Joululatarvikkeet ja lahjat Temusta, kuinka moni tilaa?
Mielenkiinnosta kyselen, sillä omien laskelmieni mukaan meidän nelihenkinen perhe säästää jopa 900 - 1000 euroa kun tilaa KAIKKI joulutavarat Temusta. Sillä lähdetään sitten lomalle alkutalvesta!
Kommentit (46)
Aikoinaan Tiimari on tosi suosittu ja sen perään itkettiin, kun lopetti myymälänsä. Tuskin siellä kaikki oli Made In Finland.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Tiimari on tosi suosittu ja sen perään itkettiin, kun lopetti myymälänsä. Tuskin siellä kaikki oli Made In Finland.
Voi kun Tiimari tulisi takaisin. Heillä oli ihana mainoslehtinen, joka tuli kotiin ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku.
Minä ostin talvikengät kun vanhoista hajos pohjat. Turhaa??
Köyhä
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku.
Olen hyvin toimeentuleva - jopa varakas - ja tilaan Temusta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet siis vain köyhiä.
Heitätkö sinä roskiin uusia säilytysratkaisuja, askartelutarvikkeita, kaappien vetimiä ym. viiden minuutin käytön jälkeen? Itsehän olet pahempi, jos noin edes ajattelet toimittavan.