Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululatarvikkeet ja lahjat Temusta, kuinka moni tilaa?

Vierailija
11.12.2024 |

Mielenkiinnosta kyselen, sillä omien laskelmieni mukaan meidän nelihenkinen perhe säästää jopa 900 - 1000 euroa kun tilaa KAIKKI joulutavarat Temusta. Sillä lähdetään sitten lomalle alkutalvesta!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä kaikki Temusta tilattu roina päätyy 5 minuutin käytön jälkeen? Roskiin..

Heitätkö sinä roskiin uusia säilytysratkaisuja, askartelutarvikkeita, kaappien vetimiä ym. viiden minuutin käytön jälkeen? Itsehän olet pahempi, jos noin edes ajattelet toimittavan.

Vierailija
42/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Tiimari on tosi suosittu ja sen perään itkettiin, kun lopetti myymälänsä. Tuskin siellä kaikki oli Made In Finland.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan Tiimari on tosi suosittu ja sen perään itkettiin, kun lopetti myymälänsä. Tuskin siellä kaikki oli Made In Finland.

Voi kun Tiimari tulisi takaisin. Heillä oli ihana mainoslehtinen, joka tuli kotiin ennen joulua.

Vierailija
44/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku. 

Minä ostin talvikengät kun vanhoista hajos pohjat. Turhaa??

Köyhä

Vierailija
45/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan köyhät tilailee temusta kaikkea turhaa. Varakkaammat ostaa vain tapeeseen ja nekin laadukasta kotimaasta tai euroopasta. Esim. mä ostin yhden lahjan itselleni ja se oli kotimainen nahkalaukku.

Olen hyvin toimeentuleva - jopa varakas - ja tilaan Temusta.

Vierailija
46/46 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnet siis vain köyhiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi