Joululatarvikkeet ja lahjat Temusta, kuinka moni tilaa?
Mielenkiinnosta kyselen, sillä omien laskelmieni mukaan meidän nelihenkinen perhe säästää jopa 900 - 1000 euroa kun tilaa KAIKKI joulutavarat Temusta. Sillä lähdetään sitten lomalle alkutalvesta!
Kommentit (46)
Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku.
Maksaako temu tälle aloittajalle jatkuvasta mainostamisesta.
Kuka muutenkaan tilaa kiina romua nii paljon että pelkkä säästö olisi n. 1000e ja kuten vakuutusyhtiöt kirjoittivat että omalla vastuulla mennään noiden kanssa
On tutkimustietoa Temun myrkkytavaroista. Järkkyä, että jotkut vanhemmat ostavat vieläpä lahjaksi tätä lapsilleen.
Se onkin hilpeä joulu, kun talo palaa temujouluvalojen kipinöidessä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku.
sinä et olekaan varakas ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
On tutkimustietoa Temun myrkkytavaroista. Järkkyä, että jotkut vanhemmat ostavat vieläpä lahjaksi tätä lapsilleen.
Ja toisten lapsille kertomatta mistä on peräsin. Siinä sitten ihmetellään mitä oireita kersalle nyt tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä et olekaan varakas ja sen huomaa.
Missä niin väitinkään?
Kuka tilaa Temusta säkillisen krääsää? Itse en myöskään haluaisi lahjaksi mitään Temu tarvaraa. Säästää vielä enemmän kun jättää tilaamatta.
Mitähän romua se ap on tilannut? Vois vähän valottaa. Jotain muovista arvaan.
Minä tilasin ja odottelen pakettia. En ole köyhä, mutta miksi maksaa liikaa? En tilannut kosmetiikkaa, vaatteita, sähkölaitteita enkä leluja. Muuta voi huoletta tilata - näin sanoi aamutelkkarissa asiantuntijakin.
Säästäisit vielä enemmän kun et tilaa mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin ja odottelen pakettia. En ole köyhä, mutta miksi maksaa liikaa? En tilannut kosmetiikkaa, vaatteita, sähkölaitteita enkä leluja. Muuta voi huoletta tilata - näin sanoi aamutelkkarissa asiantuntijakin.
Miksi tosiaan? Sitä voisimmekon hetken pohtia eri kannoilta.
"Joululatarvikkeita" en tilannut, mutta muuta kyllä.
Mitä te siis tilaatte sieltä? Kukaan ei kerro.
Minä. Myös Aliexpressistä tuli tilattua ja hurja säästö verraten kotimaan hintoihin. Ikävä tosiasiaon, että halpuutus on päättynyt Suomessa.
Huomio kaikki Temuttajat. Rydman & katkerat kumppanit ovat tulevaisuudessa poistamassa tullin alarajaa jolloin tilajaalle tulee merkittäviä lisäkuluja. Tälle vuodelle Kiinan edulliset tilaukset olivat lisääntyneet mukavasti 940 prosentilla, joten eiköhän pistetä tilausennätykset uudelle levelille.
Huoh. Ihmiskunta todellakin tuhoaa itsensä, kun on näin paljon typeriä ihmisiä, joilla ei ole mitään järkeä päässä. Ja sitten on me järkevämmät, jotka kärsimme näitten typerien takia.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Myös Aliexpressistä tuli tilattua ja hurja säästö verraten kotimaan hintoihin. Ikävä tosiasiaon, että halpuutus on päättynyt Suomessa.
Huomio kaikki Temuttajat. Rydman & katkerat kumppanit ovat tulevaisuudessa poistamassa tullin alarajaa jolloin tilajaalle tulee merkittäviä lisäkuluja. Tälle vuodelle Kiinan edulliset tilaukset olivat lisääntyneet mukavasti 940 prosentilla, joten eiköhän pistetä tilausennätykset uudelle levelille.
Joo tuokin kerrottiin aamutelkkarissa, mutta vuosi taisi olla 2028, jolloin se toteutuu - jos toteutuu.
En ikinä, enkä koskaan tilaa Temusta mitään. Yritän olla ostamatta yhtään mitään Kiinalaista. Tokmanni on oikea kiina-kauppa. Jos ostan sieltä jotakin tarkistan aina, ettei se ole Kiinalaista, jos on, jää kauppaan.
Koiranruuat katsoen erityisen tarkkaan. Jos ei lihan alkuperäismaata löydy, se on mielko varmaan Kiinasta ja tuote jää kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, enkä koskaan tilaa Temusta mitään. Yritän olla ostamatta yhtään mitään Kiinalaista. Tokmanni on oikea kiina-kauppa. Jos ostan sieltä jotakin tarkistan aina, ettei se ole Kiinalaista, jos on, jää kauppaan.
Koiranruuat katsoen erityisen tarkkaan. Jos ei lihan alkuperäismaata löydy, se on mielko varmaan Kiinasta ja tuote jää kauppaan.
Kiillottelehan sinä sädekehääsi. Ei tuo sinusta parempaa ihmistä tee eikä Tokmanni mene konkkaan vaikka et sinne roposiasi viekään.
En ole ikinä tilannut Temusta mitään, enkä tilaa. Säästät? Mitä kaikkea sä siis jouluksi tarvitset? Me ostetaan 5 lahjaa noin 50 e / kpl ja ne ihan kotimaisilta yrityksiltä. Ja jouluruuat lähikaupasta. Joulukoristeet on samat, vanhat ja arvokkaat. Jouluvaatteet ne mitkä ennenkin, paitsi lapselle ostin uudet mustat housut. Yhden joulukukan ostan. Mitä sieltä temusta siis tarvitsee?