Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olit alle 18-v, kuinka vanha oli vanhin seksikumppanisi?

Vierailija
24.02.2007 |

Oliko mielestäsi kyse seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä vaan ajatteli, että tapahtuma oli omaa syytä, kun en ollut kieltäytynyt kaikesta tarjoilusta. Mut juotettiin ovelasti känniin, enkä tajunnut sitä kuin liian myöhään... Tyhmä mikä tyhmä, mutta nyt aikuisena tajuan olleeni tosiaan vasta ihan teini. Elämä meni sekaisin pitkäksi aikaa, ja silti syytin vain itseäni enkä sitä hyväksikäyttäjä-ällötystä. Ja tosiaan sehän ois saanut tuomionkin, nyt ainut kärsijä oli teini-ikäinen, hetkellisesti hukassa ollut tyttö :(

Onneksi asiat loksahtivat myöhemmin paikoilleen ja annoin itselleni anteeksi tapahtuman. Sen jälkeen ns. oikeampi eka kerta oli ihanan, itseni kanssa samanikäisen miehen kanssa pitkän seurustelun jälkeen ja yhdessä ollaan edelleen :)

Vierailija
22/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen on aina katsottava peiliin ja kannettava vastuu, jos vastapuoli on alaikäinen. Alle parikymppiset tytöt etsivät vielä seksuaalisuuttaan, vaikka ulospäin käyttäytyisivätkin varmanoloisesti. Jälkikäteen saattaa iskeä morkkis, ja se on vahingollisempaa teinille kuin aikuiselle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin muutama kuukausi, mutta jälkeenpäin mietittynä en tiedä mitkä oli miehen motiivit. Kyllästyi ja jätti. Ja mun sydän murtui.

Vierailija
24/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui omasta tahdostani ja olin aloitteentekijä. Mutta silti näin jälkeenpäin ajattelen että vastuu olisi pitänyt olla täysin tällä aikuisella miehellä.

Vierailija
25/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei mielestäni ollut kyse hyväksikäytöstä. Itse asiassa, yhdyntä ei edes onnistunut (oli liian iso kun takana vasta 1 pienikullinen teinipoika), joten ei edes tehty sitten mitään. Makoiltiin vaan ja hyväiltiin toisiamme. Ihana mies, paha vaan että oli englantilainen ja mä olin niin nuori :(

Vierailija
26/31 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v tyttö kun lähdin humalassa joulupukiksi pukeutuneen miehen matkaan emmekä käyttäneet ehkäisyä. Myöhemmin mies paljastui 45 vuotiaaksi.

Vierailija
27/31 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies 28v. Ei todellakaan ollut kyse hyväksikäytöstä, itse tarjouduin ja etsin sopivan "uhrin".

Vierailija
28/31 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin neitysyyden vasta 17v,silloiselle poikaystävälle,jonka kanssa sitten elin avoliitossa 20vuotiaaksi asti.

Vierailija
29/31 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ja mies 31v. Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta ;D

Vierailija
30/31 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli oma aviomies, ja on vieläkin.

Vierailija
31/31 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt 15v. Kun tutustuin aviomieheeni, joka täytti viikon päästä 30v.

Naimisissa onnellisesti nykyään ja lapsiakin 3.

Joskus jotku ihmettelee ikäeroamme, mutta minua tai vanhempiani tai ystäviäni se ei ole haitannut...

Enkä ole muiden miesten kanssa ikinä ees ollutkaan, enkä halua! ;)