Eikö suhteen kuuluisi alussa olla kiihkeää huumaa?
Olen ihan hämilläni ja tuskainen kun nykyisessä suhteessani ei ole sellaista 'en-pysty-pitämään-näppejäni-erossa-sinusta-hetkeäkään' . Ollaan kuin oltais oltu naimisissa vuosia. Seksiä on, kerran viikossa
Miehellä on pari teiniä, eikä halua näyttää heidän nähden mitään tunteilua. Seksiäkin harrastetaan vain mun luona, ettei teinit vahingossa kuule mitään. Mies on kaikinpuolin kunnollinen ja sopiva loppuelämänkumppani, mutta tää asia nyt vaivaa mua.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, tykkääkö enemmän kiihkeähuumaisista suhteista kuin muunlaisista.
Suhde voi hyvin olla monenlainen ajan saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kaikkea haaveilla mutta onko se sitten realismia. Itsellä kävi niin että ne naiset joiden kanssa tunsin huumaa en päässyt alkua pitemmälle vaan aina jouduin pettymään.
Nykyisen naisen kanssa päädyimme parisuhteeseen naisen aloitteesta. Fyysistä huumaa ja kiihkoa ei ole ikinä ollut. Parisuhde kuitenkin perustuu kaikkeen muuhun ja kaikki muu toimii mutta tuo asia minua on jäänyt vaivaamaan. Elämä ei tosin mene kuten elokuvissa. Valintoja...
Miten voitte sitten harrastaa seksiä jos mitään huumaa ei ole
Kun on seksuaalisesti aktiivinen ja rakastaa toista syttyy kyllä sen kerran pari viikossa:)
Toki jos olisi hurjaa intohimoa voisi rakastella päivittäin ja hiplailla toista jatkuvasti. Kestäisiköhän se vuosikymmeniä?
Vierailija kirjoitti:
Tarve hakea jatkuvaa huumaa kertoo lähinnä käsittelemättömistä traumoista.
Monella traumataustaisella yleistä.
Siksi heidän elämänsä hyvin rikkonaista usein.
Useita avioeroja, lapsia usean eri kumppanin kanssa, patologista pettämistä useissa suhteissa jnejne.
Se, että kaipaa suhteen alkuun huumaa, ei tarkoita, että hakisi aina udelleen sitä samaa tunnetta. On ihan luonnollista miettiä, missä on vika, jos suhteen alku jo tuntuu arkisen tasaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies on sellainen. Pakottava tarve seksiin tulee keskimäärin kerran viikossa ja nykyaikana monilla penis lautautuu kuukaudenkin että herää edes jonkinlaisia teini-ikäisiä olotiloja.
Miehet on nelikymppisenä sellaisia ettei seksi kiinnosta ja ei ole niin intohimoinen enää.
Naisten pitäisi miesten kanssa olla niin että oppisi arvostamaan miehen aktiivisia vuosia parikymppisestä kolmeenkymppiin. Ne halut katoaa radikaalisti kun ikää tulee. Turha silloin on sitten itkeä että nyt kyllä panettaa, kun miestä ei enää paneta juurikaan.
Juna meni jo, paitsi Yyterin juna. Se puksuttaa menemään joka kesä.
Etenkin pitkään aviossa olleet naiset saattaa yllättyä tästä. Pitäisi osata panna nuorena, koska vanhempana ei kauheesti paneta. Tätä ei monet ymmärrä oikein ja sama muuten pätee siihen että asioita jätetään eläkepäiviin tehtäväksi.
Ei eläkkeellä kauheesti energioita ja liikkuvuutta ol
Joo näin heillä jotka ei pidä huolta itsestään. Omani on edelleen hyvin jaksava vaikka useamman kerran päivässä.
Ap: n suhde ei kuulosta itselleni houkuttelevalta. Hänen pitäisi nyt itse päättää, onko se sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarve hakea jatkuvaa huumaa kertoo lähinnä käsittelemättömistä traumoista.
Monella traumataustaisella yleistä.
Siksi heidän elämänsä hyvin rikkonaista usein.
Useita avioeroja, lapsia usean eri kumppanin kanssa, patologista pettämistä useissa suhteissa jnejne.
