Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään
Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.
Kommentit (340)
Somehuoraus on yksi markkinoinnin muoto niille, jotka tekevät kaupallista yhteistyötä.
Loputon huomionkipeys varmaan syynä.
Itse lopetin naamakuvien kuvien julkaisun
somessa kokonaan jo 5 vuotta sitten, kun
tuolloin kaverinani ollut mieshlö pölli kuvani
vain kavereille saatavilla olleesta
kuvafilestäni.
Ulkomainen m tekaisi niistä feikkiprofiilin,
jonka avulla esiintyi varakasta miestä
hakevana vaaleana Skandinaavi-naisena.
En tiedä, onnistuiko huijaamaan rahaa
kohteiltaan. Kuulin asian amerikkalaisen
hammaslääkärin kautta, joka otti yht.
minuun ja ko. feikkitili
poistettiin. Varovaiseksi olen näiden
somekokemusten myötä tullut.
n 40+
1. rivi: naamakuvien ja kokovartalokuvien, edit.
En kyllä kiinnostuisi kuvattomasta profiilista jos etsisin naista. Miehet on visuaalisia olentoja.
Viime hetket hyviin selfieihin. Ikä on armoton naiselle ja piaan on hamsteriposket.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Mies markkinoilla on pakko laittaa itsestään kuvia,että miehet näkee millainen pärstä. Et kai itsekään ostaisi sikaa säkissä?
Mies markkinoilla on täysin eri asia kuin miesmarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin naamakuvien kuvien julkaisun
somessa kokonaan jo 5 vuotta sitten, kun
tuolloin kaverinani ollut mieshlö pölli kuvani
vain kavereille saatavilla olleesta
kuvafilestäni.
Ulkomainen m tekaisi niistä feikkiprofiilin,
jonka avulla esiintyi varakasta miestä
hakevana vaaleana Skandinaavi-naisena.
En tiedä, onnistuiko huijaamaan rahaa
kohteiltaan. Kuulin asian amerikkalaisen
hammaslääkärin kautta, joka otti yht.
minuun ja ko. feikkitili
poistettiin. Varovaiseksi olen näiden
somekokemusten myötä tullut.
n 40+
Omg kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Mies markkinoilla on pakko laittaa itsestään kuvia,että miehet näkee millainen pärstä. Et kai itsekään ostaisi sikaa säkissä?
Puhelin teki omiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin teki omiaan
Puhelin markkinoilla vai puhelinmarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuinen, tarvitsee huomiota pönkittääkseen itsetuntoaan.
Sanoisin, että tää osuu naulankantaan.
Tyhmää se on minkä ikäisenä hyvänsä.
Tuttua myös omassa verkostossa. Pahin on eräs 50 v. nainen , jonka päivittäiset selfiet aina todella vahvalla filterillä varustettu ja yläviistosta tottakai! Sitten hän oli ollut jossain pikkujouluissa ja ilmeisesti työkaveri julkaissut ryhmäkuvan ja tagannut siihen henkilöitä. En edes tunnistanut ensin kyseistä naista kuvista. Näytti olevan ihan ikäisensä näköinen ja muutama kilokin tullut, eikä siinä mitään. Mutta miten noloa on kaunistella kuviaan kovalla kädellä, kun sitten kuitenkin ennemmin tai myöhemmin totuus paljastuu. Sinkku on , että siinä varmaan osasyy kuvien julkaisuun, mutta eikö sitä suuremmalla syyllä pitäisi pysytellä totuudessa.
Oli eräs työhön liittyvä tapaaminen ja googlasin ennalta henkilön. Tulikin instabeibi, nuori josta oli paljon hehkeitä kuvia. No ei ollut livenä kuin tavallinen pallinaama. Eikä oikein niitä työtehtäviäänkään hahmottanut.
Nuo ei taida tajuta että ilmeisesti vapaa-ajan viettoon/harrastuksiin liittyvät kuvat näkyy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua myös omassa verkostossa. Pahin on eräs 50 v. nainen , jonka päivittäiset selfiet aina todella vahvalla filterillä varustettu ja yläviistosta tottakai! Sitten hän oli ollut jossain pikkujouluissa ja ilmeisesti työkaveri julkaissut ryhmäkuvan ja tagannut siihen henkilöitä. En edes tunnistanut ensin kyseistä naista kuvista. Näytti olevan ihan ikäisensä näköinen ja muutama kilokin tullut, eikä siinä mitään. Mutta miten noloa on kaunistella kuviaan kovalla kädellä, kun sitten kuitenkin ennemmin tai myöhemmin totuus paljastuu. Sinkku on , että siinä varmaan osasyy kuvien julkaisuun, mutta eikö sitä suuremmalla syyllä pitäisi pysytellä totuudessa.
No sehän on sitten niinku minä :D Tosin oon 34v...
Jos näyttää omasta mielestään kivalta? Kyllä minä otan kuvan esim. kauniista kukkakimpustakin tai jäniksen jäljistä lumessa.
Tykkäykset ym. reaktiot taas ovat mielestäni täysin turhia, jokainen voisi rennommin postata mitä mieli tekee kun ei voisi kytätä moniko on Tykännyt 👍 juuri siitä omasta sisällöstä (tai pärstästä).
En tiedä. Se on älytöntä kaiken ikäisillä. Ovat typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Oli eräs työhön liittyvä tapaaminen ja googlasin ennalta henkilön. Tulikin instabeibi, nuori josta oli paljon hehkeitä kuvia. No ei ollut livenä kuin tavallinen pallinaama. Eikä oikein niitä työtehtäviäänkään hahmottanut.
Nuo ei taida tajuta että ilmeisesti vapaa-ajan viettoon/harrastuksiin liittyvät kuvat näkyy kaikille.
Apua! Nauroin ääneen. Mutta oikeasti erittäin kiusallista - kaikille osapuolille.
Pup-pa 👴🏻👍 houkuttelee nelikymppisiä tipusia bandan konvehdeilla. Aina tulee joku luo 👴🏻🧡
Eräs puolituttu julkaisee melkein joka päivä selfieitä, joiden tarkoitus ei ole auennut minulle. Onko niiden tarkoitus esitellä päivän asu (ne ovat ihan tavallisia) vai muuten vain itseään. Lisäksi poseerauskuva harrastuspaikassa tai sen pukukopissa, sadannen kerran se sama kuva jo kyllästyttää. Jos aikuisella ihmisellä ei ole muuta näytettävää kuin naamansa, niin aika surullista. Kuka edes jakssa seurata ihmistä, joka esittelee vain itseään päivästä toiseen.