Mitä te hankitte parikymppisille lapsillenne joululahjaksi?
Kolme lasta. Yksi asuu vielä kotona, muut ovat muuttaneet omilleen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Airfryer + keittokirja, Harri Syrjäsen One Pot-keittokirja, bokseripakkaus, iso sisustusesine-Legopaketti, joku vähän parempi suklaarasia & kahvia.
Miksi alapeukut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi Novitan neulontapaketti on jo hankittuna (hän tykkää neuloa). Niken trikoot pyysi lahjaksi myös. Sitten pitää vielä miettiä, mitä muuta pientä kivaa löytyisi. Joku yhteinen lahja hänelle ja poikaystävälleen myös pitää miettiä.
Hitsi, tässä onkin hyvä idea. Minunkin likka on innostunut neulomaan, laitankin vielä eri värisiä lankoja yhteen pakettiin. Kiitos kun annoit vinkin huomaamattasi. 😃
https://taitoshop.fi/kategoria/tee-se-itse-tuotteet/tarvikepaketit/
Toiselle ostin lumoralin, koska hänen hampaansa reikiintyy nopeasti. Toiselle ostan lahjakortteja, kun tykkää käydä syömässä.
lipsäksi suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Airfryer + keittokirja, Harri Syrjäsen One Pot-keittokirja, bokseripakkaus, iso sisustusesine-Legopaketti, joku vähän parempi suklaarasia & kahvia.
Miksi alapeukut???
Airfryerista. Se on kiertoilmauuni, joka monessa kodissa on jo.
Vain todelliset typerykset hassaa rahaa siihen.
Rahaa, eletroniikkaa, lahjakortteja. Ja mitä tahansa mistä tykkää. Joku voi olla innoissaan astioista tai vaikka Marimekon lakanoista, toinen taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun täyttää 18v ei tartte enää mitään lahjoja. Lahjat on pikkulasten juttuja, vois oikeestaan lopettaa jo aiemminkin.
Meillä aikoinaan lopetettiin synttäreitten viettäminen kun täytti kymmenen. En vieläkään osaa juhlia synttäreitä vaikka olen jo ihan aikuinen!
Joulu ja synttäreiden järjestäminen on minusta eri asia. En minäkään lapselle enää kaverisynttäreitä järjestänyt enää joskus noilla main, mutta lahjan kyllä annoin ja ostin herkkuja.
Vanhemmalle ostin pyyhesetin ja nuoremmalle auton.
Yksi halusi uudet silmälasit, toinen muuttaa ja tarvitsee patjan ja petarin ja pari baarijakkaraa. Yksi halusi valkoiset lasketteluhousut ja museokortin, yksi villasukat, kauluspaidan ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut???
Airfryerista. Se on kiertoilmauuni, joka monessa kodissa on jo.
Vain todelliset typerykset hassaa rahaa siihen.
No eivät ole sama asia. Ota selvää, ennen kuin tuomitset.
On oikein passeli vekotin yksin asuvalle parikymppiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi Novitan neulontapaketti on jo hankittuna (hän tykkää neuloa). Niken trikoot pyysi lahjaksi myös. Sitten pitää vielä miettiä, mitä muuta pientä kivaa löytyisi. Joku yhteinen lahja hänelle ja poikaystävälleen myös pitää miettiä.
Hitsi, tässä onkin hyvä idea. Minunkin likka on innostunut neulomaan, laitankin vielä eri värisiä lankoja yhteen pakettiin. Kiitos kun annoit vinkin huomaamattasi. 😃
Poikaystävälle ostan sukkaparin ja konvehtirasian, en nyt osaa muuta keksiä. Lempikaljaa en osta, kun ei voi tytärkään juoda. Yhdessä asuvat ja lapsi on tulossa. Ehkä yhteiseksi lahjaksi ostan vielä söpön vauvan vaatteen tai jonkun vauvalelun.
Ole hyvä :-) Mä ostin tyttärelle siis sellaisen mohairpipo-paketin, jossa tulee mukana langat, puikot ja ohjeet.
Raha aina paras niin saa itse ostaa mitä haluaa. Pojalle 200€ ja tytölle 100€.
Mummu
1. Puhelin, bluetooth-kaiutin levysoittimeen, vaatteita (sukkia, kalsareita, pyjama), muutama peli (lautapelejä, tykkää pelata kavereiden kanssa), liput yhdelle keikalle ensi kesänä. 2. Vaatteita (kouluun ja urheiluun), kengät, takki, golfmaila. Näitä on siis itse pyytänyt kaikkia.
Kilokaupalla kiinalasita sontaa eli air fryereitä, puhellimia, hajuvesiä ja pikavuotivaatteita.
Halutaan saastuttaa maailma ja tukea kiinan taloutta.
Emme lahjo aikuisia sen kummemmin. Kukan saatan viedä kahvilla käydessä.
Yllättävän monilla on tapana ostaa lahjoja ihan aikuisillekin. Minullekin riittäisi varsin hyvin kukka tai vaikka suklaarasia, jos jonkun lahjan haluaisin, mutta kukkanikin olen itse ostanut ja suklaata on muutenkin jouluna aivan tarpeeksi. Meillä lopetettiin lahjojen jakelu siinä yläasteelle mennessä, suvun pienimmille kyllä on tapana pienet paketit antaa.
N19
Vierailija kirjoitti:
Raha aina paras niin saa itse ostaa mitä haluaa. Pojalle 200€ ja tytölle 100€.
Mummu
Miksi poika saa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monilla on tapana ostaa lahjoja ihan aikuisillekin. Minullekin riittäisi varsin hyvin kukka tai vaikka suklaarasia, jos jonkun lahjan haluaisin, mutta kukkanikin olen itse ostanut ja suklaata on muutenkin jouluna aivan tarpeeksi. Meillä lopetettiin lahjojen jakelu siinä yläasteelle mennessä, suvun pienimmille kyllä on tapana pienet paketit antaa.
N19
Me vanhemmat ostamme ihan samalla tavalla lahjoja toisillemmekin. Olisi outoa sanoa lapsille, että te ette sitten saa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi halusi uudet silmälasit, toinen muuttaa ja tarvitsee patjan ja petarin ja pari baarijakkaraa. Yksi halusi valkoiset lasketteluhousut ja museokortin, yksi villasukat, kauluspaidan ja rahaa.
Herranen aika, toivottavasti olet varakas. Itselläni vain yksi parikymppinen, enkä silti pysty antamaan kaikkea mitä ansaitsisi.
Laitan tilille satasen, käyttäköön mihin itse parhaaksi näkee.
Poikaystävälle ostan sukkaparin ja konvehtirasian, en nyt osaa muuta keksiä. Lempikaljaa en osta, kun ei voi tytärkään juoda. Yhdessä asuvat ja lapsi on tulossa. Ehkä yhteiseksi lahjaksi ostan vielä söpön vauvan vaatteen tai jonkun vauvalelun.