Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään

Vierailija
11.12.2024 |

Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.

Kommentit (340)

Vierailija
41/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iInusta ei ole mitään merkitystä minkä ikäinen henkilö on. Miksi ylipäänsä kukaan julkaisee jatkuvasti pärstästään kuvia?? Koska haluaa ihailua, huomiota jne. 

Vierailija
42/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut puhelimensa automaattiseen kuvankäsittelyyn? Läskejä reisiä se ei muokkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

some

Vierailija
44/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota nelikymppisenä. Olen nyt 52v mieshenkilö.

Tein sitä koska huomasin lopulta itse ( sitähän oli saatana kaikki koko pitkän elämän toitottaneet mulle) että olen kuin supamodal. Supermalli ja huippumallin näköinen.

Innostuin ottamaan kuvia älypuhelimella, kun ne yleistyi ja pistin niitä fb:hen.

Oli aikansa kivaa. Tosi hyvä huomata pitkän elämän aikana että on hyvännäköinen. Kaikki muut oli sitä toitottanut ja siinä tosiaan kameran ansiosta itsetunto kohentui ja nousi vähän liiankin ylös. Sen ansiosta tuli parisuhde ja myöhemmin lapsia.

Tosi pitkään oli mennyt niin että en nähnyt poentiaaliani ja kauneuttani muihin nähden. Ajattelin vain että olen harmaa hiirulainen ja tylsimys, kiiltti tylsimys. Mutta olinkin supamodal.

Sitten eräänä päivänä kyllästyin ja jatkoin elämääni. Mulla on muuten supamodalin näköisiä lapsia.

Rakastan heitä tosi paljon ja nykyään myös itseäni. Mulle sosiaalinen media ja älypuhelimiin liitetty kamera paransi masennuksen ja vaatimattomuuden verhon, jonka takana olin pitkään vaatimattomasti ja raskaasti askeltanut.

Tosi hieno juttu, jos löydät itsestäsi kauneuden. <3 hyvää joulua kaikille ja muistakaa aina katsoa itseänne peilistä tai kamerasta, niin näette todellisen itsenne. Te ette ole se miksi luulette itseänne, vaan te olette se mitä kamera teille näyttää.

Ensisijaisesti apinaeläin.

Vierailija
45/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet lähettelee munankuvia? Mä julkaisisin kaikki lähettäjän nimen/numeron/sähköpostiosoitteen kanssa.

Vierailija
46/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on todella narsistisia. Anteeksi vaan mutta en voi ymmärtää että aikuiset ihmiset seuraa toisiaan fb, insta jne.

Vierailija
47/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarmuus, huomion sekä hyväksynnän haku

Vierailija
48/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuo on valitettavasti suomlaista kultuuria. pitää saada hyväksyntä myymällä itseään rajusssa kapitalismissa.

Muutoin et saa töitä ja hyväksyntää muilta. Meillä halveksutaan luusereita ja työttömiä.

Pitää puskea läpi ja olla väkisillä itsevarma ja myydä itsensä imago.

Vierailija
49/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuo on valitettavasti suomlaista kultuuria. pitää saada hyväksyntä myymällä itseään rajusssa kapitalismissa.

Muutoin et saa töitä ja hyväksyntää muilta. Meillä halveksutaan luusereita ja työttömiä.

Pitää puskea läpi ja olla väkisillä itsevarma ja myydä itsensä imago.

Tässä on se salaisuus menestykseen. Tosi monet keskittyy opiskeluun.

Mitäs sitten kun tuhannet ihmiset Suomessa on ahkeria ja tunnollisia nöyriä opiskelijoita. Todellisuudessa vain kolme saa työpaikan ja ne loput tuhat jää työttömäksi tai etsii jotain roskatöitä alansa ulkouolelta. Tässä vaiheessa tulee se miten markkinoidan itseä ja tehdään outlook. Sun pitää olla supermodel. Tässä maassa pitää myydä itsensä oikein että saat töitä.

Koulutus ja taidot ei riitä. Sun pitää fakin näyttää supermodelilta ja käyttäytyä ja näyttäytyä tyylikkäältä. Pitää kävellä oikein ja ilmehtiä oikein.

Tämä on nykyaikaa.

Vierailija
50/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mua, kato mua. Enkö olekkin kaunis. Kehukaa nyt. Tän ikäinen ja vieläkin kaunis. Oi näin paljon tykkäyksiä ja kehuja taas.

Vierailija
51/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato mua, kato mua. Enkö olekkin kaunis. Kehukaa nyt. Tän ikäinen ja vieläkin kaunis. Oi näin paljon tykkäyksiä ja kehuja taas.

elämässä sen näkee käytännössä numeroina että tykätäänkö kuvasta ja oletko ns. hot.

Se on realismia ja nykyaikaa se.

Sellaisen elämän on meille kultuuri sanellut. Olisiko pitänyt aikoinaan antaa enemmän arvoa mulle arvoille ja panostaa esimerkiksi perustuloon ja ettei ihmisen tarvitse olla menestynyt ja näyttää menestyvältä. Olet sellainen kuin olet ja arvokas sellaisena, vaikka et tekisi mitään, niin sinua rakastetaan ja etenkin Jeesus rakastaa sinua.

Tämä olisi ehkä ollut sopiva lääke tähän nykyajan tyrkkyelämään, mutta ei voi syyttää. Enemmistö haluaa elää näin. Enemmistö on aina oikeassa ja me muut väärässä, vaikka Jeesus on meidän kanssa samaa mieltä että perusturva pitäisi ihmisillä olla.

Vierailija
52/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI KUKAAN POSTAA JATKUVASTI NAAMAANSA JOHINKIN SOMEEN? Menkää peilin eteen, jos niin rakastatte sitä naamaanne.

Vierailija
53/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppinen nainen, ei mikään kaunotar, melko tukevassa kunnossa oleva, vaihtaa Facebookin profiilikuvaa pari kertaa viikossa! Ilme on aina sama, kuvat otettu useimmiten lenkiltä, sama trikoopipo aina päässä! Sama virnotus joka kuvassa! Joskus kuva on otettu pizzeriassa tai mäkkärissä! Ei missään hienossa ravintolassa kuitenkaan! 

Vierailija
54/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on seuranhaku mielessä. 

Vierailija
55/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saman ikäinen miehen alku. Olen erikoistunut ns. hissikuviin.

Otan hississä bisnesluokan tyylisiä kuvia. Sitten videopätkiä missä kävelen hidastetusti toimistossa kuin dressman mainoksessa. Olen saanut paljon tykkäyksiä kuvilleni ja videoilleni.

Vierailija
56/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI KUKAAN POSTAA JATKUVASTI NAAMAANSA JOHINKIN SOMEEN? Menkää peilin eteen, jos niin rakastatte sitä naamaanne.

Nykyään jos haluat töitä niin sun on tehtävä video itestäs. Tosi normaalia buumeri.

Vierailija
57/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin kaunis

Vierailija
58/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole huomionhakua. Suomalainen ei vaan osaa ajatella asiaa muuna. 'En ole mitään, ei mulle tarvi kahvia keittää,menen piiloon.....' 

Vierailija
59/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfien ottajissa on monta näitä, että jokaisessa kuvassa se sama ilme ja asento. Ihan kaikissa. Mielikuvituksetonta huomioh...aamista. 

Vierailija
60/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampi kysymys on: miksi se häiritsee sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi