Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen katkaisee aikuisena välit sisarukseen

Vierailija
11.12.2024 |

antamatta edes mitään selitystä? 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolta on jatkuvasti oltu vailla rahaa, ja omat säästöt meni väliaikaisesti. Ja vanhempien kuoleman jälkeen huomasin, että sieltä oli viety myös kaikki niin, että asunnonkin myynnistä kaikki rahat meni velkojen maksuun, joita vanhemmilla oli. Se rahahan oli mennyt sisarukselleni, jotka oli lainan muodossa otettu.  Kun toinen on saanut yli 150 000 euroa ja hittuilee vielä päälle, ja toinen ei saa mitään, ja "siivoaa" vielä kyseisen sotkun, niin kiitti riitti. Tuli sellainen täydellisesti selkään puukotettu olo. 

Monen vuoden hiljaisuuden jälkeen nyt on alkanut tulla joulukortteja. Olen repinyt roskiin. Luulen, että jos "raotan ovea" kohta ollaan vailla jotakin..rahaa, palvelusta. En halua enää sitä ahdistuksen ja stressin määrää elämääni. Helpompi näin, vaikka kuulenkin välillä, miksi et ole väleissä. Nämä ihmiset ei tiedä yksityiskohtia eikä taustoja, joten ei tarvitse tulla arvostelemaan. 

Vierailija
22/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kenen sisko on narsisti

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juurikaan pidä yhteyttä siskooni.

Hän on mm haukkunut äitiyttäni (mulla kaksi fiksua lasta, hällä kaks päihteiden läyttäjää 2/5)

Hän ei koskaan - ei koskaan - myönnä itsessään vikaa. Draamailee ja riitelee. Uhriutuu.

Minä tietty olen narsisti. Samoin äitinsä, tyttärensä, lastensa isä, nykyinen miehensä, mm pari työkaveria. Aika huono tsäkä hällä. Onneksi on itse niin fiksu ja hyvä.

En jaksa 

Vierailija
24/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jonka sisarus on epärellinen oman edun tavoittelija. Haluan elämääni ihmisiä, joiden kanssa suhteet ovat vastavuoroisia ja toisia kunnioittavia. Tämä koskee myös perheenjäseniä. 

Vierailija
25/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on mm haukkunut äitiyttäni (mulla kaksi fiksua lasta, hällä kaks päihteiden läyttäjää 2/5)

Hän ei koskaan - ei koskaan - myönnä itsessään vikaa. Draamailee ja riitelee. Uhriutuu.

Minä tietty olen narsisti. Samoin äitinsä, tyttärensä, lastensa isä, nykyinen miehensä, mm pari työkaveria. Aika huono tsäkä hällä. Onneksi on itse niin fiksu ja hyvä.

En jaksa 

Narsistin mielestä muut on narsisteja, jos se yleensä tietää mikä sellainen on. Ne on aina oikeassa, muut väärässä. HE kasvattavat lapsensa oikein, muut väärin. Narsisti hulluimmasta päästä voi 'omia' sisaruksensa lapsen sanomalla tätä tyttärekseen, olemalla tämän lapselle mummu. Sitä ennen narsisti on tietysti raivannut sisarensa pois tieltä, jatkaa kostoaan lukuisilla valheilla ja järkyillä teoilla.

Valheita narsisteilla kyllä riittää. Uhreja yleensä yksi kerrallaan, ehkä useampiakin, kaluaa uhrin onnistuessaan aivan loppuun, onneksi ei onnistu aina.

Kyllä: Draamailee ja uhriutuu, aina tarpeen mukaan! Rakastaa oikeudenkäyntejä, on itse useimmiten rikollinen, jostain tuomittu mutta haluaa haastaa muut.

Vierailija
26/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisarus, joka on katkaissut välit kokonaan. En tiedä mitään järjellistä syytä siihen. Ei soita, ei vastaa puheluihin, ei onnittele syntymäpäivinä eikä mitään.

Kumpikaan meistä ei ilmeisesti ole narsisti. Ja ollaan niin vähän oltu toistemme kanssa tekemisissä aikuisiällä, että ei ole ollut edes mitään riitaa tai muuta.

Joku syy siihen kai on, että hän ei tahdo pitää mitään yhteyttä. Mutta en tiedä sitä. Joten näillä mennään sitten.

Vierailija
27/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpidelty?

Vierailija
28/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on paskaa jauhava teennäinen lehmä kälynä.