Toinen erityisesti suomalaisilla yleinen traumataustan merkki on välttelevä kiintymyssuhdetyyppi, joka ilmenee suhteessa korostettuna viileytenä, etäisyytenä ja vaikeuksina tuntea ja näyttää syviä tunteita.
En kyllä jatkaisi suhdetta. Me ollaan mieheni, lasteni isän, kanssa olleet yhdessä 12vuotta ja edelleen on päiviä, etten voi pitää näppejäni hänestä erossa. Seksi myös on molemmille tärkeää.
Ei aina ole mitään kiihkeää huumaa.
Jokatapauksessa se huuma haihtuu suhde tasaantuu.
Jos tällaista huumaa ei ole alussa, se auttaa näkemään kumppanin sellaisena kuin hän on. Alkuihastus laittaa ihmiselle ruusunpunaiset lasit päähän.
Minun avioliittoni alkoi ilman järisyttävää ihastusta, mutta suhde on ollut hyvä ja seksiä on ollut paljon.
34 vuotta olemne olleetvko yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että huomioitte teinit.
Aikuisen seksuaalisuus ja lapsen/teinin seksuaalisuus ei ole samaa, vaikka vihreän liikkeen historiassa ajateltiin toisin.
Pitääkö sun mielestä teinien vanhempien pidättäytyä kokonaan seksistä?
Jos lapset on vuoroviikoilla toisen vanhemman luona, silloin voi panna vaikka koko ajan. Mutta lapsiviikolla on hyvää käytöstä ja luontaista häveliäisyyttäkin pidättäytyä lapsen kuullen. Alaikäiset lapset kun ei voi mihinkään kodistaan lähteä.
Se on heidänkin koti.
No, herran jestas, kuka nyt muutenkaan harrastaa jotain kielareita ohimennen keittiössä?
Me harrastetaan useinkin. On aivan ihanaa, kun mies aivan yllättäen tulee vaikka halaamaan takaapäin ja suutelemaan, ihan vain koska tekee mieli. Ja minä teen miehelle samaa, pysyy hyvin eroottinen lataus yllä vaikka ei aina ehtisi itse aktiin niin usein kuin mieli tekisi.
En itse haluaisi enää sellaista suhdetta, jossa ei tuota "en voi pitää näppejä erossa"-tunnetta ole. Itse olen hyvin fyysinen ja kosketusta rakastava ihminen, edellisessä suhteessa kärsin kun mies ei alun jälkeen ollut enää yhtään kiinnostunut mistään sellaisesta. Nykyisen kanssa tavattiin kolmekymppisinä ja olen onnellinen, kun tapasin samantyylisen miehen, joka haluaa koskettaa ja jota saa koskettaa. Ja hempeillään, halaillaan ja suukotellaan kyllä myös lasten nähden, seksuaalisemmat jutut tietenkin vain kahden kesken. Mulle tämä on jopa tärkeää, koska haluan että lapseni oppivat kotoa sellaisen mallin parisuhteesta, että rakkautta ja hellyyttä näytetään avoimesti.
Oman kokemukseni mukaan se huuma ja hellyys ei ole mitenkään ikään sidottua, vaan ihmisen persoonallisuudesta kiinni. Toiset on tunteellisia ja intohimoisia vielä vanhanakin, toiset ei ikinä.
Oi ei, nuoruudenrakkaus oli sellaista kipinöintiä, riittää sitä lajia varmaan loppuelämään. En kestäisi sellaista arjessa, ikävä oli kauhea, kun oltiin erossa hetkikään, sydän vereslihalla kun erottiin lopulta.
Nykykumppani (yhdessä 30v) on myös paras ystäväni, lähellään on kotoisaa, rauhallista. Alkuihastuksen jälkeen tasoittunut syväksi kiintymykseksi ja rakkaudeksi.
En pystyisi ryhtymään parisuhteeseen, jossa ei olisi molemminpuolista huumaa ainakin alussa riittävän kauan. Yhden kerran hairahduin niissä vaaleanpunaisissa laseissa, kuten edellä osuvasti totesi, luulemaan huuman olevan myös toisella, kunnes tajusin - liian myöhään- että eihän ollutkaan rakastunut minuun kuten minä häneen. Tästä oppimatta en edelleenkään pystyisi aloittamaan parisuhdetta ilman huumaa.
Lapset tulee jättää uusissa parisuhteissa etäällä ettei ainakaan sitä huumaa makkarin puolelta tai sen läheltä tuoda ilmi mitenkään. Yök. Itsekään en nyt 1,5 v uuden suhteen osalta halua luoda lapselle mielikuvaa että parisuhde ikäänkuin jatkuisi avioliiton loppumisesta huolimatta samanlaisena. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, jokaisen perheen jäsenen pitää ehtiä tottumaan uusiin olosuhteisiin.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Itseasiassa joskus se kiihkeä huuma on varoitusmerkki ja aika usein sammuu yhtä nopeasti kuin leimahtikin. Mulla kaikki sellaiset suhteet on ajautuneet karille, mutta suhde joka alkoi rauhallisesti ilman voimakasta alkuhuumaa kasvoi liekkiinsä hitaasti ajan saatossa, kestäen edelleen.
Minulla samalainen tilanne nykysuhteessa. Ensin järkeilin että miehessä on potentiaalia ja nyt olen rakastunut pidemmän ttutustumisen jälkeen
Huumaa ei tule, jos menee yhteen "ihan vain mukavan" tyypin kanssa. Huuma tulee rakastumisen mukana, ja voi säilyä pitkäänkin, jos näkee kumppaninsa positiivisessa valossa.
Järkiliitoissa ei ole huumaa. Rakkausliitoissa huuma voi kestää, koska se perustuu ajatukseen ja tunteeseen siitä, että on yhdessä suuren rakkautensa kanssa. Omat ajatukset ja oma mielentila siis ylläpitää sitä huumaa, ja toisaalta oma käytös ruokkii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Järkiliitoissa ei ole huumaa. Rakkausliitoissa huuma voi kestää, koska se perustuu ajatukseen ja tunteeseen siitä, että on yhdessä suuren rakkautensa kanssa. Omat ajatukset ja oma mielentila siis ylläpitää sitä huumaa, ja toisaalta oma käytös ruokkii sitä.
Rakkaus ja huuma eivät ole synonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa huumaa ja miehen kanssa menin yhteen pääasiassa siksi koska helpottaa elämää ja saatiin yhdessä oktalo helpommin kuin olisin itse saanut. On ihan kiva mies, myös sängyssä. Enemmän arvostan kumppanuutta ja yhteistä eloa, arkea kuin räjähteitä ja huumaa. Harrastukset ovat intohimoni, ei parisuhde.
Oikeesti : ((( äääk eli mies on kuin huone-kalu
No jos haluaa kaverin kotiin jakamaan kustannuksia ja kantamaan kauppakasseja niin mikäs siinä. Mutta kyllä suhteessa pitää olla juurikin toi "en pysty pitämään näppejäni erossa sinusta" tunne. Menin naimisiin tollasen "kiva ja kunnollinen mies". Seksiä oli jo alussa juurikin toi 2 kertaa viikossa, sitten kerran, sitten ei enää ollenkaan ja tunnetaso oli nolla. Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja huuma eivät ole synonyymejä.
Niin, mutta se huuma syntyy nimenomaan rakastumisen tunteesta. Tai ehkä joillain ihan pelkästä himosta, mutta silloin se ei ole sitä kestävää lajia. Jos oikeasti rakastuu ja päätyy suhteeseen sen rakkauden kohteensa kanssa, niin ne rakkaudentunteet voi kantaa ja ylläpitää sitä, että toisen lähellä haluaa aina olla eikä toisesta saa tarpeekseen.
Näin ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa huumaa ja miehen kanssa menin yhteen pääasiassa siksi koska helpottaa elämää ja saatiin yhdessä oktalo helpommin kuin olisin itse saanut. On ihan kiva mies, myös sängyssä. Enemmän arvostan kumppanuutta ja yhteistä eloa, arkea kuin räjähteitä ja huumaa. Harrastukset ovat intohimoni, ei parisuhde.
Oikeesti : ((( äääk eli mies on kuin huone-kalu
Kalu ku kalu.
😘