Millainen on tasokas nainen?
Mitä siihen kuuluu? Voiko vanhempi nainen olla tasokas? Miten omaa tasokkuuttaan voi kehittää
Kommentit (135)
Samanlainen kuin minä itsekin. Henkisesti. Mutta tykkään jopa ulkonäössä samankaltaisuudesta: itseni pituinen, tummat silmät ja muut piirteet. Jollekulle toiselle ehkä matalatasoinen. Eli en oikein taida uskoa tasoihin.
Neitsyt. Tai alle 5 seksikumppania. Oikeistolainen. Ei feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, perinteiset arvot, kaunis, hyvinvoivan näköinen eikä ylipainoa, fiksu, kouluttautunut, lojaali, rehellinen, kunnollinen.
Minä löysin tällaisen naisen 🤗
Mut mistä SAAT tuollaisen naisen?Löytyi deittipalvelun kautta ja sain hänet olemalla kiinnostava ja viehättävä itsekin.
Ei tasokkaat naiset käytä deittipalveluja
Toista tuota vaan ku itket itsesi uneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen, eli arvostaa itseään ja toista, on rehellinen ja uskollinen. Huomioi toisen ja ei vaadi erityiskohtelua. Käy töissä. Ei ole feministi.
Kyllä kaikki itseään arvostavat naiset ovat feministejä.
Uusfeministit on tehnyt karhunpalveluksen oikeille feministeille ja nyt nää kaksi täysin eri asiaa sekoittuu ihmisten mielissä.
Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa
Uusfeminismi on kosto operaatio joka on typerää ylikompensoimista ja aiheuttaa ainoastaan voimakkaan vastareaktion joka taas aiheuttaa sen, että otetaan monta askelta taaksepäin asioissa joiden puolesta oikeat feministit ovat tehneet valtavasti töitä.
Tasa-arvo on hyvä asia.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen, eli arvostaa itseään ja toista, on rehellinen ja uskollinen. Huomioi toisen ja ei vaadi erityiskohtelua. Käy töissä. Ei ole feministi.
Käy töissä muttei ole feministi? Eli kulut 50/50 mutta vaadit tekemään kaikki tai lähes kaikki kotityöt kun itse olet sohvalla maaten?
Tässä loistava esimerkki ei tasokkaasta naisesta. Heti niskavillat pystyssä, aggressiivinen ja hyökkäävä. "Huomioi toisen"= Eli nainen on sulle vain palvelija ja seksilelu!!!!
Olen eri, mutta minulla nousee niskavillat miehistä, jotka eivät arvosta feministejä eli ts. tasa-arvoa, vaan haluavat olla jotenkin naisia ylempänä vaan sen perusteella mikä jalkovälissä roikkuu.
Johtuu varmaan siitä, että ymmärtää feminismin eri tavalla. Nykyajan feminismi ei liity enää naisiin, vaan m a m u je n oikeuksiin. Jos ajattelee vihreiden politiikkaa niin sehän on ollut naisille hyvin haitallista politiikkaa. Joku hullu roudaa rai s kaajia ulkomailta niin eihän se naisten oikeuksia aja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, perinteiset arvot, kaunis, hyvinvoivan näköinen eikä ylipainoa, fiksu, kouluttautunut, lojaali, rehellinen, kunnollinen.
Minä löysin tällaisen naisen 🤗
Mut mistä SAAT tuollaisen naisen?Löytyi deittipalvelun kautta ja sain hänet olemalla kiinnostava ja viehättävä itsekin.
Ei tasokkaat naiset käytä deittipalveluja
Kyllä käyttävät, eivät vaan ole sinun kanssasi siellä tekemisissä.
Tasapainoinen, hyvät tunnetaidot, sivistynyt, kaikille ystävällinen, rehellinen, antelias, reilu, ei siipeile, ei mökötä, ei varsinkaan huuda ja raivoa, elämänhallinta ja rahankäyttö hallussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki itseään arvostavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä perinteiset arvot?
Ymmärtää, että kotityöt ovat naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoinen, hyvät tunnetaidot, sivistynyt, kaikille ystävällinen, rehellinen, antelias, reilu, ei siipeile, ei mökötä, ei varsinkaan huuda ja raivoa, elämänhallinta ja rahankäyttö hallussa
Haha. Vai antelias? Kaikille ystävällinen? Ikävä kyllä kaikille ei voi olla ystävällinen, ellei nainen halua esim. ahdistelijoita kiusakseen.
Perusnat sin ihannemuija:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy töissä muttei ole feministi? Eli kulut 50/50 mutta vaadit tekemään kaikki tai lähes kaikki kotityöt kun itse olet sohvalla maaten?
Tässä loistava esimerkki ei tasokkaasta naisesta. Heti niskavillat pystyssä, aggressiivinen ja hyökkäävä. "Huomioi toisen"= Eli nainen on sulle vain palvelija ja seksilelu!!!!
Olen eri, mutta minulla nousee niskavillat miehistä, jotka eivät arvosta feministejä eli ts. tasa-arvoa, vaan haluavat olla jotenkin naisia ylempänä vaan sen perusteella mikä jalkovälissä roikkuu.
Joo, en puuttunutkaan tuohon feminismiin, sillä tasa-arvo todella on tärkeä asia. Luulen, että moni (varsinkin mies) ei vieläkään ymmärrä, että feminismi nimenomaan ajaa tasa-arvoa eikä ole mikään uhka miehille. Sanassa on täysin suotta negatiivinen löyhkä joka pitäisi saada pois. Pitäisi jotenkin saada yleistettyä joku toinen sana joka tarkoittaa niitä jotka haluaa kostaa miehille kaiken mahdollisen aikojen alusta asti, he eivät ole feministejä, mutta kasvava joukko ja heihin oikeat feministit valitettavasti usein sekoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt. Tai alle 5 seksikumppania. Oikeistolainen. Ei feministi.
Missä kohtaa pimpassa on laskuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ja tuohon liittyy yleensä se, ettei mies lue kuin iltapaskojen otsikot ja nekin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Miehet kuolevat nuorempina, tekevät enemmän itsemurhia, ovat enemmistönä kodittomissa ja narkomaaneissa, pakotetaan armeijaan, jne jne. Ja mitä tähän sanoo feministit? Eivät yhtään mitään, vaikenevat nuo asiat kuoliaaksi! Feministit toki sanovat kannattavansa tasa-arvoa, mutta ainoastaan täysin vajaaälyinen uskoo tuon ilmiselvän valheen.
Feministien tehtävä ei ole korjata miesten kodittumuutta. Se, että feministit kannattavat tasa-arvoa ei kaada nuita mainitsemistasi asioita heidän vastuulleen. Jokainen feministi olisi tyytyväinen jos miehet heräisivät hoitamaan kodittumuutta ja muita oman sukupuolensa ongelmakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kaikki feministit arvostavat itseään, mutta se ei mene toisinpäin. Korkeatasoinen nainen arvostaa ja huomioi toisen, eikä ole koko ajan haastamassa riitaa milloin mistäkin. Eli feministi ei voi olla korkean tason nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nätti naama,hyvä kroppa,tiukka p#llu,äiti kuollut ja mykkä.
Nyt ei kysytty miesten mielipidettä.
Suurin osa naisista täyttää nuo. Katkeruus paistaa sinussa.