Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään

Vierailija
11.12.2024 |

Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.

Kommentit (340)

Vierailija
1/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku tai tuleva sinkku.

Vierailija
2/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen älykkyys- ja sivistystaso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikä liittyy asiaan? Onko 30-vuotiaan tai 65-vuotiaan selfiet jollain lailla ymmärrettävämpiä?

Vierailija
4/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuoli ei ole timmi

Vierailija
5/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ikä liittyy asiaan? Onko 30-vuotiaan tai 65-vuotiaan selfiet jollain lailla ymmärrettävämpiä?

Olin tulossa kysymään samaa.

Tykkää postata selfieitä, ja hänellä on täysi lupa siihen. Muita hölmöjä kysymyksiä, ap?

Vierailija
6/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on robotti ja piikkejä ottanut liikaa. Toistaa samaa. Ehkei hänellä ole aknea ja kelpaa ottaa. Luulisi että on muutakin kuvattavaa.

Vierailija
7/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Vierailija
8/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistää itseään ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
9/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ?

Vierailija
10/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen, tarvitsee huomiota pönkittääkseen itsetuntoaan.

Vierailija
11/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa tulee vastaan satunnaisesti erään suomalaisen naisen profiili. Tekee hän mitä tahansa, hän tuijottaa kameraan lähes psykoottinen hymy kasvoilla. On toki todella kaunis mutta huomaa että haluaa esitellä vain omaa naamansa. Pelottavaa katsoa kun hän ajaa pyörällä eikä katso tietä vaan kameraansa

Vierailija
12/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa varmaan tuleva rupsahtaminen. Pakko saada huomiota.

Vierailija
13/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä tekevät eivät vastaa?

Vierailija
14/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän tykkää naamastaan ja haluaa näyttää kavereilleen, että tässä minä olen metsässä sienessä, sen sijaan, että ottaa luvan sienestä. Tapansa kullakin. Miksi seuraat häntä, kun et hänestä pidä? Onko sukulainen?

Vierailija
15/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en tee niin mutta nelikymppisenä naisena ymmärrän jotenkin niitä jotka tekevät. Kai se on jonkinlaista ikäkriisiä. Sitä haluaa vielä olla hehkeä ja ajoittain onnistuu olemaankin ja ehkä sitä haluaisi vielä kuulla kehuja, että on kaunis vieläkin. 

Itse harvoin omaan silmään näytän kauniilta mutta jos näyttäisin, niin varmaan minäkin tekisin niin.

Vierailija
16/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en tee niin mutta nelikymppisenä naisena ymmärrän jotenkin niitä jotka tekevät. Kai se on jonkinlaista ikäkriisiä. Sitä haluaa vielä olla hehkeä ja ajoittain onnistuu olemaankin ja ehkä sitä haluaisi vielä kuulla kehuja, että on kaunis vieläkin. 

Itse harvoin omaan silmään näytän kauniilta mutta jos näyttäisin, niin varmaan minäkin tekisin niin.

Onko selfieitä julkaisevilla pari- tai kolmekymppisilläkin ikäkriisi? Vai miksi nelikymppisten selfiet on niin eri asia? 

Ja itse en siis ole eläissäni julkaissut yhtään selfietä enkä ymmärrä niitä julkaisevia. Ihmettelen vain sitä, että ainoastaan yhden ikäluokan selfieisiin tartutaan. Ihan yhtä outoja ne minusta on muiltakin. Ainoastaan ehkä joltain varhaisteineiltä vielä jotenkin ymmärrettäviä.

Vierailija
17/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Vierailija
18/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt yleensäkin ihmiset julkaisevat selfieitä?

Huomiohuoraus.

Vierailija
19/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa tulee vastaan satunnaisesti erään suomalaisen naisen profiili. Tekee hän mitä tahansa, hän tuijottaa kameraan lähes psykoottinen hymy kasvoilla. On toki todella kaunis mutta huomaa että haluaa esitellä vain omaa naamansa. Pelottavaa katsoa kun hän ajaa pyörällä eikä katso tietä vaan kameraansa

Et ole sitten itse pohtinut että kiinalaisten alusta ei ole paras paikka viettää aikaa?

Vierailija
20/340 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku? Mies markkinoilla on pakko laittaa itsestään kuvia,että miehet näkee millainen pärstä. Et kai itsekään ostaisi sikaa säkissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi