Jatkaisitteko suhdetta tällaisen miehen kanssa?
Olen 2 vuotta sitten eronnut, kahden lapsen (5. ja 7. lk) äiti. Olen seurustellut nyt muutaman kuukauden ihanan miehen kanssa ja olen periaatteessa hyvin rakastunut. Yksi asia kuitenkin mietityttää: mies on rehellisesti alusta alkaen sanonut ettei hänellä ole aikomusta uusperhearkeen eikä hänellä myöskään ole erityistä halua tutustua lapsiini. Hänellä itsellään on myös kaksi lasta, mutta hän ei ole minua heille esitellyt (kertonut toki). Alussa tämä ei haitannut, mutta nyt olen alkanut miettiä, tuleeko tästä kuitenkaan mitään. Tai siis enemmänkin, että olemmeko arvoiltamme hyvin erilaisia tässä asiassa? Itsekään en ole tässä nyt yhteen muuttamassa tai mitään, mutta silti vähän mietityttää.
Millaisia ajatuksia muissa naisissa herättää? Voisitteko kuvitella tällaista kevyttä seurustelua vaikka vuosia vai haetteko ensisijaisesti uutta elämänkumppania?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Hän ottaa sinusta irti vain seksuaalisten hyödyn. Mistään aidosta rakkaudesta tuossa ei ole kyse.
Saahan sitä seksi hyötyä kummatkin. Ootko ihan tosissasi että joku muka antaisi hyötymättä mitään itse. 😲
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap, pitäisin jutun kevyenä. Noukkisin rusinat pullasta. Jos on kivaa, pidä homma kivana. Arki yhdessä ei ole hohdokasta - paitsi lasten kanssa, ilman miestä.
Seksiorjuus random lastensa äidin jättäneelle miehelle kivaa? Saa olla kyllä aika kajahtanut päästään että voi edes harkita tuollaista "kivana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ottaa sinusta irti vain seksuaalisten hyödyn. Mistään aidosta rakkaudesta tuossa ei ole kyse.
Saahan sitä seksi hyötyä kummatkin. Ootko ihan tosissasi että joku muka antaisi hyötymättä mitään itse. 😲
Sperma on immunosuppressantti j ehkäisy aiheuttaa haittoja (mm. sukuelinsyövät) naiselle. Siitokseen keskittyvä seksuaalisuus eli "seksi" ei hyödytä naista millään tasolla, päin vastoin. On haitallista ja tuhoaa naisen terveyden, psyykeen, sekä yhteiskuntajärjestyksen
Ei tarvitse montaa vuotta olla erossa tuollaisista kuvioista ja ihmisistä, kun ymmärtää, miten oksettavaa tuollainen touhu on
Mikä pakkomielle täällä kommentoijille on saada teini-ikäisille lapsilleen isäpuoli? Minusta kuulostaa ihan hyvältä, ettei mies halua sekottaa perhekuvioita enempää.
Kuinka monella kierroksella pitää olla perheitä perustettu jotta vielä on rusinoitakin pullassa. 😁
Haluatko suhteelta muutakin kuin seksiä? Jos kyllä niin mies vaihtoon, mies ei nimittäin muuta halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan vaihtoehtoisena visiona olla parisuhde, jossa ei asuta yhdessä. Kahden kk:n jälkeen ei monikaan vielä koe suhdetta niin vakaaksi, että tapaisi jo lapset. Tietysti kaverina kait voisi vierailulle tulla? Jos on vuoroviikot, niin helppo järjestää elämää sen mukaan. Kun itse aikoinaan aloin seurustella lapsettoman miehen kanssa (itsellä 2 lasta) niin ei me edes puhuttu mistään uusperheestä, mutta 2,5 vuoden kuluttua muutimme yhteen ja hyvin sujui kaikki. Yhteisiä lapsia ei, koska kumpikaan ei tahtonut.
Tämä. Tiedän myös pariskuntia, joissa on muutettu yhteen sitten kun lapset ovat lentäneet pois kotoa. Ihmisillä saa olla erilaiset toiveet, ei se automaattisesti tarkoita että olisi jonkun seksisuhteen perään.
Miksi se seksi pitää sitten sekoittaa kahden aikuisen väliseen suhteeseen, jos ei olla enää tekemässä lapsiakaan? Kun parittelut on pariteltu, sukuelimet laitetaan takaisin housuihin ja käyttäydytään kuin ihmiset. Oksettavaa tuollainen, että jätetään lasten äiti ja siitellään sivussa muita naisia, täysin eläimellistä touhua. Eivät ansaitsisi ihmis-statusta tuollaista harrastavat
Mies on ollut alusta saakka rehellinen ja kertonut mitä hakee suhteelta. Sinun on päätettävä onko tämä se mitä haluat, toista ei voi muuttaa.
Jos olisin sitä tyyppiä, joka paneskelee jotakuta parempaa odotellessa, jatkaisin. En kuitenkaan ole, joten en hukkaisi aikaani. Oma uusperhe-elämä on jo vietetty, 14 v meni miehen kanssa, jolle sitoutuminen perhe-elämääm oli selviö. Nyt ollaan oltu jo monta vuotta kaksin, ja immunosuppressantteja nautin säännöllisesti. Rakkaus on ihana asia.
En ole kyllä koskaan suhteen alussa osannut maalata suhteen jatkoa noin, että ilmoittaisin etten sitten mitään uusperhettä halua. Kun muistelen niitä aikoja, niin enempi ne tapailemani miehet alkoivat maalailla yhteistä tulevaisuutta. Yksi jopa viittasi elokuvaan, jossa eläkeläiset vieläkin yhdessä. Ja oltiin siis kolmekymppisiä. Ajattelen, että suhde syntyy prosessina, josta ei heti alussa voi tietää ja tuntea toista niin, että osaisin jo haluta yhteen muuttamista. Kannattaa keskustella sen miehen kanssa, millainen suhde hänellä sun kanssa on: onko vakavaa vai tapaileeko muitakin ym.
Meinaatko että kun tapailet miestä niin et voi koskaan ottaa niitä lapsiasi mukaan koska ei mies ei halua niitä nähdä. Aika vaikea olisi tuollainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ajattelit teoriassa että arki toimisi jos ei ole kiinnostusta edes tutustua lapsiin?
Tämä. Voisitte nähdä vain silloin, kun kummallakaan ei ole lapsia. Kuulostaa hankalalta.
Itse jättäisin moiset viritelmät muille. Mulla ei ole lapsia, mutta ei tulisi mieleenkään, että jos mun kumppanilla niitä olisi, niin en tapaisi heitä ikinä. Kuulostaa tosi oudolta, että noin iso osa toisen ihmisen elämää jätettäisiin vaan pois kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut alusta saakka rehellinen ja kertonut mitä hakee suhteelta. Sinun on päätettävä onko tämä se mitä haluat, toista ei voi muuttaa.
Mies voisi yrittää hakea tällaista samanhenkisiltä naisilta, jotka suhtautuvat miehiin kertakäyttöpanoina. Heitä kutsutaan prostituoiduiksi, eikä heitä kiinnosta vittuakaan miehen tunteet, ihan yhtä lailla kuin tätä miestä ei kiinnosta vittuakaan hyväksikäyttämänsä naisen tunteet
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että kun tapailet miestä niin et voi koskaan ottaa niitä lapsiasi mukaan koska ei mies ei halua niitä nähdä. Aika vaikea olisi tuollainen suhde.
Minäkin mietin että mitä tästä käytännössä tulisi esim. kesälomat vietetään erillään, joulut vietetään erillään, jos tulee joku hätä niin ei voi soittaa "kumppanille" koska ei halua tavata lapsia jne. Aika kaukana on normaalista parisuhdearjesta tämä kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sitä tyyppiä, joka paneskelee jotakuta parempaa odotellessa, jatkaisin. En kuitenkaan ole, joten en hukkaisi aikaani. Oma uusperhe-elämä on jo vietetty, 14 v meni miehen kanssa, jolle sitoutuminen perhe-elämääm oli selviö. Nyt ollaan oltu jo monta vuotta kaksin, ja immunosuppressantteja nautin säännöllisesti. Rakkaus on ihana asia.
Se että saat mieheltä "rakkautta" siitä hyvästä että hän tuhoaa kehoasi on vaan surullista. Lakkaa h uorapalvelut ja katso mihin "rakkaus" riittää, siinä sen laatu
Vierailija kirjoitti:
No jos mies on sanonut että ei halua mitään uusperhekuvioita niin usko sitä, älä kuvittele että muuttuu, ei muutu. Ei halua oikeaa parisuhdetta, haluaa pelkkää seuraa ja seksiä.
Tämä minullekin tuli mieleen. Ap on lohtdutusnainen, jonka kanssa pidetään kivaa, mutta arkea ei haluta jakaa. Ei ole rakastunut tai ihastunut ap:n, ottaa vain hyödyn ap:sta, fwb- suhde, tai ei edes sitäkään, koska ap ei saa mitä haluaa.
Itse pitäisin miehen leluna, ja etsisin uuden, joka rakastaa ja kunnioittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh?
Mikä suhde?
Jos on tapailumies, niin mitä niitä lapsia sinne mukaan silloin otetaan?
Eihän silloin voi dokata ja panna.
minulle sopisi tosi hyvin tuollainen järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan vaihtoehtoisena visiona olla parisuhde, jossa ei asuta yhdessä. Kahden kk:n jälkeen ei monikaan vielä koe suhdetta niin vakaaksi, että tapaisi jo lapset. Tietysti kaverina kait voisi vierailulle tulla? Jos on vuoroviikot, niin helppo järjestää elämää sen mukaan. Kun itse aikoinaan aloin seurustella lapsettoman miehen kanssa (itsellä 2 lasta) niin ei me edes puhuttu mistään uusperheestä, mutta 2,5 vuoden kuluttua muutimme yhteen ja hyvin sujui kaikki. Yhteisiä lapsia ei, koska kumpikaan ei tahtonut.
Tämä. Tiedän myös pariskuntia, joissa on muutettu yhteen sitten kun lapset ovat lentäneet pois kotoa. Ihmisillä saa olla erilaiset toiveet, ei se automaattisesti tarkoita että olisi jonkun seksisuhteen perään.
Miksi se seksi pitää sitten sekoittaa kahden aikuisen väliseen suhteeseen, jos ei olla en
Kai se vieläkin on enimmäkseen niin, että mies on se jätetty.
Ainakin monet yh:t työkaverit ja tutut on niin päin, että äiti on lähtenyt lasten kanssa huonosta liitosta.
Tätä kutsutaan seksuaaliseksi hyväksikäytöksi. Naiselta halutaan h uorapalveluita, mutta ilman maksua. Lakatkaa jakamasta sitä värkkiänne ilmaiseksi jos harmittaa, että teitä kohdellaan ilmaish uorina