Mitä liikuntaa harrastat?
Katsotaan jos saisi ideoita mitä harrastaa, varsinkin kun nyt on talvi ja kelit vaihtelee.
Mä harrastan: uimahallissa uintia, avantouintia, kävelyä, juoksulenkkeilyä, salia ja frisbeegolffia 😊 myös laskettelu on kivaa
Kommentit (42)
Mä olen alkanut käymään salilla ja tykkään siitä tosi paljon. Yritän käydä kolme kertaa viikossa ja joka kerralla pääliike on joko kyykky, maastaveto tai penkkipunnerrus. Tykkään nostaa kovaa, koska nostoja on niin vähän ja sitten on minuutin tai parin tauko. :D
Olen ollut pienestä pitäen innokas kävelijä. Edellisessä työpaikassani saimme askelmittarit joululahjaksi vuonna 2008. Sen jälkeen aloin kilpailemaan itseni kanssa askelten määrässä. Nyt, 16 vuotta myöhemmin päiväkeskiarvo on 20.136.
Aika pakkomielteistä, mutta olenpahan pysynyt hoikkana ja terveenä, sekä nukun hyvin.
Lumilautailua kerran vuodessa. Lenkkeilyä joka päivä. Intohimo lumilautailuun 100 kertaa suurempi kuin lenkkeilyyn. Kohta alkaa X Gamesit. M28
Vierailija kirjoitti:
Yöjuoksua
Entä sen sisarlajia syrjähyppyä?
Kotoa löytyy soutulaite, lisäksi lenkkeilen, pyöräilen, uin (tämän haluaisin vaihtaa vesijuoksuun), suppailen, putkirullaan ja käyn fitnesstrampoliinitunnilla 2 krt viikossa.
Kävely, kotitreeni, lukeminen ja käsityöt.
Kuntosalia, ju-jutsua, kuntopyöräilyä, crosstraineria ja kesällä uimista sekä juoksua.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen kauppaan hakemaan olutta ja takaisin kävelen ja nostelen molemmissa käsissä 24packia.👌
Tää testiin 😂🤝💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu, hiihto, sauvakävely
Hiihto on kans kivaa. Unohdin mainita, myös harrastan 😊 -ap
Vierailija kirjoitti:
Kotoa löytyy soutulaite, lisäksi lenkkeilen, pyöräilen, uin (tämän haluaisin vaihtaa vesijuoksuun), suppailen, putkirullaan ja käyn fitnesstrampoliinitunnilla 2 krt viikossa.
Mun haave ois päästä suppailemaan 😍 täällä Oulussa tietääkseni voi vuokrata sup-laudan. Jospa ens kesänä kokeilis 🌊
-ap
Vierailija kirjoitti:
Juoksen kauppaan hakemaan olutta ja takaisin kävelen ja nostelen molemmissa käsissä 24packia.👌
Montako kaljaa on jäljellä kun saavut kotiovellesi?
No en kyllä varsinaisesti harrasta mitään. UKK-instituutin liikuntasuosituksia seuraan kyllä, ja niihin pääsen uinnilla, kotona puntteja nostamalla ja venyttelemällä sekä arkiliikunnalla.
Pyöräilyä ja kalastusta. Kävin salilla ja pelasin salibandya yhteensä 26 vuotta eri seuroissa. Nyt lähes 50 vuotiaana minulle on kevyempiä harrastuksia mutta olen miettinyt että ostais kotiin painonnostonpenkin-
Avovesiuintia (talvella tosin vain pitkänmatkanuintia altaassa), voimaharjoittelua, joogaa ja hiihtoa. Ennen harrastin kuntonyrkkeilyä, se on kivaa jos on kunnon ohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä varsinaisesti harrasta mitään. UKK-instituutin liikuntasuosituksia seuraan kyllä, ja niihin pääsen uinnilla, kotona puntteja nostamalla ja venyttelemällä sekä arkiliikunnalla.
Mitä uinti ja punttien nostaminen kotona ovat, josseivät harrastuksia?