Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te hankitte parikymppisille lapsillenne joululahjaksi?

Vierailija
10.12.2024 |

Kolme lasta. Yksi asuu vielä kotona, muut ovat muuttaneet omilleen. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Novitan neulontapaketti on jo hankittuna (hän tykkää neuloa). Niken trikoot pyysi lahjaksi myös. Sitten pitää vielä miettiä, mitä muuta pientä kivaa löytyisi. Joku yhteinen lahja hänelle ja poikaystävälleen myös pitää miettiä.

Hitsi, tässä onkin hyvä idea. Minunkin likka on innostunut neulomaan, laitankin vielä eri värisiä lankoja yhteen pakettiin. Kiitos kun annoit vinkin huomaamattasi. 😃

Poikaystävälle ostan  sukkaparin ja konvehtirasian, en nyt osaa muuta keksiä. Lempikaljaa en osta, kun ei voi tytärkään juoda. Yhdessä asuvat ja lapsi on tulossa. Ehkä yhteiseksi lahjaksi ostan vielä söpön vauvan vaatteen tai jonkun vauvalelun. 

Vierailija
22/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Airfryer + keittokirja, Harri Syrjäsen One Pot-keittokirja, bokseripakkaus, iso sisustusesine-Legopaketti, joku vähän parempi suklaarasia & kahvia. 

Miksi alapeukut??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi Novitan neulontapaketti on jo hankittuna (hän tykkää neuloa). Niken trikoot pyysi lahjaksi myös. Sitten pitää vielä miettiä, mitä muuta pientä kivaa löytyisi. Joku yhteinen lahja hänelle ja poikaystävälleen myös pitää miettiä.

Hitsi, tässä onkin hyvä idea. Minunkin likka on innostunut neulomaan, laitankin vielä eri värisiä lankoja yhteen pakettiin. Kiitos kun annoit vinkin huomaamattasi. 😃

https://taitoshop.fi/kategoria/tee-se-itse-tuotteet/tarvikepaketit/

Vierailija
24/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle ostin lumoralin, koska hänen hampaansa reikiintyy nopeasti. Toiselle ostan lahjakortteja, kun tykkää käydä syömässä.

lipsäksi suklaata.

Vierailija
25/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Airfryer + keittokirja, Harri Syrjäsen One Pot-keittokirja, bokseripakkaus, iso sisustusesine-Legopaketti, joku vähän parempi suklaarasia & kahvia. 

Miksi alapeukut??? 

Airfryerista. Se on kiertoilmauuni, joka monessa kodissa on jo.

Vain todelliset typerykset hassaa rahaa siihen.

Vierailija
26/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, eletroniikkaa, lahjakortteja. Ja mitä tahansa mistä tykkää. Joku voi olla innoissaan astioista tai vaikka Marimekon lakanoista, toinen taas ei. 

Vierailija
27/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täyttää 18v ei tartte enää mitään lahjoja. Lahjat on pikkulasten juttuja, vois oikeestaan lopettaa jo aiemminkin.

Meillä aikoinaan lopetettiin synttäreitten viettäminen kun täytti kymmenen. En vieläkään osaa juhlia synttäreitä vaikka olen jo ihan aikuinen!

Joulu ja synttäreiden järjestäminen on minusta eri asia. En minäkään lapselle enää kaverisynttäreitä järjestänyt enää joskus noilla main, mutta lahjan kyllä annoin ja ostin herkkuja.

Vierailija
28/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalle ostin pyyhesetin ja nuoremmalle auton.

Vierailija
29/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi halusi uudet silmälasit, toinen muuttaa ja tarvitsee patjan ja petarin ja pari baarijakkaraa. Yksi halusi valkoiset lasketteluhousut ja museokortin, yksi villasukat, kauluspaidan ja rahaa.

Vierailija
30/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut??? 

Airfryerista. Se on kiertoilmauuni, joka monessa kodissa on jo.

Vain todelliset typerykset hassaa rahaa siihen.

No eivät ole sama asia. Ota selvää, ennen kuin tuomitset. 

On oikein passeli vekotin yksin asuvalle parikymppiselle. 

Vierailija
31/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävälle ostan  sukkaparin ja konvehtirasian, en nyt osaa muuta keksiä. Lempikaljaa en osta, kun ei voi tytärkään juoda. Yhdessä asuvat ja lapsi on tulossa. Ehkä yhteiseksi lahjaksi ostan vielä söpön vauvan vaatteen tai jonkun vauvalelun. 

Ole hyvä :-) Mä ostin tyttärelle siis sellaisen mohairpipo-paketin, jossa tulee mukana langat, puikot ja ohjeet.

Vierailija
32/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha aina paras niin saa itse ostaa mitä haluaa. Pojalle 200€ ja tytölle 100€.

Mummu

Vierailija
33/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Puhelin, bluetooth-kaiutin levysoittimeen, vaatteita (sukkia, kalsareita, pyjama), muutama peli (lautapelejä, tykkää pelata kavereiden kanssa), liput yhdelle keikalle ensi kesänä. 2. Vaatteita (kouluun ja urheiluun), kengät, takki, golfmaila. Näitä on siis itse pyytänyt kaikkia. 

Vierailija
34/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilokaupalla kiinalasita sontaa eli air fryereitä, puhellimia, hajuvesiä ja pikavuotivaatteita.

Halutaan saastuttaa maailma ja tukea kiinan taloutta.

Vierailija
35/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lahjo aikuisia sen kummemmin. Kukan saatan viedä kahvilla käydessä.

Vierailija
36/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monilla on tapana ostaa lahjoja ihan aikuisillekin. Minullekin riittäisi varsin hyvin kukka tai vaikka suklaarasia, jos jonkun lahjan haluaisin, mutta kukkanikin olen itse ostanut ja suklaata on muutenkin jouluna aivan tarpeeksi. Meillä lopetettiin lahjojen jakelu siinä yläasteelle mennessä, suvun pienimmille kyllä on tapana pienet paketit antaa. 

N19

Vierailija
37/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha aina paras niin saa itse ostaa mitä haluaa. Pojalle 200€ ja tytölle 100€.

Mummu

Miksi poika saa enemmän?

Vierailija
38/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monilla on tapana ostaa lahjoja ihan aikuisillekin. Minullekin riittäisi varsin hyvin kukka tai vaikka suklaarasia, jos jonkun lahjan haluaisin, mutta kukkanikin olen itse ostanut ja suklaata on muutenkin jouluna aivan tarpeeksi. Meillä lopetettiin lahjojen jakelu siinä yläasteelle mennessä, suvun pienimmille kyllä on tapana pienet paketit antaa. 

N19

Me vanhemmat ostamme ihan samalla tavalla lahjoja toisillemmekin. Olisi outoa sanoa lapsille, että te ette sitten saa.

Vierailija
39/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi halusi uudet silmälasit, toinen muuttaa ja tarvitsee patjan ja petarin ja pari baarijakkaraa. Yksi halusi valkoiset lasketteluhousut ja museokortin, yksi villasukat, kauluspaidan ja rahaa.

Herranen aika, toivottavasti olet varakas. Itselläni vain yksi parikymppinen, enkä silti pysty antamaan kaikkea mitä ansaitsisi. 

Vierailija
40/67 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tilille satasen, käyttäköön mihin itse parhaaksi näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi