Henkilöauto seisoo 97% ajasta paikallaan
Tutkimusten mukaan henkilöauto seisoo keskimäärin 97% ajasta paikallaan. Sitten jotkut laittaa siihen kymmeniä tuhansia
Kommentit (116)
Ihan turhaa kriminalisoida autoja ja autoilijoita, kun eihän se sammuksissa nököttävä auto päästöjä aiheuta.
Siksi minulla onkin kimppa-auto isäni kanssa. Ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin veitikka seisoo 97% ajasta, ei se silti siitä turhaa tee. Onpahan aina valmiina kun on tarvis.
Miksi jäykistät siittimesi turhaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin veitikka seisoo 97% ajasta, ei se silti siitä turhaa tee. Onpahan aina valmiina kun on tarvis.
Miksi jäykistät siittimesi turhaan?
Rakastan siittimiä! N23
Miettikää miten ylihintaista julkisilla kulkeminen on tähän verrattuna! Kyllä oma auto kannattaa.
Niinhän se seisoo. Itse otan keväällä ajoon kesän ajaksi. Silloin sille on enemmän käyttöä. Talven saa seistä käytöstä poistettuna eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin on käytössä vain 5 min aamuisin, onko sekin turha?
On. Kahvia voi keittää ilman keitintäkin.
Useimmat asunnotkin on käyttämättä ison osan ajasta.
Mitäs sen väliä,on saatavilla silloin kun tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten ylihintaista julkisilla kulkeminen on tähän verrattuna! Kyllä oma auto kannattaa.
Ajaa se bussikin ilman sinua pääosan reitistään.
Minun rahat on vielä isomman osan ajasta käyttämättöminä.
En kyllä nouse sängystä enää koskaan. Ettei kukaan väitä että se on turha.
Punavihreilläkin järki seisoo 99,9% ajasta. Mutta kaikkihan myöntääkin että ovat turhia, tai pikemminkin haitallisia kun auton kulut on pisara siinä meressä mitä nuo aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat asunnotkin on käyttämättä ison osan ajasta.
Näin on, olen pitänyt kirjaa että olen nukkunut omassa asunnossani 32 yötä viimeisen puolen vuoden aikana eli juhannuksen jälkeen.
Aloin tänä syksynä merkitsemään ylös että tietää, koska tuntui etten juuri koskaan ole siellä.
Muijan käyttöaste on 3 min viikossa. Mutta kalliiks tulee.
Paikallaan seisominen pitää vaan hyväksyä, jos meinaa omistaa auton.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan turhaan sitä tee, vie veret aivoista.
Kaverini on kova vaihteleen autoja, eikä mitään ihan halpoja romuja. Käskin sen kirjoittaa paperille, mitä autoja sillä ollut vuosien varrella, ja paljonko suunnilleen jokaisen vaihdon kohdalla hävinnyt rahaa. Lopputuloksena melkein tuhersi itkua, kun tajusi vajaan 30 vuoden aikana hävinneen vähintään yhden omakotitalon hinnan autoja vaihtamalla. Asuu pienessä kaksiossa, johon kohta tulossa putkiremppa...
Moni maksaa asumisestakin kymmeniä tuhansia ihan turhaan, vaikka pienemmässäkin tilassa tai kauempana keskustasta pärjäisi vähemmällä.