Vierailija
29/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa 

Kas, tämäpä sattuma. Minäkin olen narsisti, samoin melkein kaikki hänen ex-miehensä, äiti ja useat sukulaiset.

Narsisti siellä, narsisti täällä, mutta diagnoosi pers.häiriöstä taitaa olla vain hänellä itsellään. 

Vierailija
30/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat vanhetessaan, elämänvaiheet ovat yksilöllisiä, niinpä jopa sisarussuhteilla on oikeus muuttua. Itse en oikein jaksa mun itseään erityisherkäksi nimittävän ystävän kanssa.  Niin voi käydä myös sisaruus suhteessa. Ei aikuisena enää ole pakko tykätä kaikesta. Surullista, mutta totta.

Vierailija
31/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on yksi itsekkäimmistä ihmisistä jonka tiedän. Häntä kiinnostaa vain hän itse ja hänen oma perhe. Hänen lapset. Hänen aviomies. Hänen ystävät. Me muut ihmiset ollaan vaan sivuosassa Hänen prinsessa tarinassa ja jos ei olla häntä aina auttamassa ja draamaa kuuntelemassa niin sitten on h#lvetti irti. Hän ei itse siis ikinä auta ketään muuta vaan krskittyy vaan hänen elämään.

Katkoin välit yli kolmekymppisenä kun tuli mitta täyteen. En ole katunut.

Vierailija
32/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun yli kymmenen vuotta hakkaa ja kiusaa ja kiristää toista lähes päivittäin ja usein myös päivittäin niin paluuta ei koskaan enää ole.

Vierailija
33/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit vuonna 2011, mutta vielä äskettäinkin tuli viestiä, kun oli onkinut numeroni jostain. Ja sitä samaa settiä kuin aina ennenkin kuinka minä olen ominut vaarin vanhan kirveen ja pussihousut tms. :)

Ei ole muuttunut, mutta saa sen numeron estolle tai jos ei auta, niin tiukempi seula siihen kenelle oman salaisen numeron vastedes antaa. Sillä jokuhan sen on hänelle antanut.

Hankalat ihmiset iän mukana vain pahenevat. Entistä katkerampi, entistä ongelmaisempi, itsekeskeisempi ja päihdeongelmaisempi, mutta vaikka lopettaisikin, en halua olla tekemisissä enää koskaan. Vaikka tiedän, että jos kuolen ennen häntä, on hän esittämässä heti vaatimuksia mitä pitäisi saada minun jäämistöstäni. 

Vierailija
34/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on ihan asiallinen mutta loukkaantui, kun laitoin pidemmällä vapaalla kuvia retkistäni. Häntä eivät kiinnosta kuvani. Itse ei ahneuden vuoksi vapaita ota. 

Vierailija
35/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun yli kymmenen vuotta hakkaa ja kiusaa ja kiristää toista lähes päivittäin ja usein myös päivittäin niin paluuta ei koskaan enää ole.

Miten vanhempanne antoivat tämän tapahtua? Osoittaisin syyttävää sormea kyllä siihenkin suuntaan.

Vierailija
36/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhempanne antoivat tämän tapahtua? Osoittaisin syyttävää sormea kyllä siihenkin suuntaan.

En tiedä mutta en heidänkään kanssa kovin läheinen ole, ymmärrettävästi. Vanhemmatkin olivat väkivaltaisia.

Vierailija
37/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on tullut huomattavasti vanhemman sisaruksen aliarvioimaksi, pilkan kohteeksi ja väkivallan kohteeksi. Ei minua kiinnosta tippaakaan enää koko ukko.

Vierailija
38/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka sisko väittää pokalla että toinen esitti sairastavansa koronaa. Tv. Rajansa kaikella.

Vierailija
39/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sisko joka on kyllästynyt olemaan koko perheen likaämpärinä.

Vierailija
40/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka veljellä on ollut 20 vuotta aikaa oppia käyttäytymään ihmisen tavoin. Jatkuvaa alistamista, vähättelyä, nöyryyttämistä ja huonoa kohtelua. Muiden aikana pilkkaamista. Hän on vihannut minua syntymästäni asti, syystä jota en tiedä. Toivonut että olisin kuollut.

En jaksa enää. En halua häntä pilaamaan elämääni, en nyt, enkä koskaan.

En pidäkään, enää.

Älä pidä häneen mitään yhteyttä.Sinulla on oikeus siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi