Tänään aiemmin Sokoksella oli pari miestä sovittamassa uusia kesäkenkiä innokkaan selostuksen kera. Lopulta sopiva pari löytyi kummallekin. Eipä siinä mitään, mutta kumpikin oli liikkeellä sandaaleissa.
Jotenkin vaan tuntuu että avojaloin kaupan kenkiä sovitellessa tulisi mieleen, että oliskohan sittenkin siinä tilanteessa syytä käyttää sukkia. Mutta ehkä ei vaan tullut mieleen. Tai sitten ei vaan asiasta välitetty.
No, seuraavat asiakkaat saa sitten kenkiinsä vähän hiekkaa ja varvashikeä, ehkä se ei haittaa...
Kommentit (12)
Ei monikaan tunne etikettiä, esim. sovitussukkien käytöstä. Minkäs teet..
Olen nähnyt intertissä olevista vudeoista, kuinka naiset kokeilee paljaaseen tissiin liivejään, ja paljaaseen pimppiin alusasuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt intertissä olevista vudeoista, kuinka naiset kokeilee paljaaseen tissiin liivejään, ja paljaaseen pimppiin alusasuja.
En ole koskaan kuullut, että rintaliivejä sovitettaisiin muuten kuin paljaisiin rintoihin. Ihan rintaliiviliikkeessäkin jossa on ollut myyjä apuna, on liivejä sovitettu ilman mitään alla.
Onkohan se sovitussukka puhdas? Jalka ei taida olla sandaalien jälkeen ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko miesnänniesi päälle teippiä, kun sovitat paitaa kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko miesnänniesi päälle teippiä, kun sovitat paitaa kaupassa?
Sovitan aina vaatteen aluspaidan tai alushousujen päälle, aluspaitoja ja kalsareita taas hankin tiedostamalla oman kokoni.
läps, läps, läps... ÄLÄMÖLÖÄLÄMÖLÖÄLÄMÖLÖÄLÄMÖLÖÄLÄMÖLÖÄLÄMÖLÖ!!!!!!!!!!!!
Suomi 2023.
🤢