Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tasokas nainen?

Vierailija
10.12.2024 |

Mitä siihen kuuluu? Voiko vanhempi nainen olla tasokas? Miten omaa tasokkuuttaan voi kehittää

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei ole työelämässä niin ei voi olla tasokas? 

Ap

Voi olla, mutta se työttömyys ei saa johtua laiskuudesta tai yrityksen puutteesta.

Varmaan vaihtelee aika paljon minkä kukakin kokee tasokkaaksi. Mulle riittää ns. Normaali ihminen, ei tarvitse olla mikään missi tai urheilija, ei haittaa jos on vähän muotoja ja kurveja, kunhan ei ole pelkästään yksi iso muoto joka on pyöreä, ei tarvitse pynttäytyä kuin pissis, mutta on ihan kiva jos vähän laittautuu, ei siis todellakaan mitään ihmeellistä saati aina, mutta kyllä mies arvostaa jos nainen itse haluaa näyttää kivalta miestään varten, ihan samalla tavalla kuin toisinpäinkin. Luonne yms. Ihmisellä nyt on mitä on, joten sitä ei edes kannata yrittää muuttaa vaan mieluummin etsii ihmisen kenelle kelpaa sellaisenaan. Ei tarvitse olla mikään seksilelu, mutta on ihan kiva jos välillä näyttää toiselle, että haluaa sen toisen tuntevan olevansa ihailtu ja haluttu, tämä myös toimii tietysti molempiin suuntiin.

Vierailija
22/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivinen, eli arvostaa itseään ja toista, on rehellinen ja uskollinen. Huomioi toisen ja ei vaadi erityiskohtelua. Käy töissä. Ei ole feministi.

Kyllä kaikki itseään arvostavat naiset ovat feministejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivinen, eli arvostaa itseään ja toista, on rehellinen ja uskollinen. Huomioi toisen ja ei vaadi erityiskohtelua. Käy töissä. Ei ole feministi.

Käy töissä muttei ole feministi? Eli kulut 50/50 mutta vaadit tekemään kaikki tai lähes kaikki kotityöt kun itse olet sohvalla maaten? 

Tässä loistava esimerkki ei tasokkaasta naisesta. Heti niskavillat pystyssä, aggressiivinen ja hyökkäävä. "Huomioi toisen"= Eli nainen on sulle vain palvelija ja seksilelu!!!!  

Vierailija
24/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, perinteiset arvot, kaunis, hyvinvoivan näköinen eikä ylipainoa, fiksu, kouluttautunut, lojaali, rehellinen, kunnollinen. 

Minä löysin tällaisen naisen 🤗

Mut mistä SAAT tuollaisen naisen?

Löytyi deittipalvelun kautta ja sain hänet olemalla kiinnostava ja viehättävä itsekin.

Vierailija
25/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, perinteiset arvot, kaunis, hyvinvoivan näköinen eikä ylipainoa, fiksu, kouluttautunut, lojaali, rehellinen, kunnollinen. 

Ovat nykyaikana aika harvassa. Sellaisesta en luopuisi jos käsiini saisin!

No, eipä tuollaisia miehiäkään liiaksi ole... Tai no joo, näitä "perinteisiä arvoja" jankkaavia kyllä löytyy, mutta minua ei kiinnosta se.

Vierailija
26/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy töissä muttei ole feministi? Eli kulut 50/50 mutta vaadit tekemään kaikki tai lähes kaikki kotityöt kun itse olet sohvalla maaten? 

Tässä loistava esimerkki ei tasokkaasta naisesta. Heti niskavillat pystyssä, aggressiivinen ja hyökkäävä. "Huomioi toisen"= Eli nainen on sulle vain palvelija ja seksilelu!!!!  

Olen eri, mutta minulla nousee niskavillat miehistä, jotka eivät arvosta feministejä eli ts. tasa-arvoa, vaan haluavat olla jotenkin naisia ylempänä vaan sen perusteella mikä jalkovälissä roikkuu. 

Vierailija
27/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi deittipalvelun kautta ja sain hänet olemalla kiinnostava ja viehättävä itsekin.

Ei tasokkaat naiset käytä deittipalveluja

Vierailija
28/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juokse vieraissa, elättää itsensä, fiksu ja keskustelukykyinen. Useimmat feilaa jo ekassa.

Vierailija
29/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasokkaat naiset käytä deittipalveluja

Joten nyt kyllä kusetat...

Vierailija
30/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden naisia pitkä lista. Näytteiijöitä, laulajia, urheilijoita jne. Tai sitten hyväpalkkainen työ johtotehtävissä. 

Vierailija
31/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oikeasti miettiä, mitä se konservatiivinen tarkoittaa, eikä ajatella, että se olisi kaikille sama asia. Konservatiivinen tarkoittaa myös sitä, että hankkii paljon lapsia ja on kotiäiti. Käytännössä et siis varmaankaan etsi konservatiivista, vaan maksimaalista hyötyä itsellesi miehenä suhteessa. Siksi tuo, että haluat, että nainen tuo rahat talouteen ja huomioi sinua.

Vierailija
32/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotona on sellainen.

Vierailija
33/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keneltä kysytään. Jonkun mielestä bimbo joka antaa paljon seksiä on tasokas, toisen mielestä älykäs ja hillitty, kolmanen yläluokkainen ja varakas, neljännen mielestä taiteellinen ja runollinen

Turhaan sinä sillä päätäsi vaivaat, mitä miehet haluavat. Mieti, mistä itse pidät ja tule mestariksi siinä

Tää oli melkein täydellinen vastaus. Kyllä minäkin miehenä vähän sillä päätäni vaivaan, että mitä naiset haluavat. En tietenkään yli menevästi, mutta kyllä sillä hieman sopii päätään vaivata. Olisin myös ton lopun vaihtanut muotoon, ole sellainen kuin olet ja etsi itsellesi sopiva mies äläkä yritä muuttaa itseäsi kenelläkään sopivaksi sillä silloin et ole enää oma itsesi.

Vierailija
34/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm kurvikas blondi joka on loistava keittiössä ja fantastinen sängyssä.

Vierailija
35/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti naama,hyvä kroppa,tiukka p#llu,äiti kuollut  ja mykkä. 

T. Incel, jota ei hullukaan huoli.

Vierailija
36/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miniäni ovat " tasokkaita": kouluttautuneita, tavoitteellisia, koulutusta vastaavassa työssä. Silti perhekeskeisiä.

Hoitavat itseään, parisuhde poikiini kunnossa( käsittääkseni), tasa-arvoinen.( Lisäksi väleissä anopin kanssa  😊).

Vierailija
37/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei ole työelämässä niin ei voi olla tasokas? 

Ap

Riippuu vähän. Jos nainen on taloudellisesti itsenäinen perijätär, tai tehnyt omaisuutensa itse, niin kyllä hän silloin voi olla tasokas. Ja todennäköisesti onkin.

Mutta jos hän on pitkäaikaistyötön, niin ei se oikein viesti korkeaa tasoa.

Vierailija
38/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas nainen on sellainen jolla on realistinen kuva omasta ja puolisonsa arvosta. Hän osallistuu ja kantaa suoraselkäisesti vastuunsa sekä odottaa samaa puolisoltaan. Hän kustantaa puolet perheen yhteisistä kuluista ja hoitaa puolet yhteisistä askareista, joihin sisältyy yhteiseksi hyväksi tehdyt koti- ja ulkotyöt. Hän kommunikoi suoraan ja selvästi eikä loukkaannu jos muut eivät ymmärrä vihjailua. Hän huolehtii itsestään ja kehittää itseään samalla kun tukee puolisoaan itsensä huolehtimisessa ja kehittämisessä. Hänen egonsa ei romahda siitä jos hän on joskus väärässä, vaan osaa tunnustaa asian ja pyytää anteeksi tarvittaessa. Hän ei siirrä itse aiheuttamiaan ongelmia muille, vaan lähtökohtaisesti selvittää ne itse. Hän ymmärtää että on itse vastuussa omista tunteistaan, onnestaan ja menestyksestään sekä sen että hänessä ja hänen puolisossaan on puutteita joista osaan voi vaikuttaa ja osaan ei.

Tämä tasokkaan naisen määritelmä sopii varmasti myös tasokkaan mieheenkin.

Vierailija
39/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, kouluttautunut. Kunnianhimoinenkin. Hyväsydäminen ja lämmin, keskustelutaitoinen ja tunneälykäs. Normaali/viehättävä ulkoisesti, paino ja vartalo normaalit. Harrastaa liikuntaa ja pitää huolta itsestään muutenkin (terveet elämäntavat).

Vierailija
40/135 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minulla nousee niskavillat miehistä, jotka eivät arvosta feministejä eli ts. tasa-arvoa, vaan haluavat olla jotenkin naisia ylempänä vaan sen perusteella mikä jalkovälissä roikkuu. 

Nykypäivän feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Miehet kuolevat nuorempina, tekevät enemmän itsemurhia, ovat enemmistönä kodittomissa ja narkomaaneissa, pakotetaan armeijaan, jne jne. Ja mitä tähän sanoo feministit? Eivät yhtään mitään, vaikenevat nuo asiat kuoliaaksi! Feministit toki sanovat kannattavansa tasa-arvoa, mutta ainoastaan täysin vajaaälyinen uskoo tuon ilmiselvän valheen.