Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa kotoasi löytyy tällä hetkellä?

Vierailija
13.12.2024 |

Jos mietitään, että se kuuluisa kuolinsiivous on tekemättä, mutta jäätkin silti tänään auton alle, niin mitä sellaista kotoasi tällä hetkellä löytyy, jota et iki-samperin-päivänä olisi halunnut kämppääsi siivoamaan/tyhjentämään tulevien omaisten tai läheisten löytävän? Kun he penkovat tavaroitasi ja löytävät laatikosta "sen" tai näkevät "tuon", niin käännyt haudassasi häpeästä.

Itsellä ei sen ihmeempää kuin jokunen dildo, liukkaria jne, mutta en nyt haluaisi ikinä, että vanhempani näkevät nämä jos pahin käy.

Mitä nolouksia teillä on, joista kääntyisitte haudassanne häpeissänne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirja, silloin kaikille selviäsi monen monta asiaa jotka olen pitänyt salassa 

Vierailija
2/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään. Aiemmin mulla oli alkoholisoitunut sohvanpidike, mutta poistin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan nyt mietitään tätä hetkeä, niin kaapissani on melkoinen määrä tyhjiä alkoholipakkauksia. Isä ja äiti, jotka siivouksen oletettavasti tekisivät, ovat siinä mielikuvassa, että en juo ollenkaan.

Vierailija
4/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
5/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkikello joka herättää: nyt vttu ylös siitä!

Vierailija
6/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkatahra lakanassa. Juuri vaihdettuihin ihanan puhtaisiin lakanoihin tuli pieni laikku viime yönä. Just olin menossa vaihtamaan lakanaa. :D

Vierailija
7/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso  dildo.

Vierailija
8/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintäkirjeet nolottaisivat. Olen koittanut esittää kaikille, että "kaikki aina hyvin".

Vierailija
9/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läski äijä alushousuissaan

Vierailija
10/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oleellisempaa kuin miettiä sitä, mitä jälkeenjäävät ehkä löytävät omasta jäämistöstä, on ajatella sitä, missä itse viettää sen iankaikkisuutensa, kun täältä kerran kuolee pois. Kukaan kun ei mene taivaaseen muuten kuin Jeesuksen kautta.

Vierailija
11/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhaskiihotin.

Vierailija
12/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia siitä, että jättää jälkeensä Raamatun, josta on oleelliset asiat pelastumisesta alleviivattu. Myös oma uskoontulokertomus on ihan hyvä asia löydettäväksi.

"Herra käski meidän isiemme julistaa lapsillensa, että jälkipolvi saisi tietää, ja nekin kertoisivat niistä lapsillensa."

Vierailija
13/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon oleellisempaa kuin miettiä sitä, mitä jälkeenjäävät ehkä löytävät omasta jäämistöstä, on ajatella sitä, missä itse viettää sen iankaikkisuutensa, kun täältä kerran kuolee pois. Kukaan kun ei mene taivaaseen muuten kuin Jeesuksen kautta.

Entä jos Jumalaa ei vain ole olemassa?

Vierailija
14/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Sotkua, nyt o siivottu ja ihan ite ! Ja tänään sain yllätyksenä uuden keitto levyn, ku entinen hajosi. Se o sellainen induktioliesi. Ja tää, jo,a sen asensi, taas jäi melkoiset sotkut sen jäljiltä ! Eikö heille ole opetettu, et omat jäljet o ite siivottava, myös asentajien ? Ja käytävälle jäi paljon roskaa sen jäljiltä. Että se o noloa !!!!! Ei ole niin kiire, ettei voi siivota omia jälkiään ! Rikkalapio ja kihveli oli siinä vieressä. Onks hauskaa siivota toisten jälkiä ? Ei ole. Meinasin sanoa, että siivoaisitko omat jälkesi ? Siihen ei olisi häneltä mennyt, kuin muutama sekunti. Mikä kiire nyt o ? Ei ollu mikään epäonnen päivä tämä. Ja mä joudun taas puhdistamaan sen alueen kunnon puhdistimella sitten sunnuntaina. Höyrypuhdistimella. Kun sinne alle o taas jääny ties mitä roskaa......kuten jouduin tekeen sen silloin, kun sinne muutin. Ne paikat oli ihan täynnä kaikkea likaa, myös sen pakastimen allakin oli, mut onneks mul o kunnon siivousvälineet, joita siellä takuulla ei oo ennen nähty. 

Vierailija
15/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sekalainen kaappi. Kaikki alkoi viattomasti yksittäisestä monitoimikorista, jonne oli laitettu sekalaista tavaraa. Hylly hyllyltä tämä sekalainen tavara on vallannut koko kaapin.

Vierailija
16/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään nolottavaa. Toki jälkeenjääneille riittää työsarkaa kirjaston tyhjentämisessä. 

Vierailija
17/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään erityisen noloa. Teiniajan päiväkirjat tuhosin joka vuosi sitten, koska ne olivat oikeasti noloja. En tarvitse niitä päiväkirjoja muistaakseni. Muistan mitä muistan.

Uusi päiväkirja ei ole erityisen nolo, vaikka en haluaisi, että kukaan sitä lukisi.

Seksileluja löytyy. Ovathan ne noloja, mutta ei niin noloja, että tarvitsisi haudassa pitäisi pyöriä kiusaantumisesta. Puoliso toki nuo tietää. Lastemme silmille ne eivät ole tarkoitettu, mutta eivät niistä varmaan pyörtyisi.

Mitään erityistä sotkua tms. meillä ei ole.

Vierailija
18/18 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sekalainen kaappi. Kaikki alkoi viattomasti yksittäisestä monitoimikorista, jonne oli laitettu sekalaista tavaraa. Hylly hyllyltä tämä sekalainen tavara on vallannut koko kaapin.

Mutta onko täällä kaapissa jotain, mitä oikeasti häpeäisit? Erilaista anussuristinta tai muuta vastaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi