Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löytöjä ootte tehneet Tori.fi:stä?

Vierailija
11.12.2024 |

Saa kertoa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja villaisia persialaismattoja pilkkahintaan, esim 3m x 2m 80€, 3m x 5m 120€. Molemmat erittäin hyväkuntoisia ja kauniin värisiä. 

2/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset lällärit, joita oli käytössä mun uran alkuaikoina 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaikka kuinka löytöjä mutta myyjät ei vastaa eikä lue viestejä. Joku saattaa vastata kerran ja kun olisi maksamassa tuotetta niin eipä kiinnosta kaupat eikä lueta viestiä. Itse jos möisin jotain niin kyllä minua kiinnostaisi saada tavara liikkeelle ja rahat taskuun. 

Vierailija
4/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ajetun miehen.

Vierailija
5/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoja villaisia persialaismattoja pilkkahintaan, esim 3m x 2m 80€, 3m x 5m 120€. Molemmat erittäin hyväkuntoisia ja kauniin värisiä. 

Mulla oli siellä sellaisia super paksuja -60 luvulla tehtyjä 3x3 metrisiä 50e kpl, että eihän tuo diili ollut mitään.

Vierailija
6/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ajetun miehen.

siis puolet karvoista ajettu vai mitä tää tarkottaa?

Vierailija
7/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaikka kuinka löytöjä mutta myyjät ei vastaa eikä lue viestejä. Joku saattaa vastata kerran ja kun olisi maksamassa tuotetta niin eipä kiinnosta kaupat eikä lueta viestiä. Itse jos möisin jotain niin kyllä minua kiinnostaisi saada tavara liikkeelle ja rahat taskuun. 

Voi johtua siitä että on jo myyty ja näkyy edelleen myynnissä. 

Juuri sain tarjouksen tuotteesta minkä olen merkinnyt myydyksi mutta se löytyy edelleen haulla. 

Vierailija
8/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli siellä sellaisia super paksuja -60 luvulla tehtyjä 3x3 metrisiä 50e kpl, että eihän tuo diili ollut mitään.

Aha? No kenties sinun mattosi ei ollut myynnissä silloin kun sellaisia etsin/ei ollut lähialueellani/ei olleet makuuni joten edelleen olen tyytyväinen ostamiini😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi