINUN näkemystäsi.

Erityisesti olen persuna huomannut, että vihreälle/vasemmalle kallellaan olevien kanssa on aivan turha yrittää keskustella yhtään mistään asiapitoisesti. He vetävät herneen nenään heti.

Vierailija
7/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että jos sussa on hieman päsmärin piirteitä niin ne "tyhmät" ei uskolla ajatella itse vaan kysyy varmistusta että mitä sä nyt oikein olit vailla.

Vierailija
8/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#strateginenkyvyttömyys

Vierailija
9/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tämä ole selkeää suomen kieltä: @?))'//€?*+=%@

Vierailija
10/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tyhmyydestä ärsyynnyn. Omasta ja ympäristön. Vaikeudet on tehty voitettaviksi mutta typeryys, esim. resurssien tai ajsn tuhlaus vaan ärsyttää.

Vierailija
11/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ärsyynnyn, mutta yritän olla tyyni. Tyhmät ihmiset eivät mahda tyhmyydelleen mitään. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
12/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinen haluaa tietää mitkä mausteet tarkarkalleen haluat.Miksi et itse ottanut niitä mausteita ja sitä keltaista paperia? Oletko joku ihmeen käskyttäjä? 

Vierailija
13/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukat pelon vallassa kysyvät tarkempaa tietoa, ettet taas hermostu, mutta hermostut kuitenkin. 

Vierailija
14/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyynnyn, mutta yritän olla tyyni. Tyhmät ihmiset eivät mahda tyhmyydelleen mitään. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Ehkä se ärsyttää kun tarpeeksi lähelle osuu, jos huomaa oman lapsen tai itse valitseman puolison olevan yhtä hyödyllinen kuin saapas eteisen nurkassa. Kaikki joutuu ite tekemään. Voisko se olla valikoivaa tyhmyyttä? Ei tarvitse tehdä mitään kun heittäytyy tyhmäksi. No, sehän se vasta ärsyttääkin.. 

Vierailija
15/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ärsyynny, enkä aliarvio ketään. Joku voi toimia eri tavoin ja kääntein, mutta omata jotain erikoiskykyjäkin. Muitten tyhmäksi haukkuminen on pöljää. 

Vierailija
16/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toinen haluaa tietää mitkä mausteet tarkarkalleen haluat.Miksi et itse ottanut niitä mausteita ja sitä keltaista paperia? Oletko joku ihmeen käskyttäjä? 

Ehkä olenkin käskyttäjä. Kerron tilanteen niin voit arvioida itse:

Perhe alkaa YHDESSÄ leipomaan. Äiti on ottanut kaikki tarvittavat ainekset pöydälle valmiiksi, jotta lasten on mahdollisimman helppoa auttaa. Lapset lukevat ohjetta ja tullaan mausteiden kohdalle. Mausteet on nenän edessä, pakkauksissa lukee selvällä suomen kielellä kaneli, kardemumma jne. Äiti pyytää tuomaan kaikki mausteet, jolloin lapsilla 11- ja 13-vuotiailla menee liian vaikeaksi. Eivät muka tiedä mikä on MAUSTE. Jumal vita. Miten on voinut tuon ikäiseksi elää ilman, että olisivat kuulleetkaan mausteista? On tehty ruokaa aikaisemmin ja mausteita ovat käyttäneet.

Vierailija
17/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle sanoin tänään ruokaa laittaessani että annatko sen mandoliinin siitä.

Vaimo tollotti tyhmänä ja sanoi että ei meillä mitään Mandoliinia ole.

Toissapäivänä pyysin Vaimoa hakemaan Autotallista Hiomalossin kun tein remppaa..Taas sama tyhjä katse !

Vierailija
18/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukat pelon vallassa kysyvät tarkempaa tietoa, ettet taas hermostu, mutta hermostut kuitenkin. 

Niin se taitaa olla. En vain pysty olemaan hermostumatta kun jysähtää herne nenään.

Vierailija
19/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olenkin käskyttäjä. Kerron tilanteen niin voit arvioida itse:

Perhe alkaa YHDESSÄ leipomaan. Äiti on ottanut kaikki tarvittavat ainekset pöydälle valmiiksi, jotta lasten on mahdollisimman helppoa auttaa. Lapset lukevat ohjetta ja tullaan mausteiden kohdalle. Mausteet on nenän edessä, pakkauksissa lukee selvällä suomen kielellä kaneli, kardemumma jne. Äiti pyytää tuomaan kaikki mausteet, jolloin lapsilla 11- ja 13-vuotiailla menee liian vaikeaksi. Eivät muka tiedä mikä on MAUSTE. Jumal vita. Miten on voinut tuon ikäiseksi elää ilman, että olisivat kuulleetkaan mausteista? On tehty ruokaa aikaisemmin ja mausteita ovat käyttäneet.

No miksi tuosta pitää hermostua. Tuossa on nyt hyvä tilanne opettaa ne mausteet, jos kerta aiemmin ei ole saanut opetettua. 

Vierailija
20/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies vihaa naisia kun naisilla ei ole järkeä vaan pelkkiä tunteita. Kaikkihan sen tietää että tunteet estää järjenkäytön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan