Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei edes huomioi kotitöiden hoitumista

Vierailija
10.12.2024 |

Muilla samaa?

Yhtäkkiä tänään tajusin ettei hän koskaan edes kiitä esim. puhtaista lakanoista, siivouksesta, kaupassa käymisestä, lasten asioiden hoitamisesta.

Milloin tähän on tultu, ajattelen. Tunnen suurta arvottomuutta ja vihaakin. Kuinka joku voi pitää toista noin itsestään selvyytenä.

Välillä olen kysellyt siivoushaluista tai kaupassa käymisestä, mutta siitä tulee karmea riita vain.

Onko ainoa vaihtoehto ero? Ja ei. En ole mikään siivellä elelijä. Maksan kaikesta osuuteni  jopa liikaa ja käyn kyllä töissäkin.

Jätä se sika-kommentit voi unohtaa. Olisi kiva saada vertaistukea eikä mitään paskaa niskaan lisää vaan.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty itse elämään siinä saastassa.

-Ap

No sitten siivoat ja olet hiljaa.

Vierailija
102/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen. Kuulostaa liian tutulta.

Elin itse vuosia tuollaisessa suhteessa. Minä kävin töissä, opiskelin tai lähinnä siirsin opintoja koska energiaa ei ollut, siivosin kodin, huolehdin metatöistä, kävin kaupassa, tein ruuat, olin aina valmiina sängyssä, tein töihin eväät. Olin siis piika. Orja tyttöystävä. 

Ainoa mitä mies teki, oli käydä töissä. Sielläkin kolme kertaa vkossa. 

En ala hokemaan itsestäänselvyyksiä, ja hokemaan mitä olisi pitänyt tehdä. Tiedät ne itsekin. Jokaisella on taustansa ja syynsä miksi elättää mieslasta.

Isoin ongelma tuossa kohtaa on se, että vaikka jatkatkin suhteessa ja mies parantaisi tapojaan, viha ja katkeruus ei häviä. Todennäköisesti joudut silti tekemään aina enemmän. Mies tekee pieniä juttuja ja sinä kiitollisena pienestäkin vähästä kehut häntä. Mies tekee niin vähän, että muut naiset jättäisivät hänet, mutta sinä huonoon kohteluun tottuneena hyväksyt ja olet hänen kanssaan.

Toli aina on mahdollista että mies tosiaan OIKEASTI parantaa tapojaan pysyvästi. Siinäkin tapauksessa suosittelen pariterapiaa. Jotta kaunaa ei synny ja sinä saat purkaa vihaasi. Muutoin suhteenne kaatuu tulevaisuudessa omaan katkeruuteesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi miesviha-aloitus.

No, vastataan. Miksi pitää kiittää työstä jonka mieskin tekisi, mutta kun se ei kelpaa. Kuljetaan perässä nalkuttamassa miksi on tehty näin ja miksi kauha on tuossa laatikossa noin eikä tuossa laatikossa näin. Valitusta kun ei tehdä kuten nainen haluaa vaikka lopputulos on sama. Itketään ja uhriudutaan jos mies ei jaksa enää kuunnella vaan sanoo että tee kuten haluat.

Nönnönnnönnnöö

Vierailija
104/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole tippaakaan oma-aloitteinen, mutta minäkään en suostu tekemään kaikkea, joten mäkätän ja vaadin tekemään osaansa kotitöistä. Jos ei tee oma-aloitteisesti, niin kuunnelkoon sitten käskyttämistä. Me molemmat asutaan täällä, joten molemmat saa tehdä osansa.

Vierailija
105/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mä oon nainen ja mä en tee. Vien likaiset astiat ruoantähteillä keittiönpöydälle ja ovat siinä kunnes mies laittaa ne tiskikoneeseen. Joskus kolme päivää. Lakanat vaihdetaan yhdessä muutaman kerran vuodessa. Kumpikin pesee omat pyykit. Robotti imuroi.

Tosin lapset ovat aikuisia, kun olivat pieniä niin olin touhukas. Nykyään kiinnostaa muut jutut kuin kotihommat

Vierailija
106/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jääkaapille ja syö leikkelepaketti ykkösellä miehesi edessä. Toteat vaan lunkisti että kotityöt verottavat niin paljon energiaa. Johan alkaa raksuttamaan sielläkin päässä outoja numerokaavioita ja potenssioppia.

Vierailija
107/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetaan perässä nalkuttamassa miksi on tehty näin ja miksi kauha on tuossa laatikossa noin eikä tuossa laatikossa näin.

Tavaroilla on tietyt paikat ihan syystä. Jos kauhaa joutuu joka kerran etsimään, niin siihen menee turhaa aikaa ja tulee vain vtutusta. Ja jos kauha sopii laatikkoon noin, niin sitä ei laiteta näin, jos laatikko ei mene enää kiinni.

Minulla menee hermot jo siihen, kun mies kotoa lähtiessä laittaa jo kengät jalkaan ja alkaa sitten kysyä minulta, että missä on puhelin, avaimet ja lompakko. Yhtenä viikkona mies unohti aamulla töihin lähtiessään avaimet sisälle ja rämpytti ovikelloa niin kauan, että heräsin.

Vierailija
108/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset vaan aina jaksatte? Olen siis itsekin nainen, mutta onneksi lopettanut miesten paapomisen. Sitähän on oppinut tuon mallin tytöt jo kotona. Äiti paasaa isää ja poikia, jotka röhnöttävät sohvalla ja valittavat kuinka ruoka ei kelpaa.

Tämmöisiä perheitä tiedän monia. 

Oma ukkini oli juuri tuollainen mummiani kohtaan. Pappani myös toista mummia kohtaan. Onneksi oma isä ei ollut. 

Paras keino on vaihtaa miestä. Ei vässymiehestä saa tekijää enää aikuisiällä. Tai ainakaan ei kannata jäädä opettamaan.

Vierailija
109/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja poikia ovat äidit kasvattaneet teille miehiksi. 

Nimneomaan ne isät on ollu poikiaan kasvattamatta. Isältä pojat usein oppivat sen miehen roolin.

Vierailija
110/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella nalkuttamisella ei arvostusta saa.

Arvostan naista joka on hiljaa ja pitää pesukoneen pyörimässä.

Vierailija
111/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella nalkuttamisella ei arvostusta saa.

Arvostan naista joka on hiljaa ja pitää pesukoneen pyörimässä.

Kenelläkään ei kiinnosta sinun arvostamiset. Ei kennelkään.

Vierailija
112/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnetko sinä tämän pariskunnan? Olemme lukeneet vain aloittajan version tapahtumista. Entä jos hän liioittelee tai on jopa keksinyt kaiken? Entä jos mies ei olekaan niin laiska kuin hän kertoo? Eikö ennen tuomitsemista pitäisi kuulla molempien versio aiheesta?"

Niin. Me voimme kommentoida vain sitä, mitä meille on kerrottu. Ihan kuten teinkin.

Kunhan se on miesvihaa. Entä jos aloitus olisi ollut toisinpäin. Laiska nainen ja mies ihmettelee asiaa. Vieläkö olisi löytynyt jätä nainen ja kauhea hirviö tuo sinun vaimosi?

Vierailija
113/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa netistä kauppaostokset mitkä mies voi noutaa , joka viikko sama pohja tilaukseen ,  niin ei tarvitse kuin lisätä jos jotain extraa ilmenee. Miksi kotitöistä pitäisi kiitellä ? 

Varmaan siksi, että toinen tekee kaiken yksin ja toinen nautiskelee vain valmiista (ja ilmeisesti myös vapaa-ajasta). Jos työt menisi puoliksi, niin silloin ei teoriassa kiittämisen tarvetta, mutta kyllähän se silloinkin kivalta tuntuu, jos sanoo, että teitpä hyvää ruokaa ja kiva kun pesit uunin, se olikin tosi likainen tmv. 

Vierailija
114/115 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vahvaksi kasvetaan. Luulet että et pärjää ilman miestä, mutta kertomasi perusteella miehestä on vain riesaa. Aloita nyt kumminkin edes sillä, että lopetat miehen pyykkihuollon, ja puhtaiden lakanoiden vaihtamisen. Peskööt pyykkinsä ja vaihtakoot lakanansa itse.

Vierailija
115/115 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi miesviha-aloitus.

No, vastataan. Miksi pitää kiittää työstä jonka mieskin tekisi, mutta kun se ei kelpaa. Kuljetaan perässä nalkuttamassa miksi on tehty näin ja miksi kauha on tuossa laatikossa noin eikä tuossa laatikossa näin. Valitusta kun ei tehdä kuten nainen haluaa vaikka lopputulos on sama. Itketään ja uhriudutaan jos mies ei jaksa enää kuunnella vaan sanoo että tee kuten haluat.

Nönnönnnönnnöö

Toivottavasti et ole aikuinen... 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän